www.asu.pl :: Zobacz temat - bicie na kierownicy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bicie na kierownicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Cze 05, 2011 12:34    Temat postu: bicie na kierownicy Odpowiedz z cytatem

Panowie walcże jużbardzo długo z biciem na kierownicy.
Wykonane czynności:
- prostowanie felg x4 szt
- wyważanie kół x4 szt
- zamiana kół przód z tyłem
- wymienione tarcze (3 razy, najpierw noname od BladyOlkusz, potem CBK a teraz TRW) i lewa piasta.
Od tego momentu znikło bicie koła (i tarczy) na boki ale jest bicie góra-dół.

Co może być przyczyną takiego bicia?
Ewidentnie po podniesieniu przodu auta i wrzuceniu D widać jak koło chodzi jajowato. Po zdjęciu koła i dokręceniu samej tarczy widać, że tarcza również chodzi jajowato.
Czy może to być skrzywiona półoś? Mi się wydaje, że krzywa półoś dawałaby bicie na boki..
Pomóżcie bo wywaliłem już na to 2000 zł i nadal jest lipa...
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widzę, że naprawdę ciężki temat:)
p. Zenek z ASU też nie ma pojęcia...
a wymieniać na pałę pół przodu to trochę słabo....
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 10, 2011 4:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie znam tak dobrze na mechanice ale jak już doszedłeś że i na samej tarczy jest już bicie to albo jakieś łożysko jest rozwalone albo może gniazdo owego łożyska, lub jak już sam wiesz trzeba sprawdzić półosie, i szukać przyczyny aż do skutku
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Cze 10, 2011 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>albo jakie¶ ³o¿ysko jest rozwalone albo mo¿e gniazdo owego ³o¿yska

no ale charger wymienial piasty, wiec i lozyska i ich gniazda sa nowe, a jest naprawde male prawdopodobienstwo by "krzywe" lozysko zastapic nowym rownie krzywym ;/
no a czy sama poloska ma z tym zwiazek? szczerze watpie! poloska jest przeciez ulozyskowana z dwoch stron wiec zeby powstalo bicie musialoby byc uszkodzone lozysko, skoro piasta jest nowa to niby skad ten luz? pozatym bije tarcza wiec lozysko od strony skrzyni nie ma tu nic do rzeczy...
ale mozesz miec skrzywiony czop przegubu zewnetrznego..choc to tez malo prawdopodobne bo wtedy przy wymianie piasty mial bys problem z wcisnieciem piasty na przegub.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Cze 11, 2011 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie, cyrk jest niezły!
jeszcze jakby było bicie na boki, ale nie.. tarcza na boki jest prosta ale chodzi jajowato, koło zresztą też, więc przy okazji odpada że nowe tarcze są trafione.
Nowa piasta trafiona? też mało prawdopodobne?
Zwrotnica? też mi się nie wydaje bo to raczej nei ma wpływu - jak by na zwrotnicy coś było krzywe to raczej bicie byłoby na boki...
Wracając do tej półosi - generalnie problemy z biciem na kołach się zaczęły odkąd naprawiałem auto w warsztacie na ul. Rakowej we Wrocławiu u tego złodzieja Przybylaka i jego bandy partaczy mechaników. Namierzyłem, że celowo mi popsuli kilka części więc może mi w jakiś sposób skrzywili też półoś? Pytanie czy można w taki sposób ją skrzywić? co za cyrk...
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ira
*
*


Dołączył: Jul 19, 2011
Posty: 1
Skąd: Nederland

PostWysłany: Sro Lip 20, 2011 12:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może szukasz za daleko,ja sprawdziłbym poduszkę silnika od strony bicia,miałem taki przypadek,uszkodzona poduszka powoduje również takie objawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Sro Lip 20, 2011 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ira zgadzam się z Tobą, problemem mogą byc poduszki silnika, ja ostatnio miałem nie dokręconą przednią poduchę i też miałem bicie na kołach i stuki jak by mi przegub padł, więc może warto było by to sprawdzić. pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapomniałem napisać co było problemem..
Otóż krzywe felgi, te prostowanie nic nie dało....
Po zmianie felg problem ustąpił..
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pią Lis 11, 2011 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale dzięki krzywym felgom, masz prawie nowe zawieszenie z przodu za 2000 tyśki. Very Happy Exclamation Very Happy
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 9:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
Zapomniałem napisać co było problemem..
Otóż krzywe felgi, te prostowanie nic nie dało....
Po zmianie felg problem ustąpił..


a tak jeszcze nawiążę do tematu, bo coś sobie pomyślałem....
jak prostowałeś te felgi to ich nie wyważyłeś po naprawie, czy je wyważałeś i wszystko było ok, a mimo to felga biła na kierownicę???????
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group