www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Saratoga brak wstecznego i skrzynia w trybie awaryj
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Saratoga brak wstecznego i skrzynia w trybie awaryj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 13:25    Temat postu: Chrysler Saratoga brak wstecznego i skrzynia w trybie awaryj Odpowiedz z cytatem

Witam,
Jestem nowy na forum i powiem szczerze, że nie znam się na amerykańcach tylko na BMW. Ale do rzeczy Kupiłem Chryslera Saratoge w pięknych bananowych skórach i nawet deska rozdzielcza w skórze. Na allego takiego nie ma. Samochód kupiłem z zepsutą skrzynią biegów podobno coś głośno huknęło i samochód przestał ciągnąć, samochód kupiłem od znajomej osoby i wiem ze ze skrzynią były wcześniej problemy widać po niej że było rozbierana z każdej strony. Postanowiłem wymienić skrzynie kupiłem skrzynie od takiego samego samochodu łącznie ze sprzęgłem kinetycznym. Z kłopotami ale skrzynie udało się zamontować. Naklejka na masce informuje że do skrzyni należy wlać olej Dextron II i taki też wlałem nie zmieniałem filtra bo chciałem sprawdzić czy skrzynia jest sprawna. Następnie odpaliłem silnik i wlewałem olej. Wsiadam do samochodu wrzucam R i samochód chce jechać następnie wrzucam D i samochód ciągnie w przód myślę ze jest ok. Znów R samochód wrzuca bieg ale musiałem dodać gazu tak około 2500 rpm samochód ruszył wyjechałem z garażu i jest problem auto jedzie tylko w przód w tył udało sie pojechać tylko dwa razy po pierwszym uruchomieniu i za drugą próbą. Wyjechałem na ulice samochód jedzie tylko na jednym biegu obojętnie na jakim trybie jedzie tylko na dwójce z tego co wyczytałem na forum jak wygląda tryb awaryjny. Osiąga max 120 km/h. Teraz już wiem że powinienem wlać olej ATF 3 i wymienic filtr i taki jest mój plan działania. I mam pytanie czy takie objawy może powodować olej czy coś innego? Może skrzynia jest zła ? na mojej starej skrzyni jest oznaczenie 681 9-A , nowa skrzynie ma oznaczenie 681 8-A i ma dodatkowy ślimak do prędkościomierza przy jednej z półosi a moja poprzezednia skrzynia tego nie ma. Resztę podłączyłem jak powinno być. proszę o pomoc co zrobić od czego zacząć bo nie wiem czy jechac oddać tą skrzynie. Z góry dziękuje za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drodzy forumowicze, przed chwilą przejechałem się amerykańcem i mam wszystkie biegi w przód czasem szarpie jak przerzuca ale działają. Natomiast wsteczny nie działa tzn. zaskoczy zmuli silnik delikatnie kulnie sie w tył i dalej nic. Proszę Was o pomoc bo nie wiem czy jechac oddać tą skrzynie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 7:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co pamiętam to masz diagnostykę hydrauliczną w tej skrzyni, więc może najpierw test ciśnień, poza tym masz na zewnątrz regulację taśmy zapinającą bieg ale nie pamiętam czy tył czy przód, wkrecasz na maxa , wykręcasz 1,5 obrotu i kontrujesz, ta skrzynia nie jest wrażliwa na zły gatunek oleju ale stary filtr może robić problem
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do regulacji taśmy to raczej nie ma takiej potrzeby bo wyraźnie czuć ze jak juz wejdzie R to bieg wskoczy w idealnym momencie więc to odpada. O co chodzi z diagnostyką hydrauliczna ? Pomóżcie bo to mój pierwszy amerykański wóz i nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jak wrzucisz r to nie ma puknięcia ?

