www.asu.pl :: Zobacz temat - Gdzie założyć LPG na śląsku?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie założyć LPG na śląsku?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Marczello
*
*


Dołączył: Dec 27, 2007
Posty: 14
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 14:12    Temat postu: Gdzie założyć LPG na śląsku? Odpowiedz z cytatem

Szukam firmy która zna się na zakładaniu gazu do amerykańskich krążowników. Chcę konkretnie gaz do Nissana Titan 5,6L. Możecie kogoś polecić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko luky.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Noxi
*
*


Dołączył: Jan 05, 2010
Posty: 64
Skąd: Slask / Zory

PostWysłany: Pon Lis 22, 2010 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm ten titan co po zorach jezdzi na gliwickich blachach ?;p popieram zdanie eksdarka duzo czytam forum i takze moge zaproponowac lukiego ;] " chlopaki se go bardzo chwala " ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 23, 2010 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontakt do Lukiego masz w jego podpisie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Marczello
*
*


Dołączył: Dec 27, 2007
Posty: 14
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wielkie za pomoc. Titana jeszcze nie kupiłem Smile Zastanawiam się też nad nową Tundrą. Z racji tego, że nie jestem wielbiciel LPG chcę aby ktoś mnie przekonał, że może działać to poprawnie.
Macie jakiś kontakt do LUKY`ego. W szukaj nie znajduje takiego użytkownika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 15:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli jest poprawnie zrobione to nie odczujesz zadnej roznicy w eksploatacji,jezdzie,komforcie itp. ja wiem tylko,ze mam gaz jak tankuje:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 15:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marczello napisał:
Dzięki wielkie za pomoc. Titana jeszcze nie kupiłem Smile Zastanawiam się też nad nową Tundrą. Z racji tego, że nie jestem wielbiciel LPG chcę aby ktoś mnie przekonał, że może działać to poprawnie.
Macie jakiś kontakt do LUKY`ego. W szukaj nie znajduje takiego użytkownika.


Dane z jego podpisu:
luka_f@o2.pl tel. 0691388944
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 6:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marczello napisał:
Z racji tego, że nie jestem wielbiciel LPG chcę aby ktoś mnie przekonał, że może działać to poprawnie.
Na podstawie tylko i wylacznie fachowych argumentow nikt nie jest w stanie przekonac cie ,ze bedzie TO dzialac poprawnie.Dlatego ,ze konstrukcja tych silnikow oraz system sterowania i samodiagnostyki nie sa fabrycznie przystosowane do zasilania paliwem typu LPG.Pracowac toto bedzie,ale o poprawnosci i bezawaryjnosci na dluzsza mete nie ma mowy.Jesli bedziesz musial uzywac tych aut z koniecznosci,to moze wtedy gaz ma jakies uzasadnienie.Ale jesli tylko dla przyjemnosci - to po zainstalowaniu LPG polowa tej przyjemnosci prysnie a w to miejsce pojawi sie sporo denerwujacych ciaglych problemow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wybacz mi za dygresje

w Polskich warunkach jazda z przyjemnością autem które pali 18 PB po 4.8 za litr = 86 pln litrów nie jest przyjemnością, więc alternatywą jest jazda autem które pali 20 LPG = 42 pln

niestety usterki od gazu są i będą, ale tak samo jest w dieslu automacie itd. Jeśli instalacja jest dobrze zalozona i później osoba dba to pojeździ (mój przykład laguna 130tysi, mega 180 tysi, voyek 84 tysie, wini do rozbitki 73 tysie) życie...

zaraz pojdzie komentarz jak jeżdzisz, ze ci tyle pali, zapraszam więc do łodzi, miasta najbardziej zatłoczonego w Polsce (na obecną chwilę dzięki zimie) gdzie tramwaje nie chodzą bo zamarzły autobusy stoją w miejscu a autem odcinek 9 km wczoraj żona jechała tylko 2 godziny i 15 minut...
zaś ja wracałem 7 km pieszo.... tylko 1 godzinę 50 minut
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle ze markseven mial na mysli konkretne silniki od nissanow. moze one maja jakis problem z gazem? ja tam na lpg mam podwojna przyjemnosc-jazde super i super rachunki na stacji. zadnych problemow i zadnych zabiegow dodatkowych poza samodzielna wymiana filtrow po 5 zl szt.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>zadnych problemow i zadnych zabiegow dodatkowych poza samodzielna >wymiana filtrow po 5 zl szt.

