www.asu.pl :: Zobacz temat - regal 91 nie przerzuca biegu na wyższy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regal 91 nie przerzuca biegu na wyższy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty1
*
*


Dołączył: Mar 26, 2011
Posty: 9

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2011 16:13    Temat postu: regal 91 nie przerzuca biegu na wyższy Odpowiedz z cytatem

Wymieniłem skrzynię w swoim regalu i niby wszystko gra ale nie chce przerzucać biegów na wyższe, tzn przerzuca ale dopiero gdy rozpędzę go do wyższej prędkości, odpuszczę gaz i ponownie go dodam. W drugą stronę czyli zrzucanie biegu na niższy działa ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2011 20:45    Temat postu: regal Odpowiedz z cytatem

Jaki silnik ?? Z tego co pamiętam 3.8L miały 4T60E i tam już wszystkim steruje komputer. Przyczyna może być np. wadliwy TPS, czujnik prędkości, przycięty zawór na płycie itd. 3.1L miały skrzynie bez elektroniki i tam może musisz wyregulować cięgno kickdown.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kudlaty1
*
*


Dołączył: Mar 26, 2011
Posty: 9

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 8:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik 3.1 skrzynia 4T60. Dobra idę walczyć:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paulinedi
*
*


Dołączył: Aug 30, 2010
Posty: 92
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w razie czego możesz zawsze odłączyć od skrzyni wszystkie kable i linkę która idzie do przepustnicy oraz podciśnienie, wtedy będziesz miał skrzynię w trybie "awaryjnym" będzie działać ale będzie szarpała i nie będzie OD.
A następnie po kolei podłączać odłączone kable i linkę od przepustnicy z podciśnieniem i sprawdzać gdzie pojawia się problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to się podepnę pod temat bo mam podobny problem. Jadąc obwodnicą (110-120 km/h) w jednej chwili jak by odrobinę spadła moc silnika więc dodałem gazu. Nie pomogło miałem wrażenie że pod maską słychać było strzał w gaźnik. Po zatrzymaniu się auto dziwnie cykało po jednej stronie cylindrów (strona od szyby) bardziej przypominało cykanie przy dmuchniętej uszczelce pod kolektorem wydechowym. Po jakieś chwili pracy na wolnych obrotach cykanie ustało. No i właśnie wracając do tematu skrzynia. Żeby ta zmieniła bieg to trzeba faktycznie depnąć w pedał żeby się rozpędzić po czym puścić gaz wtedy zapina dopiero biegi w górę. Wygląda to tak z 1 na 2 około 40-50 km/h, z 2 na 3 około 70-80 po czym lock up zapina się normalnie. W czasie jazdy czuć wyraźnie poszarpywanie auta. Silnik pali normalnie i na gazie i Pb. Biegi przy zmianie nie szarpią. Aha z początku ruszania z miejsca mam wrażenie że jak by coś hamowało bo bardzo leniwie się rozpędza (nie ma efektu wchodzenia silnika na obroty tj ślizganiu się tarczek w skrzyni). Po rozpędzeniu przy przełączeniu na N auto najnormalniej zwalnia nie ma efektu że coś hamuje bo już też obierałem taka opcję. Poziom oleju w skrzyni i filtr ok (5 tys po zmianie). Pontiac Trans Sport 93 silnik 3.1 skrzynia 3T40
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kudłaty, zasadnicza sprawa: 4T60 czy 4T60-E? Różnią się sterowaniem.

Zwierzaku: grzecznie i żartobliwie, spadaj do innego tematu bo masz inną skrzynię Wink . Napisałbym że TCC ale skoro zapina się prawidłowo według Ciebie to nie wiem - brak mocy w silniku? Aha, poślizg w automacie to nie są tarczki tylko konwerter, więc jednak brak rozpięcia TCC. Ale to już w nowym temacie raczej Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może inaczej bo nie chodzi mi o poślizg w konwerterze tylko o ślizgające się zużyte tarczki w razie gdyby takie były no a nie są.

No więc gdybałem i wygdybałem skrzynia hula jak lala. Warto dobrze przestudiować manuala do skrzyni. W moim przypadku spadła dzwignia throttle lever and brake asm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6efea5f5105cc20.html na fotce lewa strona skrzyni lukac na numerek 23

Więc żeby było ciekawiej musiałem się dostać pod pokrywkę listwy sterującej.
lever jest odpowiedzialny za kick down i shift up w zależności od tego jak wychylona jest przepustnica. I tej dźwigni odczepiła się linka. Wiec obliczajac skrzynia za 120 km/h zrobiła mi redukcję do 1 biegu.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group