www.asu.pl :: Zobacz temat - Nic poważnego ale denerwuje Escort
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nic poważnego ale denerwuje Escort

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 13:12    Temat postu: Nic poważnego ale denerwuje Escort Odpowiedz z cytatem

Prosze Was o cierpliwość bo ze mnie taki mechanik jak z koziej dupy trąba Smile i będę jeszcze sporo glupich pytan zadawal Razz

Denerwuje mnie pewien dźwięk gdy mając np. prędkość 60kmh wrzucam 5 bieg (stosunkowo za slaby zeby skutecznie przyspieszać) wciskam mocniej gaz no i wiadomo, że wtedy pali jak glupi a przyspieszenia nie ma ale słychac jakby dźwięk niedokręconej części, piszczenie metalu ciuchutkie, cos takiego. Moze to zawory? Jezdzilem sporo Fordem Ka i tam bylo to samo przy niedopasowaniu biegu do predkosci. Czasem sie to zdarza lub po prostu przy wjezdzie na wzniesienie wciskam gazu, silnik obciazony i znowu ten dzwiek. To musi byc cos typowego skoro dzialo sie to w 2 samochodach.

Any clue?
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PRZY 60KM/H PIATEGO BIEGU NIE MA SENSU WCISKAC, CHOCIAZBY DLATEGO ZE JADAC 4 PRZY TEJ PREDKOSCI MNIEJ SPALISZ PALIWA. TO ZE SILNIK TRZESZCZY TO NORMALKA- NIE DAJE SOBIE RADY Z TAKIM OBCIAZENIEM. SZKODA PALIWA, SKRZYNI I SILNIKA
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe, spokojnie, nie ruszam na 5 biegu Wink) czesciowo sie zrozumielismy. nie jezdze na zlych przelozeniach, czasami sie zdarzy bo jeszcze nie do konca znam moc przelozen. W kazdym razie bardziej mnie to denerwuje gdy wcisne za mocno gaz pod gorke nawet na dobrym biegu to swiszczy jakby srube ktos na sile wkrecal.

Moze to panewki gdy silnik jest przeciazany?

Ale ogolnie nie ma sie czym przejmowac?
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 19:36    Temat postu: panewka ?? Odpowiedz z cytatem

Hmm. Panewka napewno nie. Lecz nie mam pojecia co to moze byc. Nie potrafie sobie wyobrazic tego dzwieku Confused Dzieje sie to tylko na 5 ?? A wrzucajac 4 przy 30-40 i dodajac gaz jest to samo ??

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, to dzieje się kiedykolwiek gdy tylko zdazy mi sie przygazowac na zlym biegu. Jest to ciche 'swiszczenie' metalu. Na pewno nie jest to grozne bo w 3 samochodach to slyszalem tylko interesuje mnie co to takiego. Sprawa oczywiscie tyczy sie tylko niskich obrotow gdy silnik nie ma sily sprawnie przyspieszac, jest poddany duzemy obciazeniu.

Pare razy mi sie zdazylo nie dopasowac biegu po czym nastepowala redukcja ale zastanawie mnie po prostu co tak swiszczy i tyle Smile
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam sie na manualach nie znam ale moze to byc jakis element skrzyni biegow ktory jest wtedy nadmiernie przeciazony. raczej bym unikal takiej sytuacji.okazjonalnie jezdze manualami(z 10 lat temu jezdzielm tylko nimi) i zastanawiam sie jak te biedne silnik jeszcze dzialaja.patrzac na obrotomierz-gora/dol-i tak bez przerwy.dobrze jak ktos utrzymuje to w pewnych widelkach ale...no nie wszyscy:P
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 10:08    Temat postu: To nie skrzynia Odpowiedz z cytatem

To ie odglos skrzyni tylko silnika. Ja bym dal glosniej muzyke ... Very Happy

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojna glowa, skrzynia i silniczek nie beda mialy ciezkiego zywota pod moja wodzą Smile

wiadomo czarny lakier, napis GT na klapie bagaznika = drech i pałowanie.

Nic podobnego Smile Wcale nie bylem zadowolony ze to wersja GT bo balem sie ze poprzedni wlasciciel mielil w miescie na 2 biegu 80kmh ale jak sie okazuje auto ma prawdziwy przebieg ponad 85.000 mil co słychać w pracy silnika. Równo pracuje nawet na gazie, obroty nie skaczą itd. Jestem bardzo zadowolony ze stanu silnika jak również mój mechanik. Załamany jestem stanem blach bo amerykanin ale nie na ramie i sie sypie. No ale za taką kasę i tak dostałem więcej niż bym mógł sobie wymarzyć Smile

Wiem, że mam zawieszony termostat w pozycji otwartej też do wymiany.

JEDI_V! Jaką część mam winić za gaśnięcie silnika na benzynie?
Na gazie wszystko pieknie ale na benzynie nawet po zwiekszeniu obrotow na jalowym przy rozgrzanym silniku gaśnie gdy puszczam pedał gazu. Obroty spadają, ponizej 1000 zaczyna sie lekko dławić i śmierć. Do tego dochodzi ciągle włączony wentylator gdy włączam benzyne, i buczenie z tyłu samochodu, raczej pompa paliwa. Za małe ciśnienie przez pompe? Mechanik mówił, że to nie sprawa świec tylko filtr i pompa. Jak myślisz?

(I znowu sie rozpisałem Razz ehhh, ciekawe kiedy dostane bana na forum?:>)
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez tak mialem-raczej to pompa. za grosze kupisz(cos koo 140-170 zl) tyle,ze raczej trza bedzie bak od spodu zdemontowac.reszta to latwizna.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem



Coś takiego o ile sie nie myle? Powiedziano mi, że pasuje do mojego escorta

i w opisie jest:
"NOWA elektryczna pompa paliwa będąca odpowienikiem pomp 0 580 453 407 , OE FORD ADF 339-0780-1-1B4500270 i innych "
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie to:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 16:19    Temat postu: demontaż baku Odpowiedz z cytatem

Niestety ale to prawda. W amerykańcach nie ma dojscia do pompy bez sciagania zbiornika ( tak jak to jest w europejskich ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do gasniecia to moze cos nie tak z silnikiem krokowym jezeli takowy posiadasz w silniku lub bypasem powietrza taki zawor regulujacy doplyw powietrza do silnika omijajac przepustnice to odwieczny problem w fordach europejskich w ktorych sa problemy z obrotami biegu jalowego Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ci z tylu wyje to pompa,trzeba zrzucac bak bo dostep do smoka jest z gory,to ze pompa pasuje to nie wszystko,ja kupilem w zeszlym roku i mialem przekopy po wymianie,kopcil jak smok,nie palil na 4 gary,po miesiacach grzebania okazalo sie ze prawdopodobnie przyslali mi pompe z modelu GT(takiego jak twoj)ktora ma wyzsze cisnienie wtrysku i regulator cinienia nie dal rady juz tego zbic i zalewalo go,po wrzuceniu starej wszytko wrocilo do normy,tylko pomiary pokazaly ze stara daje juz za male cinienie,tu masz parametry twojej pompy,to ta druga:http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/11/f2/f7/0900823d8011f2f7.jsp,a co do gasniecia na benzynie to zgodzilbym sie z JARECKIEM,poza tym wyczysc delikatnie(jest o tym na forum) przeplywomierz powietrza,bo ty taki posiadasz mimo tego ze masz o rok starsze autko,ja mam jeszcze MAP sensor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group