no dokladnie - a biorac pod uwage to ze na nawet srednio sprawnej instalce uzywany juz silnik nakreci kolejne 150kkm i padnie to i tak uwzgledniajac wszystkie koszta (w tym wymiane silnika- choc to przy dobrej instalce nie ma sie prawa zdarzyc) po takim dystansie jest sie parenascie kzl do przodu...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 30, 2010 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest dokladnie tak jak pisze marcys!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 01, 2010 4:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez urazy. Wiem,ze w sytuacji horrendalnie drogiej benzyny( w stosunku do zarobkow oczywiscie) jest to czasem jedyne wyjscie. Odpowiedzialem tylko fachowo na konkretne pytanie-a w zasadzie na watpliwosc kolegi Marczello.A wiec w skrocie : dzialac oczywiscie bedzie,ale auto nigdy nie bedzie pracowac poprawnie . A ilosc roznych awarii i problemow zalezyc bedzie od rodzaju instalacji,jej montazu, jakosci paliwa ,dbania o auto no i od szczescia!>><<To tak ogolnie. .""' .A co do silnikow 56DE ktore sa w tych autach montowane : Jest to bardzo zaawansowana technologicznie jednostka z rozbudowana elektronika ECCS ( ElectronicConcentratedControlSystem).Na przyklad - skomplikowany rozrzad z elektroniczna zmiana czasu otwarcia zaw.ssacych...Nad prawidlowa emisja spalin czuwa rozbudowana elektronika z monitorowaniem spalin i oparow paliwa kilka tysiecy razy w ciagu sekundy.Rozbudowany elektronicznie jest tez system zaplonowy.Ponadto ten silnik ma bardzo duzo innych ciekawych rozwiazan technologicznych i wymaga bezwzglednie przestrzegania zalecen obslugi.I dlatego zmiana typu paliwa stawia wysokie wymagania co do typu i montazu instalacji.Jak widzicie,nie ma mozliwosci idealnie poprawnej pracy na LPG,poniewaz spalanie tego paliwa ma inny przebieg niz benzyny i wydziela inne skladniki chemiczne.Zagazowanie tego silnika jest tylko mniej lub bardziej udanym eksperymentem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Mar 09, 2011 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze lepiej Nissana Navara Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Mar 09, 2011 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A prawda jest taka, że silniki specjalnie są robione tak, aby gaz było tam coraz ciężej złożyć i żeby jeździł na nim jak najmniej ..... Od tego są całe biura fachowców co komplikują nowe auta..... a poza tym .... kto rządzi światem?? ten co ma ropę (nie mam na myśli państw, ale ludzi w rękach których ta ropa jest) .... a czy jemu jest na rękę sprzedaż o wiele tańszego gazu ????

Żyjemy w czasach, gdy człowiek lata w kosmos ... a niektórzy ludzie chcą mi wmówić,ze nie można zrobić silnika na LPG, bo .... i tutaj rożne wersje Smile Komuś zależy żeby gaz nie stał się zbyt popularny i tyle Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem trochę przesadzacie, do każdego auta można założyć LPG i nie ważne czy liczy opary cze nie, jak nie będzie liczył nic silnikowi nie zaszkodzi jedynie komputer będzie wskazywał błąd ale silnik będzie się kręcił,
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km


