www.asu.pl :: Zobacz temat - Demontaż płyty zaworowej A604 (41TE)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż płyty zaworowej A604 (41TE)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 8:21    Temat postu: Demontaż płyty zaworowej A604 (41TE) Odpowiedz z cytatem

Witam

będę musiał na dniach dokonać demontażu płyty zaworowej w skrzyni biegów (rok 2000) w celu wymiany uszczelek w akumulatorach.

Pytanie czy ktoś mógłby się podzielić doświadczeniami z tej operacji?

W sumie są 3 szt akumulatorów.
1 w płycie 2 szt w górnej obudowie - tylko pytanie czy są one zamocowane i czy nie będzie problemów przy demontażu - gdy SKRZYNIA JEST ZAMONTOWANA W AUCIE?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Akumulatory są cztery.Jeden w płycie,trzy w obudowie-z czego dwa nie zabezpieczone,trzeba uważać coby nie spadły na glebę.Przed wyciąganiem ustaw wybierak w pozycji L- ułatwi to wyjęcie pręta od parku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 23:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a że tak spytam z ciekawości, Jakie masz objawy że musisz to zrobić?
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Paź 28, 2009 6:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to mój problem z porannym ruszaniem - jest opisany dość dokładnie- jak zimny olej w skrzyni to po wrzuceniu biegu gaśnie.
Trzeba czekać albo się rozgrzeje albo zaraz po włączeniu silnika 1-2 sekundy wrzucić bieg i jest git.

Szukałem porad i to jedyne co otrzymałem to że mogą to być uszczelki akumulatorów. Nie kosztuje to majątku, nie trzeba zwalać skrzyni no i efekt poznam baardzo szybko.

