www.asu.pl :: Zobacz temat - windstar 95 - wersja Europa a Ameryka
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windstar 95 - wersja Europa a Ameryka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 16:47    Temat postu: windstar 95 - wersja Europa a Ameryka Odpowiedz z cytatem

Czesc wszystkim,

Pytanie dotyczy glownie gabarytow - czy wersja na Europe (lub produkowana w Europie, tego nie wiem) jest mniejsza/wezsza/krotsza niz wersja amerykanska?

Drugie pytanie - czytalem ze silnik 3.8 dostarczal duzo problemow, (do 1996) czy silnik 3.0 jest 'pewniejszy' przy spokojnej jezdzie?

pozdrowienia dla wszystkich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi nic nie wiadomo o specjalnej wersji Windstara na Europę Smile. Zaś co do silników: jeżeli odpowiednio dbasz o silnik, to on odwdzięczy się tym że nie będzie sprawiał kłopotów Smile.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do silnikow to mimo wszystko dodam że najmniej awaryjne są 3.8 200km.
3.8 157 km i 3.0 wymagają szczególnej troski Smile
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
...3.8 157 km i 3.0 wymagają szczególnej troski...


Ja miałem 3.8 157KM i nie miałem z nim najmniejszych problemów.
Słyszałem o padających uszczelkach pod głowicą i samych głowicach ale tylko ze źrodeł typu: "syn szwagra mojego dziadka od strony matki miał sąsiada, którego kolega miał z tym problemy..."
Nie wierzyłbym zatem w takie plotki.
Mam za sobą tysiące kilometrów bezawaryjnej jazdy Windstarem.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 8:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak właśnie jest z silnikiem, jeżeli pilnujesz przedewszystkim płynów to i problemów zbytnio nie powinno być. Trzeba niestety systematycznie wszystko sprawdzać. Nie wiem jak jest teraz na kursach prawa jazdy, ale mnie uczono ze powinno się robić OC (nie chodzi o ubezpieczenie auta Smile ) i wtedy silnik nie powinien nas zaskoczyć.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Sty 22, 2011 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...jak masz zamiar coś kupić to może?? może ?? będę sprzedawał swojego(potrzebna kasa na remont domu)-auto zadbane i nie o seryjnym wyglądzie jak każdy"wini"- oczywiście silnik 3,8L-ten mocniejszy+gaz zakładany u "lukiego" - ew.fotki i reszte na priv - jak jesteś zainteresowany Exclamation Twisted Evil Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Nie Sty 23, 2011 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:

Słyszałem o padających uszczelkach pod głowicą i samych głowicach ale tylko ze źrodeł typu: "syn szwagra mojego dziadka od strony matki miał sąsiada, którego kolega miał z tym problemy..."
Nie wierzyłbym zatem w takie plotki.


Ja to wyczytalem w wikipedii: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Windstar
Sekcja 'Problems' - jest napisane ze to bylo czeste w 3.8 na poczatku, uszczelka pod glowica i transmisja. Nie bede jednak sie wymadrzal, bo byc moze zalezalo to od tego jak kto jezdzi, byc moze bylo to powszechne przy zylowaniu silnika i skrzyni typu ruszamy spod swiatel z piskiem opon.

Wiec nie wiem teraz - czy jest to wada konsturkcyjna czy (potencjalna )wada wskutek uzytkowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Sty 23, 2011 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu masz rację, w pierwszych silnikach była ta wada, lecz odrobinę zmieniono budowe uszczelki i wada zanikła. Co nie jest wyrocznią. Oczywiście zdarza się że uszczelka pada, ale to już bardziej od nieprawidłowej eksploatacji. Skrzynia biegów- jest to auto turystyczne a nie sportowe. Wiadomo że jak dobrze pociśniesz to ma niezłe "odejście" ale niestety kosztem podzespołów, i w tym przypadku to już nie tylko skrzyni.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group