www.asu.pl :: Zobacz temat - niskie wolne obroty ,słaby silnik
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

niskie wolne obroty ,słaby silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 10:05    Temat postu: niskie wolne obroty ,słaby silnik Odpowiedz z cytatem

witam
objawy:
niskie wolne obroty ,nierówne,ok 600 po rozgrzaniu.odpala dobrze.
slabnie pod góre, i miga check engine

mechanik twierdzi ze nie pali na dwa cylindry
chce wymieniac kable i świece bez sprawdzenia innych elementow
jego zdaniem nie palące cylindry mogą wplywac na skład mieszanki
i w konsekwencji na sonde .
czy rzeczywiscie szukac przyczyny w kablach i swiecach
dotyczy to windstara 3.0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Morze byc wina ze nie pali na ktorys z cylindrow ale ogolnie przyczyn moze byc wiele pod gorke ma obciazenie moze cos nie tak z uszczelka pod glowica i stad te klopoty jak nie pali na wszystkie to sonda tez dostanie zle parametry i wywali check Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na poczatku sprawdz czy masz iskre na wszystkich swiecach. wymiana kabli i swiec nie zaszkodzi, bo i tak co jakis czas powinno sie wymieniac, a nie sa to kolosalne sumy. jezeli bedziesz mial iskre to sprawdz czy na wszystkie gary idzie paliwo- na cylidrach ktore nie pala swiece powinny byc mokre w benzynie - jezeli beda suche to przyczyny trzeba szukac w ukladzie wtryskowym/dolotowym. jezeli swiece beda mokre na tych cylindrach i beda mialy slaba kompresje to znaczy ze silnik do roboty
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki -sprawdzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:44    Temat postu: komputer Odpowiedz z cytatem

W takiej sytuacji najlepiej podpiac kumputer...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak będzie najlepiej
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzanie iskry poza cylindrem jest do d..y,jak mu wtrysk leje to jej nie bedzie po wkreceniu swiecy,padnie sonda lambda albo czujnik cisnienia atm. i bedzie zalewal swiece,i to bez reguly raz jedna a raz inna,najlepiej pod kompa podpiac i sie ma pewnosc,nie kazdy potrafi zmierzyc sonde czy inny czujnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgodze sie ze najlepiej podpiac pod dobrego kompa, ale nie kazdy ma taka mozliwosc jezeli mieszka w miejszym miescie(np ja) a do serwisu daleko. sprawdzenie iskry na "sucho" eliminuje uklad zaplonowy . u mnie silnik tez nie palil na 2 gary (iskra byla ale slaba)- wymieniony modul i po sprawie. pozniej zalewalo mi swiece i strzelal w kolektor ssacy i wydechowy (temat byl poruszany)- okazalo sie ze uklad podcisnienia byl nie szczelny, ktory sterowal zaworem cisnienia paliwa na listwie.
jezeli ktos ma checi i np garaz to warto samemu cos podlubac w aucie bo doswiadczenie jest najlepszym nauczycielem. kilka lat temu mialem samochod ale nawet nie wiedzialem co to jest glowica , cylinder itd (po prostu mechanika mnie nie interesowala). wtedy uwazalem ze od wszelkich napraw sa serwisy. wszystko sie zmienilo kiedy kupilem swoj pierwszy motocykl do remontu, po ok 1,5 roku nie bylo silnika wolnossacego ktorego bym nie zrobil.
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group