Kodów błędów nie mam.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark w rocznikach 96-00 ATF+3 to właściwy olej do ASB Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taki mam midlanda
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Mark w rocznikach 96-00 ATF+3 to właściwy olej do ASB Wink
Ok. Pytalem dlatego,bo juz w 2000r wiekszosc fabrycznie zalewano ATF+4.I wlasnie do tych nie powinno sie lac ATF+3. A tak wogole to teraz do aut po 96 roku podczas wymiany wszedzie zalecaja i daja ATF+4 z bardzo dobrym skutkiem na plynna prace skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla pewnosci sprawdzilem w specyfikacji servisowej : 96-99 ATF+3 ,,, 2000 and later ATF+4 or ATF+4 Type 9602 . . Trudno zgadnac co KITT mial zalane fabrycznie w swym aucie.Ale uwazam, ze ATF+4 bedzie najbardziej wlasciwy. Znalazlem jeszcze swoj wczesniejszy post gdzie jest opublikowany biuletyn servisowy z autami do ktorych mozna uzywac ATF+4. T&C 2000 jest na tej liscie. A oto tresc postu :::
Na przelomie roku 2000 do transmisji aut Chrysler i pochodnych wprowadzono nowy , udoskonalony,syntetyczny plyn ATF+4.Charakteryzuje on sie przede wszystkim bardzo mala utrata lepkosci w funkcji czasu pracy oraz temperatury.Plyn ten opracowano tak,aby mozna bylo uzywac go rowniez we wczesniejszych rocznikach,eliminujac uzywanie plynow ATF+3,ATF+2 i ATF+,ktore powoli sa wycofywane z produkcji i handlu.Poprawiono przez to wiele drobnych mankamentow pracy skrzyni.Aby nie bylo watpliwosci ,wydano Biuletyn Servisowy w ktorym dokladnie wyszczegolniono w jakich autach i skrzyniach mozna ten plyn stosowac, a w jakich nie.
Automatic Transmission Fluid Usage ATF+4 (Type MS9602)
MODELS:
1989 - 1995 (AA) Spirit/Acclaim/Lebaron Sedan
1989 - 2003 (AB) Ram Van/Wagon
1989 - 1993 (AC) Dynasty/New Yorker/New Yorker Salon
1989 - 1993 (AD) Ram Truck
1989 - 1994 (AG) Daytona
1989 (AH) Lancer/Lebaron GTS
1989 - 1995 (AJ) Lebaron Coupe/Lebaron Convertible
1989 - 1990 (AK) Aries/Reliant
1989 - 1990 (AL) Horizon/Omni
1989 (AM) Diplomat/Gran Fury/New Yorker fifth Avenue
1989 - 2004 (AN) Dakota
1989 - 1994 (AP) Shadow/Sundance
1990 - 1991 (AQ) Maserati
1990 - 1993 (AY) Imperial/New Yorker Fifth Avenue
1994 - 2003 (BR/BE) Ram Truck
2004 - **2008** (CS) Pacifica
1998 - 2003 (DN) Durango
2002 - **2008** (DR/DH/D1) Ram Truck
2007 - **2008** (DC) Ram 3500 Cab Chassis
1995 - 2000 (FJ) Sebring/Avenger/Talon
1996 - 2000 (GS) Chrysler Voyager (International Market)
NUMBER: 21-014-07
GROUP: Transmission
DATE: October 16, 2007
2004 - **2008** (HB) Durango
**2008 (HG) Aspen**
1995 - 2000 (JA) Cirrus/Stratus/Breeze
2007 - **2008** (JK) Wrangler
2001- 2006 (JR) Sebring Sedan & Convertible/Stratus Sedan
2007 - **2008** (JS) Avenger/Sebring/Serbring Convertible
1996 - 2000 (JX) Sebring Convertible
**2007 - 2008 (KA) Nitro**
2002 - 2007 (KJ) Liberty
**2008 (KK) Liberty**
**2008 (L2) 300C (China)**
1993 - 2004 (LH) Concorde/Intrepid/Vision/LHS/New Yorker
/300M
2005 - **2008** (LX/LE) 300/Magnum/Charger
2005 - **2008** (ND) Dakota
1996 - 2000 (NS) Town & Country/Caravan/Voyager
1995 - 2005 (PL) Neon
2002 - 2003 (PG) PT Cruiser (International Markets)
2001 - **2008** (PT) PT Cruiser
1997 - 2002 (PR) Prowler
2001 - 2007 (RG) Chrysler Voyager (International Markets)
2001 - 2007 (RS) Town & Country/Caravan/Voyager
**2008 (RT) Town & Country/Grand Caravan/Grand Voyager
(U.S. & International Markets)**
1997 - 2006 (TJ) Wrangler
2001 - 2004 (WG) Grand Cherokee (International Markets)
Vehicles equipped with Gas engines
1999 - 2004 (WJ) Grand Cherokee
2005 - **2008** (WK/WH) Grand Cherokee
2006 - **2008** (XK/XH) Commander
1989 - 1995 (YJ) Wrangler
**1989 - 2001 (XJ) Cherokee**
**1989 - 1993 (MJ) Comanche**
1996 - 1998 (ZG) Grand Cherokee (International Markets)
1994 - 1998 (ZJ) Grand Cherokee/Grand Wagoneer
NOTE: **AW-4 (Asian Warner) transmissions are now included in this Service
Bulletin. ATF+4® is recommended for AW-4 (Asian Warner) transmissions**
21-014-07 -2-
NOTE: This Service Bulletin DOES NOT apply to the following transmissions:
• Sprinter transmissions
• Crossfire transmissions
• MK/PM vehicles equipped with Continuously Variable Transmission
(CVT)
• WG vehicles equipped with a diesel engine (sales code ENF) and a
W5J400 or NAG1 transmission (sales code DGJ)
• **ALL vehicles equipped with a AS68RC Transmission (sales code
DG3)**
• **ALL vehicles equipped with a GENTRAG MPS6 Transmission (sales
code DG5)**
DISCUSSION:
ATF+4® - (Type 9602) is being used as factory fill for Chrysler Group automatic
transmissions. ATF+4® is recommended for all vehicles equipped with Chrysler
Group automatic transmissions EXCEPT FOR THOSE LISTED IN THE NOTE ABOVE.
NOTE: ATF+4® must always be used in vehicles that were originally filled with
ATF+4®. DO NOT USE ANY OTHER FLUID.
NOTE: ATF+4® is backward compatible with ATF+3 , ATF+2, and ATF+. Additionally,
ATF+4® can be used to top off vehicles that used ATF+3, ATF+2, or ATF+.
NOTE: If ATF+4® is used to service models originally filled with ATF+3 , ATF+2, and
ATF+ the fluid maintenance schedules listed for that model does not change.
The service interval currently in effect for a given model should continue to
be followed. Refer to the Service or Owners manual for maintenance
schedule directions.
In general terms, If ATF+, ATF+2 or ATF+3 was the recommended fluid, it is now
recommended to use ATF+4®
BENEFITS
•Better anti-wear properties
•Improved rust/corrosion prevention
•Controls oxidation
•Eliminates deposits
•Controls friction
•Retains anti-foaming properties
•Superior properties for low temperature operation
FLUID COLOR
Mopar ATF+4® has exceptional durability. However, the red dye used in ATF+4® is not
permanent; as the fluid ages it may become darker or appear brown in color. ATF+4® also
has a unique odor that may change with age. With ATF+4® fluid, color and odor are no
longer indicators of fluid condition and do not necessarily support a fluid change

