www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 2,4 problem z instalacja czy z serwisem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 2,4 problem z instalacja czy z serwisem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Lis 19, 2008 11:35    Temat postu: Voyager 2,4 problem z instalacja czy z serwisem Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z instalacją gazową w moim samochodzie Voyager 2,4 l 1996 rok. Założony został sekwencyjny wtrysk gazu. Spalanie na trasie wynosi 14-15 litrów i auto jest duzo słabsze niż na benzynie. Szczerze mówiąc strasznie przymulone. Panowie w serwisie 4 razy juz to regulowali i tylko 1 wyregulowali to tak że było wręcz idealnie. Robił to wtedy inny pracownik niż zwykle. Spalanie na autostradzie w 4 osoby 11l i wyraźny przysrost mocy = mniejsze obciążenie silnika. Niestety taka sytuacja trwała tylko do trzeciego tankowania i znowu to samo. Kolesie mi mówią, że nic już nie potrafią z tym zrobić, i że to może wina silnika. Auto ma orginalny przebieg 126 tys km (książka oraz widoczny brak zużycia) nowe świece i filtry oraz przewody WN. Czy ktoś może mi coś sensownego doradzić? Ewentualnie co sądzi o tym lucky. Dałoby rade podjechać z tym do Częstochowy (jestem z Opola więc to nie problem). Niestety zbyt późno dotarłem do tego forum. Pewnie zakładałbym gaz u luckiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lis 19, 2008 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz jaki model tej sekwencji,bo tu też są dobre i paści Very Happy
generalnie jeśli są właściwe wtryskiwacze dobrze dobrane dysze i prawidłowo wyregulowana mapa wtrysku ,to auto powinno chodzic przynajmniej tak jak na benzynie ,a nawet lepiej Very Happy (u mnie tak jest,chodzi lepiej na gazie niż na benzynie)

Niech nie opowiadaja ci głupot że to wina silnika,jeśli masz nowe dobre kable WN i świece to jeśli chodzi dobrze na benzynie to i na gazie musi,niech porządnie wyregulują Wink albo jedz do kogoś kto to zrobi porządnie i daj im rachunek do zapłacenia Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Sro Lis 19, 2008 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też miałem Voyka 2,4 i miałem zwykłą instalację, ale nigdy nie przekroczył mi spalania 14 lit. ( autostrada 120, 5 osób )
Niech ci to regulują do skutku.
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Lis 19, 2008 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
Napisz jaki model tej sekwencji,bo tu też są dobre i paści Very Happy
generalnie jeśli są właściwe wtryskiwacze dobrze dobrane dysze i prawidłowo wyregulowana mapa wtrysku ,to auto powinno chodzic przynajmniej tak jak na benzynie ,a nawet lepiej Very Happy (u mnie tak jest,chodzi lepiej na gazie niż na benzynie)

Niech nie opowiadaja ci głupot że to wina silnika,jeśli masz nowe dobre kable WN i świece to jeśli chodzi dobrze na benzynie to i na gazie musi,niech porządnie wyregulują Wink albo jedz do kogoś kto to zrobi porządnie i daj im rachunek do zapłacenia Wink

