www.asu.pl :: Zobacz temat - Neon - kłopoty szczególne
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Neon - kłopoty szczególne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 10:33    Temat postu: Neon - kłopoty szczególne Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,

Jeżdżę sobie od jakiegoś czasu Neonem (2.0, automat, benzyna) i od początku posiadania czasami dziwnie "siadał". Może opiszę od początku:

Zdarzało się, przy ruszaniu z miejsca (ze świateł, z podporządkowanej), że po wciśnięciu pedału gazu silnik zaczynał "skakać" i wydawać odgłosy w rodzaju krztuszenia się... Samochód ruszał - jak to automat - żółwim tempem do przodu. NIGDY nie zgasł. Silnik poskakał, poskakał, sytuacja zazwyczaj wracała do normy po puszczeniu gazu i wciśnięciu go z powrotem. Czasami musiałem tak zrobić parę razy. Raz na miesiąc mniej więcej, ten efekt występował na dłużej - to znaczy na takiej pracy silnika przejeżdżałem całe skrzyżowanie i jeszcze kawałek, potem dopiero silnik "zaskakiwał". Nie ma to chyba nic wspólnego ze skrzynią, ten efekt występował również jak wrzucałem N przy wystąpieniu tego efektu, a czasami jak cofałem. Nigdy nie występowało to dłużej niż kilkaset metrów, i nawet miałem coś z tym zrobić (to znaczy zaprowadzić do warsztatu), tylko czasu było brak. Zazwyczaj gdy to się dzieje, pali się "check engine", przy czym najczęściej występujet o w okolicy połowy zbiornika paliwa. Jak paliwo jest na full i na rezerwie, "check engine" na ogół gaśnie i jeździ normalnie. Olej sprawdzałem, jest ok. Alternator miał sprawdzany - jest w dolnej normie.

No i wczoraj trafiło go tak trochę powyżej pół kilometra od domu, dotoczyłem się całkiem - nie chciał się ruszyć. Dzisiaj rano pojechalem, myśląc że może będzie lepiej? Błąd. Dotoczyłem (dobre słowo tutaj...) się do pracy z prędkością ok. 10km/h, momentami zaskakiwało, ale nawet wtedy nie mógł wyjść poza 40km/h. Nie zgasł ani razu. Raz zapaliła się lampka ładowania akumlatora, ale jak wyłączyłem ogrzewanie i radio, to zgasłą i się już nie zapalała. Zajechałem sobie do elektryka który był po drodze (bo podejrzewam elektrykę), ale ten powiedział że dopiero w sobotę ma czas. Jak od niego ruszyłem, to dojechałem do pracy (został mi 1km) nie mogąc przekroczyć 40km/h. Jako że nie znam się za bardzo na silnikach, muszę oddać go do warsztatu (mam zamiar jutro) - tylko mam pytanie do Was, może ktoś wie o co chodzi? Bo wolałbym żeby mi nie wcisnęli na przykład, że cały silnik trzeba wymienić, może coś nie kontaktuje, gaz na przykład? Wtrysk? Komputer głupieje? Proszę o radę...
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.kiedy wymieniales filtr paliwa? sprwdz czy nie jest przytkany,
2.posluchaj czy z okolic baku nie slychac buczenia
3.sprawdz czy jak dodajesz powoli gazu to silnik sie rozkreca a jak mocniej to sie dlawi

objawy wskazja na pompe paliwa ale moze to byc rownie dobrze przeplywomierz,sonda lambda lub jeszcze inne dranstwa. pojedz gdzies zeby ci sprawdzieli cisnienie na listwie wtryskow!!!
pozdrawiam!
p.s.jesli to pompa to spoko-w necie kupisz ponizej 200,- nie daj sobie wmowic, ze kosztuje 700 + 200 montaz(mnie tak probowano zrobic-zamontowalem sam a kpilem cos za 170,-)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

/1. Sprawdzę, ale z rok temu był.
/2. Chyba nie. Ale posłucham jeszcze.
/3. Jak dodaję mocno to tak jakbym w ogóle nie dodawał. Nawet się nie dławi, po prostu nic nie ma. Jak dodaję lekko to się właśnie dławi. Jeżeli już "odpala", to faktycznie przy lekkim wcisnięciu. Pompa? Ale nie powinien gasnąć wtedy?