Ostatnio zmieniony przez ply dnia Nie Sie 07, 2011 0:26, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="exit"]A prawda jest taka, że silniki specjalnie są robione tak, aby gaz było tam coraz ciężej złożyć i żeby jeździł na nim jak najmniej ..... [quote]

prawda jest taka ze kto ma zarobic na ropie ten zarobi! LPG jest "odpadem" po rafinacji ktory tez trzeba sprzedac - zreszta tak samo jak kazde inne smieci na tym swiecie! a ukladow sterowania/zasilania silnikow nie komplikuje sie ze wzgledu na LPG a tylko i wylacznie ze wzgledu na normy ekologii, ekonomii i na samo lobby producentow tychze samochodow.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oto dowód że w usa zaczynają już przerabiać nowe auta na LPG np
Fordy 5,4 V8
http://www.youtube.com/watch?v=K85u32sN624

strona firmy
http://www.roushcleantech.com/

z tego co piszą na tej stronie przy instalacji zmieniają oprogramowanie w PCM (komp silnika) czyli tak żeby nie było błędów, czego w PL nikt chyba nie robi !!! A szkoda.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 1:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy przesadzam ?? Smile
Ekologia??? a kto z Was jest ekologiczny??? A kto przestrzega ekologii w np. Chinach?? Przecież ta całe ekologia (choć i cel szczytny) to jedna wielka ściema.
Co jest ważne w tych czasach?? Ekologia? Ja bym powiedział, że pieniądze są dużo ważniejsza od ekologii.
Idea budowania aut ekologicznych = wielka kasa dla tych, którzy na tym zarabiają ....
Nowe ekologiczne diesle .... koła dwu masowe, filtry cząstek stałych, pompo-wtryskiwacze ewentualnie common rail , katalizatory, przecież to są ogromne pieniądze wymieniane co niekiedy 100 tys km .....
Teraz druga sprawa... poczytajcie o autach elektrycznych
tutaj macie jeden z fragmentów ....
"W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku nastąpiło ponowne odrodzenie pojazdów elektrycznych w USA dzięki preferencyjnej polityce podatkowej w tej sprawie. Pojazdy z napędem elektrycznym zostały uznane przez California Air Resources Board (CARB) za pojazdy nieemitujące zanieczyszczeń (ang. ZEV-zero emission vehicle). CARB ustawił roczną minimalną liczbę pojazdów z napędem elektrycznym, jakie mają być produkowane. Jednak rozporządzenie to zostało zawieszone ze względu na skargi producentów aut, iż ograniczenia tego typu są nieuzasadnione ekonomicznie ze względu na zapotrzebowania konsumentów. Producenci zdążyli jednak wyprodukować kilka samochodów dostosowanych do nowych przepisów, jak GM EV1, Honda EV Plus, czy Toyota RAV4 EV. Większość tych pojazdów była wynajmowana, a po zakończeniu umowy, kiedy CARB zdążył już zmienić rozporządzenie, samochody zostały zebrane i zniszczone."
To tylko jeden przypadek z kilku Wink
Hmmm a jak już tak o ekologii.... silniki pneumatyczne .... zero zanieczyszczeń ... spory zasięg samochodu (są prototypy) a jednak nie produkują ....
Już dawno temu wymyślili jeszcze auto gaźnikowe co spalało 1 litr benzyny na 100 km (tzn taki fajny gaźnik wymyślili) ..... i co? facet o ile pamiętam zginął .... zastanawiające Smile
kurcze... już prawie 2 w nocy, a jutro do pracy Smile przy dłużej wolnej chwili jeszcze coś dopiszę Wink
A dla Wszystkich proekologów radzę kupić nowego ekologicznego diesla Wink i odkładać na naprawy Razz - taki żarcik Smile

aaa i bym zapomniał .... co to tego komplikowania ....
Nie ukrywajmy, ze nowe silniki choćby FSI czy TSI ze zmiennymi fazami rozrządu, już pierwszemu lepszemu mietkowi z garażu gazu nie będzie łatwo założyć, a że fabrycznie parę sztuk zrobię, to chwała im za to ... choć wiecej aut robią na CNG niż LPG Wink

