www.asu.pl :: Zobacz temat - uszkodzona pompa oleju czy panewki
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszkodzona pompa oleju czy panewki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 12:46    Temat postu: uszkodzona pompa oleju czy panewki Odpowiedz z cytatem

to drugi problem w moim taurusie. na zimnym silniku wszystko jest wporzadku, natomiast kiedy zlapie temperature, wrzuce bieg ale jeszcze nie ruszam to w rytm silnika zapala sie i gasnie lampka od cisnienia oleju, dzieje sie tak caly czas do momentu kiedy obroty silnika nie wzrosna, delikatne podniesienie przepustnicy i problem znika. bylo jeszcze gorzej: po zapaleniu swiecila sie jakies 5s i gasla, ale jak dawalem gazu to znowu sie zapalala i dopiero gasla kiedy silnik sie rozgrzal, ale to bylo przed naprawa pompki, troche rozciagnalem sprezynke w zaworku i dalem podkladke.co Wy o tym myslicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 16:42    Temat postu: cisnienie oleju Odpowiedz z cytatem

Miejsc gdzie moze uciekac nam cisnienie jest mnostwo. Moim zdaniem kombinacje przy pompie nie maja sensu. Lepiej wydac pieniadze i kupic druga (chocby uzywana ale dobra) niz pozniej robic remont silnika. Watpie aby to byly panewki gdyz pewnie by stukaly przy takich stratach cisnienia. Moim zdaniem musisz szukac pompy olejowej.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak tez myslalem ale chcialem od jeszcze fachowca to uslyszec, poki co wielkie dzieki, bede szukal pompki. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 12:24    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

oczywiscie nie podwazam zdania ASU ale moze to byc np.uszczelka na pompie olejowej, trudno przeciez o bardziej niezawodne urzadzenie jak zebatki pracujace w oleju(pompa olejowa)...Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w miejscu gdzie pompa oleju jest zamocowana do silnika nie bylo i nie ma uszczelki, tez bylem tym zdziwiony ale zostawilem to tak jak zastalem, problemy z cisnieniem pojawily mi sie po tym kiedy auto przestalo cala ubiegloroczna zime i nie bylo odpalane, wczesniej wszystko bylo wporzadku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A zmiezyles cisnienie manometrem ?? Moze poprostu padl czujnik cisnienia oleju bo to co opisujesz jest bardzo dziwnym objawem gdyby nie bylo cisnienia to panewki by mocno zegotaly albo popychacze zaworow proponuje sprawdzic cisnienie przyzadem wkreconym w miejsce czujnika oleju lub w otwory technologiczne przystosowane do pomiarow w najwyzszym punkcie czyli glowicy jezeli takowe wystepuja w twoim aucie. A co do zuzywania sie pompy to zgodze sie z @ASU na oko nic nie zobaczysz a cisnienia nie bedzie te zebatki sa spasowane bardzo dokladnie a gdy wytworzy sie luz to nie ma sily sprezyc oleju aby przepchac przez zawor a potem magistrale i niestety pompy to slaby punkt silnika szczegolnie na zadkim oleju Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pią Mar 03, 2006 7:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzilem cisnienie pseudo manometrem, niebyl on wkrecany tylko trzeba bylo go mocno trzymac w miejscu wykreconych swiec, i ten pokazal na 3 cylindrach od kabiny od 4 do 6 a na 3 z przodu samochodu od 7 do 8.dodam ze kiedy trzymalem na tych trzech od kabiny nie mialem jak dokladnie przylozyc zeby mi reki nie odrzucilo dlatego podejzewam taki pomiar wyszedl.u mnie w miescie nie wiem kto moze miec taki manometr wkrecany, widzialem taki w lublinie ale nigdy nie moge czasu znalesc zeby podjechac.czujnik nie padl bo sprawdzilem go w innym taurusie i bylo wszystko wporzadku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pią Mar 03, 2006 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musisz zmierzyc cisnienie nie w cylindrach tylko w ukladzie smarowania, tak jak pisal jarecek albo manometr wkrecajac w miejsce czujnika oleju albo w glowicy jezeli jest do tego przystosowana
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Mar 03, 2006 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ale co do pomiarów tych których dokonałeś jeżeli chodzi o ciśnienie sprężania to nie wyglądają zadowalająco no chyba że manometr żeczywiście oszukuje zmież ciśnienie oleju najpierw a okaze sie co jest co z silnikiem ale przy tak niskim cisnieniu sprezania podejrzewam ze i na magistrali w silniku tez jusz sie olej nie utrzymuje i spada cisnienie ale to tylko wysuniete wnioski z cisnienia sprezania teoretyczne wiec nie bierz ich sobie do serca Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 8:47    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

Podjedz do warsztatu i niech zmierza ci dokladnie ciesnienia. Jesli beda o 4-8 to nie zajmuj sie wymiana pompy tylko trzeba szukac drugi silnik lub dobrze zrobic ten....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 8:51    Temat postu: Re: re Odpowiedz z cytatem

Zyzo napisał:
oczywiscie nie podwazam zdania ASU ale moze to byc np.uszczelka na pompie olejowej, trudno przeciez o bardziej niezawodne urzadzenie jak zebatki pracujace w oleju(pompa olejowa)...Smile


Tam nie wystepuja uszczelki. Oprocz tego ze wycieraja sie zebatki to znacznie wiecej oleju ucieka przez to ze sa porysowane scianki po bokach ( wytarte od pracy zebatki ). Ale faktycznie podjedz na warsztat i niech sprawdza cisnienie oleju. Wyedy bedziesz mial pewnosc co robic dalej. Albo wyciagnij ja i zobacz jak mozno jest "podjechana"...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group