Btw, zapomniałem o jednym objawie. Podczas tego dławienia z silnika słychać często jakieś głośne puknięcie bądź stuknięcie. Dotychczas po tym "puknięciu" silnik zaczynał pracować lepiej, teraz je słychać od czasu do czasu, ale sytuacja się nie poprawia.

Co do serwisu - mam niedaleko serwis Polexu - Automark. Specjalizowany w amerkańskich. Ktoś może słyszał jak tam robią? Zdzierają, nie zdzierają?

Dzięki za porady i dalej czekam, może jeszcze ktoś coś doradzi?
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pali na wszystkie gary?
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 22:19    Temat postu: paliwo ?? Odpowiedz z cytatem

Jak go dlawi to jak sugeruje esderek moze byc filtr. Syf w zbiorniku bardzo szybko zatyka filtr. Najlepiej to sprawdz w warsztacie cisnienie na listwie paliwowej. Wtedy bedziesz mial pewnosc czy brakuje mu paliwa czy muszisz szukac gdzies indziej.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Sty 05, 2006 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

potencjometr przepustnicy -podobno

u kolegi tak bylo wogule auto nie chcialo jechac , u mnie tez to sie zdarzylo ale moze przez rok z 3razy narazie mam w nosie ale jak zacznie to sie dziac nagminnie to zaczne szukać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 0:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W ogóle jechać a jechać 5-10km/h to prawie żadna różnica, ale tu prawie robi różnicę Wink
Co prawda i tak do warsztatu nie dojechałem (poddałem się w połowie drogi, głównie dlatego, że przede mną były jeszcze 2 z 3 wiaduktów na tej trasie, a wjechanie na pierwszy było jedynie cudem), ale jestem ciekaw co powiedzą sami z siebie...

Póki co zaczęli od naprawienia mi drzwi, bo jak powiedział facet, otwieranie ich za pomocą zapierania się nogą o karoserię i ciągnięcia było ciut niewygodne...
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 10:28    Temat postu: TPS Odpowiedz z cytatem

TPS ( pozycjoner przepustnicy takze moze byc ). Najlepiej podlaczyc pod kompa i wtedy wszelkie watpliwosci sie rozwieja.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedzieli, że pompa paliwowa. Zakrztusiłem się jak mi powiedział cenę. 1050 zł. i 350 zł filtr paliwa. Na amerykany.pl filtr jest za 150 zł, ale nie ma pompy... muszę poszukać.
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu



Ostatnio zmieniony przez Maav dnia Pią Sty 06, 2006 14:19, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 14:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jednak... wiec tak : nie przejmuj sie pompa!!! pompa to taki silnik co zasilany jest 12v i pompuje paliwo w przewody.nie musi na nim pisac "neon"Smile najwazniejsze jest to aby wytwarzal odpowiednie cisnienie i mial odpowiedznia przepoustowosc-wszystko. nie musi nawet wygladac jak ten oyginal ani tez miec takich samych zlaczek!!!.najczesciej to walec(tak jak wiekszosc silniczkow elektrycznych) z 2 konektorkami na gorze.ja mam w fordzie z lancii:) jesli kupisz za duzy albo za maly to go po prostu przywalisz cybandem do uchwytu. jesli konektorki nie beda pasowaly to sie przylutuje lub zacisnie inne:) wymontuj ta pompe i kup taka ktora pracuje w podobnym samochodzi9podobna pojemnosc,rodzaj wtryskow itp) nie daj se wcisnac ciemnoty,ze komus sie chce projektowac do kazdego auta specjalnej pompy!!! auta buduje sie w wiekszosci przypadkow z klockow czyli elementow ktore sa bardzo uniwersalne a dopiero na zlosc klientowi robi sie do tego inny uchwyt czy inny wtyk(alternatory,sondy,czujniki,pompy,wtryski itp).przy odrobinie zdolnosci i cierpliwosci mozna kupe szmalu zaoszczedzic(no chyba,ze to komus lotto;) ....
pozdrawiam!
darek
p.s.poszukaj na allegro np: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80402271
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No fakt, różnica o jedno zero Wink
Może uda mi się z Polexu po znajomości uzyskać nieco taniej niż to co powiedzieli (zobaczymy w poniedziałek), ale teraz poszukałem, i akurat pomp paliwowych do tego konkretnie jest niedostatek na necie...:/
Jak z Polexu nie wyjdzie w normalnej cenie to zamówię tamtą.. ale na tydzień mnie uziemiło Sad
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem na mysli ze auto jechalo ale tak jak twoje ledwo, komp wywalil ze to potencjometr zmienilismy i bylo OK!
...sam jestem ciekaw co bedzie u ciebie objawy niemal identyczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pamietaj 150 - 200 zl nie wiecej!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Sty 06, 2006 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
...sam jestem ciekaw co bedzie u ciebie objawy niemal identyczne