A i na koniec, żeby nie było, że kolejne dziecko Neo się kozaczy na jakiś temat Smile to praktycznie wszystkie zagadnienia miałem omawiane na wykładach, bo takie studia skończyłem. Choć zdań będzie tyle co ludzi, wiec nikogo nie mam zamiaru do niczego przekonywać... ot piszę w formie ciekawostek Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 1:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety,ale tak jak pisalem wczesniej ,ze tylko fabryczna instalacja zapewni dluga i poprawna prace silnika na LPG.A ta firma to jest wlasnie Fabryka.Z pelnym najnowoczesniejszym zapleczem produkcyjnym i laboratoriami.Przystosowane przez nich auta sa certyfikowane w zakresie amerykanskich surowych norm emisyjnych ,federalnych norm ilosci zuzycia paliwa oraz norm bezpieczenstwa .Auta podlegaja Fordowskiej gwarancji - i sa zrobione tak,aby mozna je bylo serwisowac w kazdym punkcie Forda bez potrzeby uzycia specjalnych narzedzi czy diagnoskopow.Okresy przegladow i wymian mat.eksploatacyjnych pozostaja takie same . Samochody te zachowuja wszystkie dotychczasowe parametry - a wiec tez moc i moment.Pracuja juz tylko na LPG , startuja tez na LPG i tak jak benzyniaki za jednym razem .Bez wzgledu na temperature i cisnienie zewnetrzne - ale pod warunkiem ,ze po przekreceniu kluczyka odczekamy 4 sekundy do startu.Maja jeden komplet specjalnych wtryskiwaczy - ale w fabrycznych oryginalnych miejscach.Wtrysk i zaplon sterowany jest odpowiednio przeprogramowanym jego wlasnym PCMem. A wiec nie jest to " rzezba" z dostawkami. Surprised I do tego jakosc sprzedawanego gazu LPG musi spelniac normy federalne!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 2:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

exit - pamietaj,ze w ameryce zapotrzebowania konsumentow na wygode sa i beda najwazniejsze! A o rope to sie ameryka nie musi martwic,bo ma wlasne nienaruszalne zloza na przeszlo 100 lat a moze i wiecej ( m.innymi na Alasce).A miedzyczasie trzeba eksploatowac ile sie da rope arabska.Polityka tez jest taka , ze jak ktorys kraj arabski co ma rope zacznie za duzo podskakiwac i szantazowac swiat - to nalezy z nim zrobic tak,jak z Husajnem. I spokoj.I to nie Ameryka - tylko grupa Elluminate - " kilku ludzi co rzadza swiatem" - to oni o wszystkim decyduja,a Pentagon wykonuje ich rozkazy. Shocked Troche wiem,bo stryj mojej zony pracowal w Pentagonie 30 lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mark widzę że przekonała cię ta stronka Wink

Trzeba przyznać że jak amerykanie już się za coś biorą to robią to profesjonalnie.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km


Ostatnio zmieniony przez ply dnia Nie Mar 13, 2011 15:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Masiek777
*
*


Dołączył: Apr 07, 2008
Posty: 72
Skąd: Gołonóg

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Informacje, że w Stanach interesują się LPG powinny nas smucić. Crying or Very sad

Jeździmy na LPG, nie dlatego, że lubimy, bądź jesteśmy "eko", tylko dlatego, że jest taniej. Jeśli koszty napraw wynikających z używania LPG wzrosną (przy bardziej skomplikowanych silnikach), bądź stosunek ceny gazu do ceny benzyny ulegnie zmianie (np. większe zapotrzebowanie na propan i butan) to liczba użytkowników natychmiast spadnie i przestanie się nam opłacać jeździć na LPG .

Propan i butan są pochodnymi produkcji ropy, a więc producenci szukają na siłę rynków zbytu. W naszym interesie jest raczej to, żeby nie znajdowali, a nadwyżka produkcji powodowała spadek cen.

Dla zobrazowania zobaczcie jak wzrost zapotrzebowania na propan do celów grzewczych podbił cenę LPG w zimie. Tak dzieje się co roku.

http://tezetgaz.pl/search?s=cena

Ciekawostkę pozostaje, że cena LPG w dostawach spadła do poziomu z września zeszłego roku. Pytanie dlaczego na stacjach ceny są znacznieee..... wyższe Question
_________________
CHRYSLER T&C 3,3 V6 2005 zagazowany
CHRYSLER T&C 3,8 AWD '98 miłe� wspomnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje pytanie - czy w Polsce w ogóle cokolwiek się opłaca ???
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Moje pytanie - czy w Polsce w ogóle cokolwiek si&ecirc; op&sup3;aca ???