masz taką mase koreczków na skrzyni z przodu, musisz mieć czujnik ciśnienia , wykręcasz koreczek wkręcasz czujnik , sprawdzasz wartości w necie są opisy ila gdzie powinno być
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wrzuce R to jest puknięcie obroty silnika lekko spadną i lekko sie kulnie w tył i nic. Za pierwszym razem od razu po montażu skrzyni dałem więcej gazu i pojechałem w tył. Wczoraj też lekko jechał obroty 3 tys i sie toczył ale zrobiło się pod górke lekko i już nic. Jak włącze D to ze skrzyni są ogłosy elektrozaworów chyba przez jakiś czas i zaczyna jechać a jak włączę R to te odgłosy są o połowe którsze i nie jedzie tzn trochę chce jechać,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to tak jakby taśma była wyjechana, jak byś pomierzył ciśnienia to byś wiedział że np cisnie jest gut tzn że okładzina kiepska, skręć półobrotu będzie lepiej to już wiesz..
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha , w niej nie ma elektrozaworów poza lock up
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taśmę się reguluje dokręcając "śrubkę" na górze "łapy" co sie do niej zaczepia linkę zmiany biegów ? I ile oleju powinienem wlać bo ciężko odczytać stan a wlałem 5l
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 03, 2010 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zarejestruj sie na www.autozone.com powinny tam byc wszystkie dane dotyczace twojego autka
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Sro Lis 03, 2010 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie pociągnij se jakieś dane bo może oleju masz za mało i to jest problem
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sro Lis 03, 2010 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie nie moge znaleźć konkretnych informacji. Powiedz mi prosze o co chodzi z tą taśmą jak ją podciągnąć ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tą skrzynie roz bierałęm 5 lat temu , a są też różne wersje , więc może być różnie , w mojej była śruba z góry z kontrą która regulowała taśmę chyba wstecznego , taśma z okładziną , (okładzina potrafi się odkleić) jak taśma jest luźna to będzie wsteczny z poślizgiem ale moim zdaniem to zacznij od stanu oleju bo jak jest za mało to w kanałach jest piana i niema docisku....
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jest to skrzynia 3-biegowa to śruba z kontrą na górze skrzyni jest od regulacji taśmy KICKDOWN-u. Żeby dostać się do regulacji i taśmy wsteczngo, trzeba zdjąć miskę olejową i płytę sterującą. Wtedy wszystko widać.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 11:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

faktycznie to był kickdown (dlatego pisałem chyba Smile ), zasadniczo jak zdejmiesz miskę to od razu zmień filtr i przejrzyj płytę, ściągnij, serwisówkę to jest prosta skrzynia i łatwa w serwisie
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skrzynia 4-ro biegowa jest u mnie. Powiedzcie mi czy jak ściągnę miskę to dam rade zmienić tarczę od wstecznego ? jeśli nie jest bardzo skomplikowana to wsteczny przełożę z mojej starej skrzyni tam prawdopodobnie padł mechanizm różnicowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Czw Lis 04, 2010 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak, to zmienia postać rzeczy, raczej nic nie zrobisz bez wyciągnięcia skrzyni na marginesie ta skrzynia jest wrażliwa na właściwy gatunek oleju
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzel
*
*


Dołączył: Nov 01, 2010
Posty: 8
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Pią Sty 07, 2011 23:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po dłuższej przerwie. Do skrzyni wlałem odpowiednią ilość oleju i dalej jest to samo dodam też, że akumulator mi się rozładował i efekt jest taki, że jak nie ma prądu przez jakiś czas to po odpaleniu samochodu skrzynia znów przechodzi w tryb awaryjny i podczas jazdy jak wyłączę i włączę zapłon to znów zaczyna zmieniać biegi. Sprzedający twierdzi, że u skrzynia jest w 100% sprawna. Jest możliwość, że skrzynia biegów nie współgra z resztą elektryki? Dziś też wyciągnąłem płytkę sterującą że starej skrzyni u mam pytanie jak jest załączany wsteczny bieg? W którym miejscu znajduje się tarcza hamująca do wstecznego? Czy jest możliwość, że sam mechanizm zmiany biegów jest zły i przez to nie mam wstecznego? proszę o jakiekolwiek wskazówki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group