No prosiłem o diagnostykę od razu, mam nadzieję że ją zrobili, a nie założyli sobie że to pompa Razz

Cytat:
pamietaj 150 - 200 zl nie wiecej!!!

Spox Smile Parę możliwych źródeł już niby mam, więc będzie z czego wybierać - tylko na początku zobaczę ile sobie warsztat chciał na mnie zarobić..
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 07, 2006 2:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sproboj tutaj zadzwonic:American Auto Parts&Service,Dybów Górki 81a,05-250Radzymin,tel(22)763-13-13,tel.kom.601-393-255,695-151-515,mail:biuro@american-car.com.pl,moga miec cos uzywanego lub nowe,polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 10:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://tinyurl.com/dpyhr kompletna pompa do neona i nie tylko
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Czw Sty 12, 2006 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No, to teraz konkurs - kliknij na miniaturkę i znajdź 10 róznic ktorymi różną się te dwie pompki...



I co teraz? Confused
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Sty 12, 2006 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A CO MOZNA WYGRAC W TYM KONKURSIE Question Very Happy MAM NADZIEJE ZE TWOJA RODZINA I ZNAJOMI NIE ZOSTANA DO NIEGO DOPUSZCZONE BO TO BY BYLO NIESPRAWIEDLIWE Very Happy
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Czw Sty 12, 2006 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co można wygrać, jeszcze nie wymyśliłem;) Górna jest wyjęta z mojego samochodu, dolna została mi sprzedana wysyłkowo (z warsztatu w Radzyminie) jako pompa od "Neon 2.0l '96"
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Sty 12, 2006 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MIALEM PRZYPADKI ZE AUTA Z TEGO SAMEGO ROKU, TYM SAMYM SILNIKIEM MIALY OSPRZET MECHANICZNY ZNACZACO ROZNIACY SIE OD SIEBIE. CZASAMI COS NIE PASUJE ALE PO LEKIEJ PRZEROBCE (MLOTEK I PRZECINAK Very Happy ) MOZNA DANA CZESC ZAADOPTOWAC DO AUTA. MOZE SPROBOJ SOBIE DOPASOWAC - MNIEJ STRACISZ CZASU I KASY, ANIZELI MIALBYS JA WYMIENIAC LUB SZUKAC DRUGIEJ.
CO DO SPRZEDAZY WYSYLKOWEJ TO SAM MIALEM 2 TAKIE PRZYPADKI ZE OTRZYMALEM NIE TO CO CHCIALEM. TERAZ JEZELI COS JEST WATPLIWE TO ZAWSZE WYSYLAM FOTKE ZDEMONTOWANEJ CZESCI. POZDRAWIAM
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Sty 12, 2006 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli pasuje korpus do zbiornika i wysokosc jest taka sama calego zespolu oraz takie samo podlaczenie to smialo wkladaj i nie patrz na wyglad korektor cisnienia jest na zewnatrz w jednej a w drugiej wewnatrz ale to niczemu nie przeszkadza Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Sty 13, 2006 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zupełnie nie rozumiem czemu w warsztacie tak kręcili na to nosem Wink
Facet z warsztatu Radzymina powiedział mi, cytuję "każdy normalny facet będzie umiał wymontować silniczek z jednej pompy i wsadzić w drugą...". No dobra, tylko jeśli chodzi o zdolności manualne to ja nie umiem wbijać porządnie gwoździ, nie mówiąc o większych komplikacjach. Ale jak ktoś warsztatuje, to raczej powinien wymagane zdolności mieć Razz
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 7:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,Maav nie ma sie co denerwowac,nikt od ciebie nie wymaga abys potrafil grzebac z zamknietymi oczami przy swoim aucie,jezeli twoj mechanik z tak prosta sprawa jak wymiana pompy paliwa nie potrafi sobie poradzic to jest pizda a nie mechanik,w zeszlym roku sam wymienialem pompe paliwa,zamawiana przez internet z amerykanow i tez musialem troche improwizowac,ale wszystko dziala,pozdrawiam i zmien mechanika na warsztat ASU Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
artur
*
*