kraść i pić Smile kraść sie bedzie zawsze oplacalo, a pić..no coz... w polsce mamy dobra wodke za naprawde smieszne pieniadze Smile taki juz u nas folklor Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply - zauwaz,ze po pierwsze to milioner zainwestowal zbedne miliony w to co lubi , a po drugie :na razie dotyczy to tylko wybranych pojazdow uzytkowych.W takich warunkach i przy takiej kasie mozna wiele.A nam pozostaje tylko ...wypic za pokoj na swiecie! Crying or Very sad Laughing http://www.facebook.com/roushcleantech?sk=info
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Milioner czy nie czy to ważne, firmy europejskie które produkują instalacje LPG mają też miliony. Nie wiedzę związku. Po prostu zabrał się za to z głową i tyle.

Dziś miałem awarię LPG, przełącznik LPG zaczął się dymić !!!
na szczęście tylko wtyczka się lekko zjarała przy kabelku który struje elektrozaworem przez który przepływa 6 Amper czyli nie mało, produkcja firmy LECHO made in PL . Przyjrzałem się dokładniej mojej instalacji i jestem w szoku Shocked kabelki wpięte na skrętkę owinięte taśmą która po zimie zaczyna się odwijać odkrywając gołe kable. Zważając na temperature jaka panuje pod majską aż dziw że jeszcze nie poszło nic z dymem tak jak koledze Cyberda,

Tak więc wybierając instalke do smoków nie należy kierować się tylko ceną !
Nie ma co potem tracic kasę na poprawki.
Wybierać instalację tylko dobrej i znanej firmy no i instalować nie u Juzka w garażu bo taniej

_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 12:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LPG nie instaluje sie u Jozka w garazu tylko u Lukiego w warsztacie. Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Mar 13, 2011 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply napisał:
Milioner czy nie czy to ważne, firmy europejskie które produkują instalacje LPG mają też miliony. Nie wiedzę związku. Po prostu zabrał się za to z głową [/b]
A ja widze zwiazek.Firmy europejskie wykorzystuja popyt i kiepskie przepisy prawne co do wymagan i odpowiedzialnosci.I dlatego inwestuja swe "miliony" aby zbic najwieksza kase. A firma Rousch zainwestowala nadwyzki po to,aby pokazac ze jest w stanie sprostac bardzo wysokim wymaganiom federalnym.Tak wysokim,ze nawet Fordowi to sie nie bardzo oplacalo.A na zyski beda mogli liczyc dopiero w perspektywie czasu.>><< A pojecie "wolna amerykanka" juz dawno sie skonczylo - wolno robic wszystko,ale tylko w/g ustalonych norm i przepisow.A te przepisy doskonale zabezpieczaja interesy konsumenta.Przekonalo sie o tym wiele firm samochodowych,a w szczegolnosci Mercedes.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Mar 14, 2011 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm, to prawda że w europie rżną nas ile wlezie, auta droższe, paliwo droższe, ktoś musi mieć w tym interes i to nie mały.
W stancach działa doskonale system patentowy, wystarczy zgłosić dobry pomysł i juz lezy się na hawajach (w skrócie) W uni nie jest to takie łatwe.

Wracając do tematu, znalazłem wiecej na temat tej instalacji LPG, w europie nosi miano V generacji i gaz wtryskiwany jest w postaci ciekłej a nie lotnej, generacja ta nie wymaga więc parownika. LPG w stanie ciekłym płynie przewodami do regulatora ciśnienia, a stamtąd trafia bezpośrednio do wtryskiwaczy w kolektorze dolotowym. Wiec można spokojnie odpalać w mrozy i wyrzucić całkowicie Pb z auta. W PL dostępna od niedawna na razie mało popularna ze względu na koszt

