www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar czy Voyager/klony?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar czy Voyager/klony?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Pon Mar 23, 2009 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie właściciel Forda pomylił cyferki oznaczające lepkość, czyli nie zna się na tych sprawach. Albo leje to, co radzi Pan Henio, ten mechanik co wszystko wie o amerykańskich autach, bo... jego sąsiad takie ma!
Pociągnij pana za język, niech się rozgada i samo wyjdzie: szczery w miarę gość czy kombinuje okropnie. Ma letnie oponki czy nie, ma dwa kluczyki i pilociki itp. Ale sądząc po zdjęciach auta, raczej Pan Dbacz, choć z tym spalaniem to trochę optymizm. Ja bym się tym zainteresował, Nowa Dęba nie tak daleko, furka prezencję ma przednią. Po prostu lubię Wind/Frree-stary i ten mi się podoba Smile
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
imjacek
*
*


Dołączył: Jan 20, 2009
Posty: 64
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Pon Mar 23, 2009 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34, a ten w Gliwicach, z Kanady przywleczony to nie? Cene można postukać trochę w dół. Fakt, ze w komisie, ale i tak z właścicielem bedziesz gadał. A może ktoś z forum wpadnie przelotem i pomaca temat?
Ot tak mi się nasunęło...
_________________
pozdrawiam
Jacek

'04 Ford Freestar SE 3.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Mar 23, 2009 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No mnie tez podoba się ten biały, ma kapitańskie fotele w drugim rzędzie co widzę że są znacznie wygodniejsze jak zwykła ławka ponadto zainstalowana sekwencja BRC Seqwent 56.
Tylko ten olej ale myśle że chyba dużo złego ten olej nie zrobił?
Ale jak można lać taki olej jak na korku wyrażnie pisze co innego, tutaj zdjęcie komory tego białego

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Listwy od LPG to już nie mogli odwrócić w drugą stronę?Lepiej by były ułożone przewody od wtryskiwaczy i krótsze.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wytrzymałem i pojechałem oglądnąć tego Windstara. Silnik i instalacja LPG pracuja pięknie, skrzynia też ale buja się troszke za mocno, jest troche nie stabilny na swoim torze jazdy i trzeba często kontrować kierownicą, przy hamowaniu lekko ściąga w lewo, lewe drzwi przesuwne na dolnym rancie od środka skorodowane, rdza na tylnym prawym nadkolu. Odpuszczam go i szukam dalej Mad
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś brat kupił Voyagera(krótki) AWD 3.8 z 1997 roku i żeby mu pomóc w zakupie pojechałem z nim. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8019537
No muszę Wam powiedzieć że samochód żyleta, zero rdzy, zero wycieków, czyściutki w środku, wszystko działa, dobrze się prowadzi, dobre przyśpieszenie. Chyba jednak zaczne szukać czegoś ze stajni Chryslera i to z przed 2001.

Mam pytanie do Was jakie są róznice konstrukcyjne pomiędzy drugą generacją Voyagera-Caravana a trzecią generacją
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Janusz1213
*
*


Dołączył: Sep 08, 2008
Posty: 32
Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie
podłączę sie do dysputy Wini kontra Chrysler
ja też swojego czasu szukałem i też stałem przed dylematem jw.
decyja padła na tego drugiego rocznik 2002 wersja T&C Limited,
mam mojego bzyka od pażdziernika 2008,jest po wymiane oleju filtrów i przeglądzie w profesjonalnym serwisie nie u pana Kazia Smile
i naprawdę chodzi tak jak powinien,codziennie korki, miasto i troszkę przewozi,
Moje doświadczenie z Amerykańcami jest dość skromne, kolejny zakup będzie z tej stajni,wydaje mi sie że Wini jest bardziej komfortowy ,Chrysler bardziej pomyślany do pracy,

pozdrawiam
_________________
DODGE Journey R/T dawniej Chrysler T&C 2002 LIMITED Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może coś ze stajni w której ja jestem obecnie? Cool
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek myślałem nad minivanem ze stajni GM ale tak jak Grandy jest to troszke za długie na mój garaż, nawet poczyniłem pewne rozeznanie w sprawie tej Montany http://moto.allegro.pl/item591771826_pontiac_montana_2004r_185km_dvd_van.html i muszę szukać czegoś poniżej 5m a tutaj mamy do dyspozycji tylko Voyager/Caravan lub Villager/Quest Crying or Very sad
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skusił bym się na niego, gdybym teraz wymieniał autko.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Dziś brat kupił Voyagera(krótki) AWD 3.8 z 1997 roku i żeby mu pomóc w zakupie pojechałem z nim. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8019537
No muszę Wam powiedzieć że samochód żyleta, zero rdzy, zero wycieków, czyściutki w środku, wszystko działa, dobrze się prowadzi, dobre przyśpieszenie. Chyba jednak zaczne szukać czegoś ze stajni Chryslera i to z przed 2001.

Mam pytanie do Was jakie są róznice konstrukcyjne pomiędzy drugą generacją Voyagera-Caravana a trzecią generacją

Kup autko w podobnym stanie Wink do 2000r.prod. Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolega na Wa-wie ma autko na sprzedanie w bardzo dobrym stanie.Wlasnie puściłem mu wiadomość aby jakieś foty mi przesłał.Kupił sobie 2003.Wiem że ma system audio infinity i w środku (naprawiałem ,ktoś odłączył tylny głośnik wysokotonowy na słupku).Ostatnio pojechał na wymianę oleju silnika i skrzyni do ASO .Podaj mi swój swój mail na PW na pewno warto przytrzymać autko zadbane niż z niewiadomym pochodzeniem.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lut 12, 2012 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może stary temat ale odgrzeje kotleta dla potomnych.