Dzieki za odpowiedz. Tez mi sie wydaje ze to kwestia regulacji jest, tym bardziej, że raz udało się to zrobić dobrze. Niepokoi tylko mnie fakt, że te poprawne parametry utrzymywały się tak krótko. Czy możliwe jest, że jednostka sterująca sama zmieniła sobie parametry ??? Z faktury wynika, że jest to instalacja KIT STAG 300 (4 cyl) do tego jest wielozawór 200/0 TOM ; i przewód miedziany 6 CU w osłonie (9szt) Trochę mało danych ale może ktoś bedzie potrafił ocenić czy elementy instalacji zostały dobrane prawidłowo. Dzieki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lis 19, 2008 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stag 300 to sterownik (komputer gazowy),ma renome jako jeden z lepszych sterowników w przystępnej cenie,do tego wtryskiwacze waltek (zobacz jaki kolor mają cewki na wtryskiwaczach) to dobra instalka, bardzo ważny jest jeszcze reduktor,(może mieć problemy z wydajnością lub utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia)ale to można zweryfikowac po wykonaniu jazdy i podpatrywaniu parametrów w programie stag.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś w Oplu miałem zwykłą instalkę i na gazie silnik gasł i nie miał mocy.
Dłuuuugo Twisted Evil jeździłem do serwisu aby to usunęli.Po którejś tam wizycie zagroziłem, że nie wyjadę stąd Wink dopóki mi tego nie zrobią.
Naprawili mi auto.
Okazało się, że był jakiś zawór rozdzielający podawanie paliwa i LPG.Był podwieszony i kiedy przełączałem auto na LPG silnik był zasilany i benzyną i LPG. Stąd był brak mocy i gaśnięcie.
W ogóle nie mam pojęcia jak jest w sekwencjach /teraz taką mam/ ale może Question u Ciebie jest podobny problem Shocked
Może też dostaje PB i LPG i stąd problemy.
Moim zdaniem, silnik jest ok.
Problem jednak z serwisem.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co na to naczelny gazownik forum? Lucky czekam na Twoja opinię ew. kontakt. Dałoby rade u Ciebie to wyregulować???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ups ale gafa Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaczęły sie temperatury ujemne ___ ZIMA___ i problem z gazem powraca Sad przy przełączaniu z paliwa ma gaz silnik gaśnie a jak nie zgaśnie to chodzi jak traktor tak nim szarpie (jakby nie palił na wszystkich świecach) no i moc silnika żadna Sad --- No niestety bez wizyty " u naczelnego gazownika luky-ego" się chyba nie obejdzie.
Teraz jeżdżę tylko na paliwie bo szkoda mi silnika Sad tyle co po remoncie
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
medium
*
*


Dołączył: Aug 29, 2007
Posty: 22

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musick miałem dokładnie to samo w moim g.vojtku 2,4

ale ja jak kanalia zaproponowałem serwisowi za 3 razem :

albo odjeżdżam zadowolony po ich serwisie i jeździe testowej na obwodnicy gdańska albo odjeżdżam ze zwrócona kasą a oni zostawiają sobie ten badziew zwany instalacja sek. td gas....

i okazało się że można .....
wymienili mi w zasadzie 2 rzeczy: wtryski i przewód zasilający od butli z 6 na 8mm

i od roku nie mogę złego słowa powiedzieć o instalacji gazowej, jak nie szaleje na trasie to będąc zapakowany na max z 4 osobami vojtek pali mi poniżej 11 litrów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widzisz..po raz kolejny sprawdzilo sie ludowe powiedzenie ze nie marka instalacji dupiata! tylko servisman jakis niedouczony i nie zabardzo chciejący cos dobrze zrobic Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
hudym
*
*


Dołączył: Nov 06, 2008
Posty: 17
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto Gru 16, 2008 11:47    Temat postu: 2.4 16V 150KM Odpowiedz z cytatem

Jakis czas poruszam sie takim autkiem (5 miesiecy) i zrobilem okolo 20 tys. i moge powiedziec ze spalanie przy ostrej jezdzie z 3 osobami bez bagazy to okolo 12.5 l lpg. Z 7 osobami + jakies klamoty 14.5- wiecej mi sie spalic nie udalo :? Co 2 tygodznie zonka zabiera samochod i pruje do mamy (200 km w jedna strone) ale jej zawsze wychodzi mniej niz 10 litrow :D .
Nie wiem jaki typ ale jest to BRC
- samochod z francji
- butla na zapasie
- wlew przy wlewie paliwa
P.S moze wie z czego moge zczytac typ instalacji bo moze mi sie to kiedys przydac a jak ktos pyta to robie :shock:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Gru 17, 2008 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kilka razy mialem tak ze samo sie cos tam musialo przestawic i bylo ok- wyrazny wzrost mocy i znacznie mniejsze spalanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
_jane_
*
*


