www.asu.pl :: Zobacz temat - Gaz sekwencyjny w 3800 Series II, Buick Park Avenue 96
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaz sekwencyjny w 3800 Series II, Buick Park Avenue 96

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 17:04    Temat postu: Gaz sekwencyjny w 3800 Series II, Buick Park Avenue 96 Odpowiedz z cytatem

Wlasnie w innym temacie przerabiam trwającą 2 miesiace naprawę awarii silnika, spowodowaną rzekomo obecnością gazu.
Kolektor ssący jest tam z plastiku. Instalacja jest sekwencyjna, ale kolektotr się uszkodził i trzeba wymienić bo woda poszłą na tłoki. NIe było żadnych strzałów, chodził na gazie ok, (no dobra na początku bujał obrotami na jałowym ale po wymianie przepływomierza uspokoił się). Mechanik twierdzi, zę to na pewno od gazu się przegrzał i zeby nie jezdzic na gazie.
Z kolei wcześniej radzono mi, że jesli założę sekwencję do tego silnika - będzie ok.
W końcu kolektorów plastikowych stare instalacje nie są bezpieczne właśnie ze względu na strzały. Czy moze byc tak, ze użyte tworzywa są na tyle badziewne, że padają pod wpływem wyższej temperatury spalania towarzyszącej jeździe na gazie?
Uprzejmy Kolega na forum podesłął mi linka http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=370875 oraz http://cardone.com/English/club/members/customer/ecat_brands/imageinfo.asp?PARTNUM=871601 i
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=924720
Czy może wiecie jakie są różnice między nimi? Może droższy będzie lepszy do gazu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spotkalem sie wielokrotnie ze kolektor w 3,8 lapie lewe powietrze przez co np buja obrotami. w jaki sposob sie uszkodzil ten kolektor? uszczelka mogla pojsc pod wplywem temperatury bo np silnik dostawal w palnik, dzialal na duzych obciazeniach lub byl problem z ukladem chlodzenia. ale najprawdopodobniej poleciala bo po prostu czesto soe zuzywaja te uszczelki w tych silnikach
jesli gaz jest zle ustawiony i jest spadek mocy to owszem silnik moze sie przegrzewac. ale z tego co piszesz to wczesniej juz ci bujal obrotami-widocznie gdzies bylo zmeczenie materialu i problem narastal, musiales miec niezle przedmuchy az pociagnelo wode. recepta na to jest wymiana uszczelki na nowa, silkon np nie pomaga, no chyba ze kolektor jest popekany no to tez kolektor do wymiany-kup normalnie sobie tanszy, zamontuj, zrob z 1000-2000km na benzynie i jesli chcesz miec nadal gaz(tzn chcesz wydawac nadal mniej przy tankowaniu) to sobie z powrotem go zaloz i wyreguluj.

a i jeszcze wazna informacja. dysze do gazu maja byc wwiercone w kolektorze alumniowym tym co jest pod tym kolektorem plasikowym a nie w tym plastikowym
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze tak byc,ze od wyzszej temperatury tworzywo siada.Ja co prawda gazu nie ma ale pekl-wyszczerbil sie mi kolektor pod przepustnica w miejscu gdzie przebiega wydech z przedniej glowicy do tylnej.Typowe przegrzanie,material kruszyl sie w palcach.Jesli cie specjalnie koszty nie bola i czas oczekiwania to bralbym tak jak Mark ci polecal nowy z rockauto,wytrzyma dlugie lata.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to w ogóle byłą dość dziwna akcja. Jechałem i zaplaił sie n chwile check i jakbym stracił trochę mocy przy wyprzedzaniu. Przegazowałem i było juz ok. Tyle, że jak go odstawiłem na pare gdzin, to później już nie zapalił. nie chciał nawet silnikiem obrócić. Był weekend, więc wróciłem na lawecie do Warszawy, wstawiłem to war. Stwierdzono uszczelkę pod głowicą, że woda poszła na tłoki, a więc sciągałem kąplet miesiąc, splanowano, złożono, woda nadal dostawała się. Głowkowali, główkowali, cmokali aż stwierdzili, że to kolektor dolotowy. Za używkę krzyknęli mi w wawie 800 (absurd) więc chyba sciągnę nbowy za 140 $. To moze lepiej jak mi ten nowy kolektor założą - nie będę zakłądał tego gazu, tylko od razu do Ciebie przyjadę na montaż? czy nie ma sensu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Sie 05, 2010 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak jak gadalismy przez tel. zrob ten kolektor. 1000-2000km przetestuj i sprawdzimy wtedy z tym gazem jesli chcialbys nadal jezdzic na gazie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group