Windstar nazwijmy go I serii to najbezpieczniejszy z amerykańskich vanów z tamtego okresu ale i wyprzedzający swoje czasy. Potwierdzają to amerykańsie testy zderzeniowe. IIHS wynik "GOOD"
http://www.youtube.com/watch?v=cyj1zWyTotM
rozłożył konkurencje na łopatki z niego wysiada sie bez jakichkolwiek uszczerbków na zdrowiu.

Są dwa silniki 3.0V6 vulcan i 3.8 essex V6
Pierwsza odmiana to tzw. Europejczyk i nawet można zamówić w sieci dealerskiej części do tego samochodu oczywiście pomijam ich cenę.
Do europejczyka równiez Ford przyznaje sie i w Europie sa nawet akcje serwisowe na to auto. dotyczy na chwile obecną możliwoscią przegrzewającej sie kostki tempomatu co może spowodowac pożar auta. za darmo usuwaja tą usterkę w serwisach.
Awaria dotyczy równiez aut które stoją zaparkowane.

Silnik 3.0 V6 może i trochę słabszy za to montowany wraz ze skrzynią która fabrycznie posiada chłodniczke. Silnik ten jest praktycznie bezobsługowy. spalanie miasto LPG to (14-15 litrów sekw.)
Silnik ten ma "niewymienny" rorząd natomiast doświadczenie podpowiada aby zaraz po zakupie sprawdzić tzw. kółko zębate na apracie zapłonowym które w momencie wytarcia zębów a zdarza sie to "często" średnio co 80000 tys km. Problem polega na tym iż w przypadku jego wytarcia nie zostaje napędzana za jego pośrednictwem pompa oleju, nie zapala sie też kontrolka ciśnienia więc i nieświadomy użytkownik jeździ bez ciśnienia oleju co prowadzi do zatarcia silnika.
To główna wada tego silnika.
Silnik to prosta konstrukcja z lat 60'tych prosta jak budowa cepa.
Duuuuże przebiegi to normalny stan rzeczy.

Problemy tego auta to równiez pneumatyczne zawieszenie ale moża je bardzo szybko wymienić na zwykłe zamykając się w kwocie 500pln lub nawet mniej. czasem śniedzieją połaczenia elektryczne i cos tam wariuje. ale to żaden problem.

Podwójna klimatyzacja to również czasem pasztet dotyczy on problemów z podciśnieniem (sterowaniem) i nie zawsze załapuje więc zamiast wiać na nogi wali mrozem na głowy etc. Mozna rozebrać szybko boczek i recznie to przestawić ale chyba nie tak ma to wyglądać. Naprawa to walka z wiatrakami gdyż przy zaawansowanym wieku wymiana lub przejrzenie instalacji podciśnienia nie zawsze przynosi skutek. Podciśnienie może gubić nawet przy przełącznikach nawiewu.

silnik 3.8 w dwóch odmianach słabszej 157km i mocniejszej 204km oby dwa mają problemy z przegrzewaniem się głowic. Częściej wymienia się uszczelki pod głowicami niż olej w skrzyni. W polskich warunkach Windstar to skarbonka bez dna z jakimiś przeróbkami, domowymi wynalazkami których rozszyfrowanie i wyprowadzenie na prosta graniczy z cudem , bankructwem finansowym i psychicznym.
Przegrzewanie się tych jednostek to oczywiście wada fabryczna ale i sposób użytkowania tych aut.

Skrzynia w windstarze to najczulszy punkt.
Bardzo awaryjna w przypadku nieumiejętnego użytkowania czytaj zmiany biegów i prędkości maksymalnych
Prędkośc maksymalna tego wehikułu tzw.przelotowa,bezpieczna dla skrzynki to około 110-120km przy 3.0 V6 przy czym krótkotrwale można zamknąc licznik ale każda taka przygoda to "ryska" na skrzyni.
Bardzo ważnym elementem jest wymiana oleju w skrzyni ja wymieniałem co 10000tys km i poprzednik tez. ze skrzynią nie miałem problemów.
W skrzyni dodatkowo stosowałem dodatek Militec1.

Dzieje się tak iż użytkownicy nie znają tch samochodów, nie znaja zasad ich uzytkowania więc i opinia o nich jest zła gdyż większość to awaria goniąca awarie puszka na kołach.

Samochód prosty w obsłudze dobry do zagazowania, konstrukcyjnie bez fajerwerków, dobrze wyposażone egzemplarze to nie rzadkość.
Bardzo przestronie w środku choć trzeci rząd troszkę mało miejsca na nogi. świetna deska rozdzielcza w postaci litery S to fajny smaczek z za oceanu. Wydajna klimatyzacja i komfort to to co kocha się w amerykańcu. Cicho i komfortowo..
Raczej do statecznego jeżdżenia, i rodzinnych wypadów niż do holowania przyczep i palenia ogumienia.

Przy zakupie zawsze sprawdzamy olej w skrzyni i samą jej pracę, każdy bieg, kickdown etc.
W przypadku szarpnięcia/szarpnięc przy spokojnej jeździe z biegu 1 na 2 wróży jej już droge ku końcowi czytaj awarii. Ma zmieniac płynnie i delikatnie na każdym biegu nawet przy dynamiczniejszej jeździe.
Szukamy aut poliftingu nie tylko dlatego że przód aut jest bardziej rasowy ale dlatego iż dodano tam opcje przesuwania i składania fotela kierowcy co rekompensuje brak drzwi dla przedziału pasażerskiego od strony kierowcy. Przy tej opcji wsiada sie i wysiada bez problemu

Osobiscie polecam 3.0 V6 po liftingu nadwozia do 1998/99r
świetny samochód...

hej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 12, 2012 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak zlamany dach nad glowa kierowcy w trakcie crash testu jest GOOD to ja wysiadam. Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group