Jest tam napisane jakie korzysci daje stosowanie tego unowoczesnionego plynu.Jest tez UWAGA ze w autach po 2000r gdzie fabrycznie byl juz stosowany ATF+4 nie mozna uzywac starszego ATF+3. Do duzo nowszych modeli po 2002r zalewano jeszcze nowoczesniejszy plyn ATF+5.Ale jezeli ten model jest na liscie to mozna uzywac zamiennie atf+4 . """"Obecnie servisy w USA prawie zawsze w zamian za ATF+3 zalewaja ATF+4. """ Twoj VISION jest na liscie,takze mozesz smialo zalac nowy plyn,napewno z korzyscia dla skrzyni."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 829
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 9:19 am Temat postu: Odpowiedz z cytatem
[quote="airwolf"]
marcys napisał:
skrzynie wymieniasz?? a cos to sie porobilo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to następnym razem jak będe wymieniał poszukam odpowiednika ATF 4 Very Happy
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szkoda,ze do Polski nikt nie sprowadza tych tanich odpowiednikow innych firm co to kosztuja $ 3.5 za quorte.A nie od razu MOPAR! za paskarskie ceny!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark w Polsce odpowiednik ATF4+ można kupić za około 45zł
http://sklep.asu.pl/product_info.php?cPath=125_799&products_id=2198
http://www.allegro.pl/item796721913_olej_do_automatyczna_skrzynia_atf_4_6_op_946ml.html
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 0:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek - Jak oni to kalkuluja? ATF+4 Quaker State cena $ 4 za butelke , w hurcie pewnie mniej ,(wiesz,bo byles), x 6 = $24 x 3 zl za dolara to daje 72 zl. za 6 opakowan.Plus zysk ,koszty i podatki to drugie tyle = 144zl. A oni na Alegro wolaja - 252zl! Czyzby transport Hurtowy z USA byl az tak drogi? Koniec Swiata!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 1:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark ano to jest polska, każdy chce cię wydymać.
Jeśli jest możliwość to trzeba samemu sprowadzać a oszczędzoną kase przepić Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Lis 01, 2009 2:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdemontowałem, przeczyściłem -uszczelki wymieniłem.
Wszytko pięknie tylko nadal nie chodzi skrzynia jak trzeba Sad.

Chyba tylko remont uratuje sytuację - niestety nie moją finansową Evil or Very Mad
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Moje problemy z porannym ruszaniem rozwiązała wymiana konwertera na inny.
Teraz bez problemu wrzucam bieg na D lub R i nie gaśnie.

