www.asu.pl :: Zobacz temat - Wielki problem z fordem aerostarem 90r. 3.0V6 + gaz.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wielki problem z fordem aerostarem 90r. 3.0V6 + gaz.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
xmolx
*
*


Dołączył: Jan 30, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 13:20    Temat postu: Wielki problem z fordem aerostarem 90r. 3.0V6 + gaz. Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Jak wyżej, posiadam takowy samochód ale mam wielki problem. Dodam jeszcze że to auto ma instalacje gazową. Problem polega na tym że od jakiegos czasu ten samochod slabo palil na benzynie wiec odpalany byl na gazie. Wszystko bylo ok. dopoki nie przyszly konkretne mrozy. Zaczely sie problemy z odpalaniem ale doradzono mi zeby polewac tak zwany parownik goraca woda. Dzialalo nie powiem, ale tylko dopoki na termometrze nie pokazalo sie -30.Zaczal sie problem. Od tamtej pory nie moglem go odpalic za nic, ale jednak udalo sie. Mozna by sie cieszyc, ale nie ma z czego. Samochod zapalilem i mysle sobie niech pochodzi z godzine to sie rozgrzeje i bedzie wszystko wporzo, a jednak. Pochodzil jakies pol godziny rozgrzal sie nie powiem ale poszedlem doslownie na 10 minut do domu. Przychodze a auto zgaszone hmmm??? Mysle sobie co jest, ale co tam zapale jeszce raz. No i wlasnie w tym problem ze juz go nie moge od tamtej pory zapalic za nic w swiecie. Swiece wymienione, przewody tez, gaz(i czasami paliwo) czuc, iskra jest a samochod za nic w swiecie nicccc totalnie. Dobrzy ludzie czy mozecie mi cos doradzic bo juz mi rece opadaja a samochod jest mi potrzebny 14 godzin na dobe. Dodam jeszcze ze czasami jakby mial chcec zalapac ale to tylko checi. Acha i jeszcze jedno. Zauwazylem ze ten silnik kiedy go krece czasami jakby cos blokowalo.

Jeszcze raz wielkie dzieki za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 16:44    Temat postu: Aerostar Odpowiedz z cytatem

Sciagnij pokrywe od srodka i wyciagnij kopulke. Sprawdz jak wyglada. Blokowac moze jak w zlym momencie dostanie iskre ( np jak tlok idzie do gory. Czy jak wymieniales przewody przypadkiem ich nie pozamieniales ?? W kazdym razie spawdz kolejnosc przewodow i kopulke. Ewentualnie modul jeszcze moze byc walniety.

Pozrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
xmolx
*
*


Dołączył: Jan 30, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec tak. Kopułki nie udalo mi sie odkrecic bo jakis kretyn wkrecil wyszczypane sruby. Przewodów nie podmienilem bo jak je zmienialem to jeszcze chodzil normalnie.

Po 8 dniach udalo mi sie uruchomic auto. Na poczatku nie chodzil na wszystkich garach ale pozniej juz zaczal kiedy sie rozgrzal zgasl sam. Po jakims czasie znow go zapalilem i jak sie rozgrzal zgasl ponownie i jeszcze tak kilka razy.

W tym momencie chodzi juz ponad pol godziny i na razie jest wszystko ok.
Nie wiem czy to cos pomoglo ale ogrzalem kopulke cieplym powietrzem dosc dlugo. Wlasnie po tym dziwnym eksperymencie odpalil???

Zobaczymy co bedzie dalej.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja swego czasu tez uruchomilem autko,aby komp ustawien nalapal bo byl aku wyciagniety i poszedlem do domu,po pol godzinie przychodze autko nie chodzi,wyszlo na to ze walnal modul zaplonowy Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dejavu....Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
xmolx
*
*


Dołączył: Jan 30, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na razie pali i chodzi. zastanawia mnie najbardziej czym sa spowodowane strzaly w filtr powietrza podczas krecenia no i kurcze to blokowanie????

Ps. co to znaczy ze w zlym momencie dostaje iskre????

Thx.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ISKRA POWINNA BYC W MOMENCIE KIEDY TLOK ZNAJDZIE SIE W GORNYM MARTWYM PUNKCIE (LUB DELIKATNIE PRZED). JEZELI ZAPLON Z ROZNYCH PRZYCZYN JEST NIEODPOWIEDNI TO SILNIK ALBO CHODZI NIE ROWNO (STRZELA, KICHA, PRYCHA, ITD Very Happy ) ALBO W OGOLE NIE ODPALA. W MOIM AUCIE TEZ WALILO W KOLEKTOR SSACY ALE TO BYLA WINA ZA NISKIEGO CISNIENIA PALIWA, TAKZE ZACZNIJ OD TEGO.
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro pomoglo grzanie kopulki to widocznie jest pelno w niej wilgoci i nalezy ja za wszelka cene zdemontowac i oczyscic to rownierz moze byc przyczyna strzelania i blokowania przeskakuje iskra na inny cylinder wsrodku i robi bajzel. Co do kolejnosci zaplonu to np. gdy 1 cylinder napelni sie paliwem i zaczyna je sprezac w maksymalnym puncie tzw-OT dostaje iskre po czym wykonuje ruch wprawiajac w obrot wal i tak po koleji 1,3,4,2 przewaznie taka jest kolejnosc w silnikach 4 cylindrowych Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group