Dołączył: Nov 14, 2004
Posty: 59
Skąd: krakĂłw

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gaściu z Radzymina sprzedał Ci pompę z rocznika 96, Ty w swoim miałeś z rocznika 96-97.( http://replacement.autopartswarehouse.com/parts/autopartswarehouse/wizard.jsp?year=1996&make=PL&model=NEON--001&part=Fuel%20Pump&dp=true ) Niestety , tak jak pisał CAVAZ24 w aucie z tego samego roku niejednokrotnie są montowane różne części. Ja mam Forda z roku 92, ale model na 93 i też mam problemy. A odnośnie Faceta z Radzymina to się nie przejmuj. Ja kupiłem u niego felgi a On je wysłał na drugi koniec polski i mówi że to moja wina Evil or Very Mad

pozdrawiam
artur
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 10:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ludziska nie robta problema:) ja wymienialem pompe przy uzyciu zestawu narzedzi z hipermarketu,podnosnika z wyposazenia auta,i kilku drewnianych kolkow oraz(doslownie) mlotka i przecinaka bo tylko tak dalo sie odkrecic kruciec w moim baku.bak mam podwieszany wiec pierw go musialem wyjac spod auta a bez kanalu jest to ciekawa czynnosc.pompe mam od lancii(nic nie pasowalo-srednica,wysokosc,wtyki) ale dziala juz z 2 lata i jest ok. wystarczy odrobina ciepliwosci:)
pozdrawiam!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Pon Sty 30, 2006 20:12, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
artur
*
*


Dołączył: Nov 14, 2004
Posty: 59
Skąd: krakĂłw

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek- nie każdy lubi leżeć pod autem, albo siedzieś w kanale z rękami po łokcie w smarach. Na mnie żona jest czasami wściekła że potrafię się zamknąć w garażu na cały dzień i pół nocy. Maav napisał że nie za bardzo gustuje w takich "domowych" naprawach i chciał to załatwić w "warsztacie"
, a że trafił na trochę dziwnego mechanika to już inna sprawa Wink

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wujek dobra rada mowi: zminic mechanika:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Artur, nawet nie to że nie gustuję, tylko wiem, że prędzej coś zepsuję niż zrobię Razz Przy zmienianiu kół na te z zimówkami złamałem klucz na przykład...(dobrze że przy czwartym kole). A co do Radzymina, to mimo wszystko sprzedali mi to co chciałem niby, nie mam na co narzekać, że nie dokładnie to Wink
Jedi_V dzięki za ten kontakt, przynajmniej kosztowało mniej. W warsztacie zgodzili sie zamienić silniczki, to niech zamieniają i chce samochód z powrotem, bo zimno Wink Zmieniać warstatu nie mam bardzo jak, bo za lawete zapłace tyle co za kolejną pompę Razz
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 14, 2006 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ile cie ta pompka wyszla??
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Sty 18, 2006 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem tak: 500 zł + kurier, bo chciałem szybko. Tak, wiem, więcej. Ale dzisiaj odebrałem, i działa. Muszę pochwalić warsztat - za diagnostykę, wymianę pompy, usprawnienie drzwi, podwieszenie przedniego zderzaka (takie tam drobiazgi) zapłaciłem 270 zł (z czego 100 zł diagnostyka). Jak na Warszawę i specjalizowany warsztat, wydaje mi się to niezłą ceną.