Pojawił się za to kolejny problem po miesiącu od zmiany konwertera:

- Długi czas załączania biegu D lub R
- Nie wrzucenie biegu wcale - jałowy
- Przy jeździe na D przy około 20km/h wrzuca się jałowy i stoję - po kilku machaniach odpaleniu i zgaszeniu czasem da radę
-bąbelki w oleju ATF+4 - czysty pachnący nie przypalony
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze masz cos z pozycjonerem i przez to ci skrzynia wariuje?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 7:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to chyba nie to - bo przy przełączaniu z P na R lub D widac zmianę obrotów w górę - więc komp coś zauważa - tylko fizycznie się nic nie zmienia.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lis 25, 2010 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w gore? moj chrysler przy zmianie z P lub N na jakis bieg zmienia obroty ale w dol
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
srebrny
*
*


Dołączył: Mar 04, 2007
Posty: 25
Skąd: k/jabÅ�nny k/wa-wy

PostWysłany: Czw Lis 25, 2010 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najbardziej interesujące są te bąbelki w oleju.
Nieszczelność Question
pzdr.
_________________
Ts 3.8 "93 Omegas.602-109-604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sob Lis 27, 2010 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
w gore? moj chrysler przy zmianie z P lub N na jakis bieg zmienia obroty ale w dol



oczywiśce że w dół - o ile jest wrzucony.
U mnie nie wrzuca (ale komp przygotowuje się na większe ociążenie i podwyższa obroty) dlatego mam wyższe obroty
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pią Sie 12, 2011 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymieniłem olej na nowy.
Stan auta bez zmian. Natomiast nauczyłem się nim jeździć.
Po uruchomieniu auta (nie ważne czy ciepły czy zimny) musze wcisnąć gaz do 2,5 ~3 tys obr obroty spadają do 1000 i wrzucam bieg. Potem jużmogę wajchoać do woli PRND i działa jak marzenie. Dopiero po zgaszeniu i ponownym urochomieniu jest problem.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 1:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm, no skoro odkopujesz to ja też się wypowiem Wink .
Trochę jakbyś nie miał ciśnienia no i to spienienie oleju. Oczywiście wirtualna diagnoza to takie luźne przemyślenia tylko - tu też napiszę że najlepiej byłoby pomierzyć całą skrzynię.
Rozumiem, że filtry wymieniasz, więc najprostszy pomysł z zapchanym filtrem odpada? I jest on prawidłowo podłączony, pompa nie ma szans nigdzie sobie podessać powietrza?
Jakoś mi najbardziej podchodzi zawór regulatora ciśnienia jako sprawca. O ile pompa jest sprawna oczywiście.

PS: oczywiście płytę dobrze złożyłeś i założyłeś? Obecna usterka może być indukowana poprzednim gmeraniem Wink .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 5:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po "naprawie płyty" wymianie uszczelek jeździłem ponad rok bez ekscesow wiec to nie to.
Z ciśnieniem racja, moze pompa jest juz na wykonczeniu - bo bąbelkow juz nie ma.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to się nie zrozumieliśmy, napisałeś jakby była ciągłość uszkodzenia Wink .

Wiesz, zanim spiszemy całkiem pompę na straty, proponuję pomiary. Bo się okaże, że to jednak któryś zaworek się przywiesza i wydasz pieniądze bez sensu i bez poprawy sytuacji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to jest jak po 2 latach kontynuuje się wątek Very Happy.

Tak naprawę nie liczę już na cud, tylko czekam aż się rozpadnie samo lub będę miał kasę na remont - bo nic innego już nie przejdzie.

Przebieg 254kkm i bez remontu to i tak nieźle.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Nie Sie 14, 2011 0:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, rozumiem Twoją sytuację.
Przebieg nie wiem czy taki niezły.
Plnanujesz raczej kolejny remont czy przeszczep?
Te Wasze forumowe problemy spowodowały, że sięgnąłem do źródeł i już mniej więcej wiem jak się z tymi skrzyniami obchodzić od strony serwisowej. Wiedza leży na ulicy, tylko ją wykorzystywać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group