Dołączył: Jul 24, 2007
Posty: 195
Skąd: Boleslawiec

PostWysłany: Czw Gru 18, 2008 13:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli można, to ja też wtrącę 3 grosze odnośnie pseudo-serwisantów instalacji gazowych. Półtora roku temu gaz do auta założył mi Luky. A że do Częstochowy mam daleko, na przegląd po 10 tys. pojechałam do Wrocławia, gdzie był serwis ( z naciskiem na "był" bo już go nie ma, ciekawe czemu??). Panowie walczyli cały dzień, wymienili filtr, coś tam jeszcze i było ok. Do czasu aż przyszła jesień i zaczęło się robić mokro. Po przełączeniu na gaz, czasem nie chodziły wszystkie wtryski ( a konkretnie 3 po jednej stronie) a podczas jazdy ze stałą prędkością potrafił się przełączyć na benzynę. Jazda ograniczała się do ciągłego obserwowania diody, czy przypadkiem nie jedzie się na benzynie. Za pozwoleniem Łukasza, pojechałam do zakładu montażu LPG w Legnicy. Oni montują BRC i Stag, ale mieli oprogramowanie do mojej instalacji. Regulacja załatwiła kwestię przełączania się na benzynę, ale gazownik odkrył coś jeszcze: okazało się, że panowie we Wrocławiu grzebali w elektryce. Nie zaizolowali jednego kabla, on dotykał czasem do masy i wtryski się odłączały. Wystarczyła wilgoć i obwód się zamykał. Niestety, serwisant serwisantowi nie równy, nawet gdy montują te same instalacje. Teraz Visionek śmiga jak na benzynce Smile
_________________
Kiedyś: Eagle Vision 3,5 1994
Jeep Wrangler 4,2 1988
Jeep Wrangler 4,0 1998
Dodge Dakota 3,9 1998
Teraz: Pontiac Grand Prix LJ 4,9 1978
Poza tym niezniszczalny Mercedes 190D i fajny Nissan Sunny Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problemu c.d............

Samochod zaczął czasem samoczynnie przełączać się na benzynę przy głębszym wciśnięciu pedału gazu, czemu towarzył dżwięk kończącego się paliwa lpg. Wizyta na stacji skończyła się diagnozą - WTRYSKI i teraz rodzi się kolejne pytanie. Otóż właściciel oświadczył, iż takowych nieposiada i że bedzie miał zregenerowane dopiero we wtorek. Czy da się takie coś wogole regenerować ? Zaczynam sądzić, że nie włożyli mi podczas montażu nowych tylko właśnie takie regenerowane, bo auto od samego poczatku nie jeżdziło tak jak trzeba. Było zdecydowanie za słabe i paliwożerne. Jaką żywotność waszym zdaniem ma taka listwa wtryskowa ? Ta moja ma niecały rok i 20 tys km przebiegiu, z tym że do wymiany podejrzewam kwalifikowałs się już od dłuzszego czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musick napisał:
... Jaką żywotność waszym zdaniem ma taka listwa wtryskowa ? Ta moja ma niecały rok i 20 tys km przebiegiu, z tym że do wymiany podejrzewam kwalifikowałs się już od dłuzszego czasu.


Shocked Nie zanm się na instalacjach gazowych Sad ale 20 tys Question to stanowczo za mało by coś padło
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Pią Sty 16, 2009 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez tak mysle ale czekam na opinie bardziej doswiadczonych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
medium
*
*


Dołączył: Aug 29, 2007
Posty: 22

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

miałem takie same objawy jak u ciebie, jadę spokojnie na gazie i cacy a jak próbuje wyprzedzić to w najmniej odpowiednim momencie wyprzedzania silnik tracił moc i przełączał na benzynę,
u mnie diagnoza była taka: wtryski maja za małą wydolność .......


ja mam takie niebieskie jaki widać na fotkach z tego linku:

http://www.dtgas-system.com.pl/index.php?strona=content&id=2

po ok 15k km miałem scysje z gazownikami po której robili mi opisaną wyżej wymianę wtrysków i rurki (oczywiście w ramach gwarancji na NOWE )

aktualnie przejechane mam 75k km na instalacji i zero problemów z wtryskami i resztą instalacji........