Tylko że teraz postał samochodzik parę dni na mrozie (a w wawie było z -15 i zimniej nocami), i ćwierć drogi do domu dojechałem w miarę normalnie, a potem "akumlator" zaczał świecić, świecić... (wyłączyłem ogrzewanie), a potem światła słabnąć, słabnąć... a potem wszystko zgasło i cześć. Już nie zapalił. Dobrze, że miał mnie kto poratować kabelkami... podładowałem go bez świateł, a potem wróciłem, ale jak tylko włączałem normalne światła to od razu akumlatorek sie zapalał. Dojechałem na postojowych, byle tył było widać... Czyżby alternator był jeszcze nie tak? Podobno ma napięcie ładowania 13,8V, to nie za mało czasem? I kurde nie mam prostownika jeszcze Sad .
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 18, 2006 20:52    Temat postu: 13.8 Odpowiedz z cytatem

13.8V pod obciazeniem to nie jest zle. W kazdym sklepie gdzie sprzedaja akumulatory i warsztatach maja przyrzad do sprawdzania akumulatorow. Niech sprawdza bo mysle ze cos z akumulatorem jest nie tak. Kiedy byl wymieniany ???

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Czw Sty 19, 2006 0:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawie nowy, dobry akumlator, jeszcze na gwarancji - ma z pół roku...
13,8V to dobrze? nie powinno być 14,4?
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 19, 2006 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za 500 plus kurier to bym ci ta pompe przywiozl i zamontowal.....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sty 19, 2006 13:21    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Jest to w granicach normy. Jezeli regulator dziala i na wolnych pod obciazeniem jest 13.8 to moim zdaniem tragedii nie ma. W koncu nie ma 11-12 V (znaczy ze go laduje). Mozesz dac go do sprawdzenia.... Jesli zapalila sie kontrolka to rzeczywiscie znaczy ze cos z alternatorem ale jesli prad ladowania ma 13.8V to znaczy ze cos laduje. Hmmm Confused Moze regulator nie dziala i pod obciazeniem go rozladowuje....

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobaczymy jak mrozy przejdą.. na razie to zamarzł biedaczek Wink
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 10:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W piątek stwierdziłem, że już pewnie w miarę oddtajał, odpaliłem prawie od ręki i działa. Co prawda jak włączyłem wszystko co się dało (długie, stop, tylna szyba), to lampka ładowania po chwili zabłysła, może ten alternator rzeczywiście trochę niedomaga... ale poza tym się jeździ ok.
W ogóle teraz dopiero czuć że on ma silnik, ta pompa stara musiała być kompletnie zwalona, teraz zupełnie inaczej się nim rusza, czuć że silnik ma 2 litry a nie 1.1, bo jezdził poprzednio jak nieprzymierzając uno - dopiero teraz poczułem Smile
Jeśli chodzi o alternator to mam drugi podobno dobry, tylko ma urwane łączki, albo coś.. to gdzie sie podłącza ma urwane czy połamane. Elektryk u którego kiedyś z tym byłem powiedział, że mu się nie chce bawić. Jak myslicie, warto skombinować te dwa alternatory w jedno jak będzie dalej miał wątpliwości co do ładowania?

PS. Esdarek, mam nadzieję że uda Ci się naprawić Twój Smile
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto dac mu nowe szczotki i powinno byc po klopocie no chyba ze jakas dioda na mostku prostowniczym sie odkleja to mostek do wymiany ale jak masz dawce czesci to mam nadzieje ze uda sie zlozyc jeden solidny ale szczotki daj nowe wystarczy dopilowac od jakiegos europejczyka byle nie od odkurzacza bo zetra sie w miesiac w pyl do alternatorow sa utwardzane z zawartoscia miedzi Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw trzeba tamten alternator wyciągnąć, poprzedni elektryk zrezygnował właśnie wtedy (podobno strasznie w środku jest napchane). Póki co jeździ, idę mu właśnie olej sprawdzić bo check engine znowu pali... Jakoś ostatnio nie grymasiło nic, a znowu wszystko włączałem. Może to szczotki faktycznie, czasem działa czasem nie;)
Btw, czasami jak mi wodą chlupnie (kałuże, błoto, większy śnieg) to spod maski wizg taki idzie, jakby się coś ślizgało na czymś. Podobno pasek na alternatorze się ślizga, prawda to?
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group