""Systemy wtrysku gazu konstruowane przez Vialle, dorównują jakością najnowocześniejszym rozwiązaniom wtrysku benzyny. System LPI jest kompatybilny ze wszystkimi nowoczesnymi silnikami z wtryskiem paliwa, a na dodatek – żaden inny nie może być zastosowany w silnikach z turbo doładowaniem. Wzrost mocy silnika jest tutaj wywołany efektem chłodzenia rozprężanym gazem (bez uprzedniego odparowywania) – cylindry są lepiej napełniane. A więc w tym przypadku auto nie traci na mocy i zachowuje parametry producenta.""
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Mar 15, 2011 1:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply napisał:


Trzeba przyznać że jak amerykanie już się za coś biorą to robią to profesjonalnie.
Widze ,ze nie dawalo ci spokoju to gazowe ustrojstwo .Z dociekliwoscia "elektronika" znalazles dowody na poparcie swych slow.Dzieki Tobie to i ja skorzystalem nowe wiadomosci. Choc o Firmie Roush slyszalem juz ok.3 lat temu, to nigdy mnie ten temat nie zainteresowal w szczegolach.A tu ,prosze - perfekcja w kazdym calu!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Mar 15, 2011 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze to ująłeś, Smile) dociekliwosc to moja cecha, potrafie godzinami drążyć temat aż sie nie dowiem wszystkiego Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Mar 29, 2011 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ply napisał:
hm, to prawda że w europie rżną nas ile wlezie, auta droższe, paliwo droższe, ktoś musi mieć w tym interes i to nie mały.
W stancach działa doskonale system patentowy, wystarczy zgłosić dobry pomysł i juz lezy się na hawajach (w skrócie) W uni nie jest to takie łatwe.

Wracając do tematu, znalazłem wiecej na temat tej instalacji LPG, w europie nosi miano V generacji i gaz wtryskiwany jest w postaci ciekłej a nie lotnej, generacja ta nie wymaga więc parownika. LPG w stanie ciekłym płynie przewodami do regulatora ciśnienia, a stamtąd trafia bezpośrednio do wtryskiwaczy w kolektorze dolotowym. Wiec można spokojnie odpalać w mrozy i wyrzucić całkowicie Pb z auta. W PL dostępna od niedawna na razie mało popularna ze względu na koszt

""Systemy wtrysku gazu konstruowane przez Vialle, dorównują jakością najnowocześniejszym rozwiązaniom wtrysku benzyny. System LPI jest kompatybilny ze wszystkimi nowoczesnymi silnikami z wtryskiem paliwa, a na dodatek – żaden inny nie może być zastosowany w silnikach z turbo doładowaniem. Wzrost mocy silnika jest tutaj wywołany efektem chłodzenia rozprężanym gazem (bez uprzedniego odparowywania) – cylindry są lepiej napełniane. A więc w tym przypadku auto nie traci na mocy i zachowuje parametry producenta.""


po prostu jak w bajce.
szkoda ze w rzeczywistosci nie wyglada to tak rozowo.
jak tam zagazowalem duzo silnikow z turbodoladowniem i nie wiem skad ta opinia ze musi byc gaz 5 generacji.
przy gazie 4 generacji spokojnie tez mozna podniesc moc silnika-sam to widzialem na testach na hamowni-a w normalnie wyregulowanym silniku przy gazie 4 generacji nie ma spadku mocy.

zasada jest jedna:
wogole bysmy gazu nie zakladali gdyby nie cena paliwa.
wiec jesli mamy mozliwosc zalozenia 4 generacje za nie duze pieniadze i gaz przy obecnej roznicy z paliwem (ponad 2,5 zl) szybko sie zwraca-przy czym silnik nie traci na mocy i nie zuzywa sie bardziej to po co mamy zakladac gaz 5 generacji ktorego instalka jest 2 krotnie drozsza i koszty i naprawy pogwarancyjnej tez duzo drozsze.
przykladem moze byc pewna wloska firma ktora wycofala sie z rynku polskiego nie radzac sobie z "jakoscia"polskiego gazu. w tych generacjach jest pompa gazu w zbiorniku ktora niestety czesto kleka-koszt takiej pompki to ok 3000zl-takie praktyki zdzierstwa sa obecnie stosowane w dieslach-dlatego jestem anty do diesli i V generacji gazu (przynajmniej na dzien dzisiejszy).
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group