generalnie wymieniam tylko filtry i nie pozwalam dotknąć się kompem serwisantom......

niestety czeka mnie wizyta w serwisie - jesienną nocą jakaś dziczyzna przewinęła mi się pod autem i w ramach akcji zbierania pamiątek zabrała osłonę czujnika ilości gazu w butli (jak stanąłem to się okazało że to mięso faszerowane plastikiem Evil or Very Mad )...... a że czujnik tuż przy kole to szybko dostały kable piasku z wilgocią i zgniły...... teraz muszę wymienić bo cały czas na rezerwie jeżdżę ......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
musick
*
*


Dołączył: Nov 02, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa znalazla w koncu swoj final. Zostaly wymienione wtryski na nowe. Z zoltych na niebieskie. W piatek jade w trase to zobacze jak to sie sprawuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 0:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie! Źle szukacie! Jeśli podczas gwałtownego przyśpieszania przełącza wam na benzynę to wina jest złego montażu butli!! TO JEST BARDZO WAŻNE PRZY SEKWENCJI !!

Butla powinna mieć zawór do tyłu! Takie gówienko skierowane w tył! Jeśli ktoś potrzebuje pro porady dotyczącej gazu i zrobienie tego jak być powinno polecam jednego człowieka w Polsce! Uratował mi i kilku innym osobom silnik i auta od pseudo fachowców gazowców! Różnica mocy znikoma! Przeróbka na sekwencje za 1500 zł! Nie chcę reklamować ale naprawdę mogę polecić!

Jak coś to pisać do niego wieczorami na GG: 7793829 Nikodem! Naprawdę jeszcze nikt się na tym człowieku nie zawiódł! Działa cuda z gazem ! Tylko Wawa! Sam z Łodzi jeżdżę do niego!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią Lis 13, 2009 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo często w wypowiedziach kolegów forumowiczów czytam " pseudo fachowiec, niedouczony mechanik czy gazownik, partacz". Czy zastanawiał się ktoś skąd się tacy biorą i dlaczego funkcjonują na naszym rynku.
Otóż drogi forumowiczu, dobry mechanik , fachowiec potrzebuje przede wszystkim czasu by wykonać dokładnie wszystkie połączenia, lutowania mocowania itp. czas niestety kosztuję i dopuki wykonanie naprawy w naszym samochodzie zaczyna się od przeglądania internetu i wszelkich forów i szukanie gdzie można najtaniej i najszybciej coś zrobić, doputy będą istnieć i będziemy się na nich narzekać.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lis 13, 2009 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to nie jest regula. kazdy z nas chce tanio i szybko i ,jak pokazuje zycie,da sie. jesli wiem,ze zrobie cos dobrze ale zajmie mi to troche czasu to informuje o tym klienta i on wybiera(mechanika czy tez czas montazu). osobiscie jesli wiem(z doswiadczenia albo potwierdzonych opinii) ze gdzies jest nieco drozej albo dluzej ale solidniej to wybiore wlasnie to. nie bez powodu ludzie jezdza np z rzeszowa czy gdanska zagazowac auto w czestochowie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lis 13, 2009 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
nie bez powodu ludzie jezdza np z rzeszowa czy gdanska zagazowac auto w czestochowie.


Krosna Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Lis 14, 2009 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre wtryski gazowe powinny wytrzymać do 100tyś km.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lis 14, 2009 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lis 15, 2009 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja myślę jak ksiądz je poświęci to może i dłużej Laughing

jak ja zrobię 100tyś za jakieś 10 -15 lat to dam znać Wink
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
medium
*
*


Dołączył: Aug 29, 2007
Posty: 22

PostWysłany: Pią Mar 05, 2010 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje wtryski po wymianie mają już za sobą ok 130k km i działają .....,

na instalacje nie narzekam, jedyną upierdliwą rzeczą jest wymiana kabli do świec co 40-60k km,

świeczki kupiłem jak do tej pory jedne - platynowe (rzekomo oryginalne z usa ?? ) i nie u gazowników tylko w sklepie z częściami do amerykańców i nie mogę narzekać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group