www.asu.pl :: Zobacz temat - Temperatura przełączenia naLPG i obroty?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temperatura przełączenia naLPG i obroty?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 13, 2009 23:16    Temat postu: Temperatura przełączenia naLPG i obroty? Odpowiedz z cytatem

Mam takie pytanko do Was jaką macie ustawioną temperaturę przełączenia z Pb na LPG i przy jakich obrotach w zimowy okres?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 7:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

25*C
2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 8:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja przestawilem na

30*C
2000

chwile dluzej ale podobno bezpieczniej dla silnika
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

104*F = 40*C

2000 rpm
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v


Ostatnio zmieniony przez Benek dnia Pon Gru 14, 2009 15:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gazownik z pewnością ustawi prawidłową temperaturę.
U mnie ustawił 30st.C i 1200/RPM i myślę, że jest ok.
Wcześniej, zaraz po zakupie miałem ustawione na 40st.C i 2000/RPM i z temperaturą bym się zgodził, tylko po co wkręcać silnik na 2tys/RPM???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

20*c po 1 km się przełącza
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do obrotow to mam pytanie czy to normalne ze w momencie przejsca na gaz jak jade ot oborty mi spadaja o jakies 400 obrotow??

sswieczki lub przewody do wymiany.?
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za dużo, może być odczuwalne ale o kilkadziesiąt obrotów ale nie o 400 to za mnogo.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak wlasnie podejrzewalem, chyba bede musial zaliczyc wizyte u gaziarza chociaz cos mlody wspominal ze powinienm pomyslec o wymianie swieczek
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie przy przełączaniu z PB na LPG i odwrotnie, nie ma w ogóle różnicy w wysokości obrotów, a przynajmniej nigdy nie rzuciła mi się w oczy.

Ostatnio zmieniony przez On dnia Wto Gru 15, 2009 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie tez brak jakichkolwiek roznic. o tym,ze przeszedlem na gaz lub odwrotnie informuje mnie buzer i dioda.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Wto Gru 15, 2009 15:05, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli powodem moze sa te swieczki, wezme jeszcze zmiewnie kable na stare i zobacze jak bedzie to chodzilo

jakies inne pomysly jeszcze??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
co do obrotow to mam pytanie czy to normalne ze w momencie przejsca na gaz jak jade ot oborty mi spadaja o jakies 400 obrotow??

sswieczki lub przewody do wymiany.?


Sprawdź czasy nakładania się paliw w instalacji gazowej,bardzo możliwe że za długo pracuje jednocześnie na pb i gazie i go zalewa powodując spadek mocy i spadek obrotów.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 0:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem po montażu ustawione 30stopni/1200RPM ale w ubiegłym tygodniu dopadły mnie problemy przy przełączaniu się zimnego silnika po nocy z Pb na LPG. Wpierw Luky kazał mi podnieść temperaturę przełączania na 40 stopni/2000RPM ale to nie pomogło. Pomogło czyszczenie wtryskiwaczy, teraz znów przełącza się bezproblemowo i zastanawiam się nad powrotem do poprzednich ustawień bo dość długo muszę jechać żeby mi się przełączył na LPG.
Aha i do czyszczenia wtryskiwaczy gazowych nie trzeba ich demontować i rozbierać.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lutek powiedz jak czysciles wtryskiwacze. moje maja juz prawie 40 tys na karku i moze bym im zafundowal taki zabieg.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz mieć możliwość podpięcia centralki do programu diagnostycznego. Odpalasz program, ściągasz wąż gumowy biegnący od filtra fazy lotnej do wtryskiwaczy, odpalasz silnik na Pb, wlewasz do węża 10-20ml benzyny ekstrakcyjnej i poprzez program diagnostyczny włączasz pierwszy wtrysk gazowy do momentu aż usłyszysz że wtysk zaczyna zasysać powietrze, wyłączasz wtrysk, znów wlewasz 10-20ml benzyny ekstrakcyjnej i właczasz wtrysk drugi do momentu aż zacznie zasysać powietrze. Postępujesz tak z wszystkimi wtryskami min dwa razy. Po zabiegi nakładasz węża i ściskasz opaską, sprawdź później szczelność. Ja czyszcząc swoje wtryski wypaliłem 500ml benzyny ekstrakcyjnej i jest poprawa.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 7:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie luky mi powiedzial ze po nocce moge miec takie objawy bo reduktor nie nagrzal sie wystarczajaco i jest to normalne

ale co do wtryskiwaczy to zastosuje ta metode Smile
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w swojej instalacji nie zamontowałem czujnika temperatury płynu,dlatego wyłączyłem opcje temperatury i ustawiłem włączanie sie gazu po 40 sekundach i przy 1200 obrotów.Nawet dzisiaj przy -15C gaz przełączył sie normalnie bez żadnych szarpnieć czy coś.Nie zmieniam żadnych ustawień na lato czy zima,ale czasem podłanczam laptopa i sprawdzam ewentualnie koryguje poprawność ustawień.

Co do wysokości obrotów to uważam że bez potrzeby nie ma poco gazować auta,podniesione obroty służą dozatuszowania "zapaści"silnika przy przechodzeniu na gaz ,gdy czasy nakladania paliw są dobrze dobrane i jest prawidlowa mapa wtrysku ,to przejście na gaz powinno być niezauważalne nawet przy 1000 obrotów
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a czy macie problemy z przeciekami na węzach gazowych pod opaskami w te zimowe dni? U mnie pojawił się wyciek pod trzema opaskami po drodze od reduktora do wtryskiwaczy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie było 20 st., ale w mrozach przy przełączaniu zaczął gasnąć, z gazem wpadającym w podłogę. Dodatkowo już kiedyś zauważyłem, że auto mułowato reaguje na gaz i membrana w reduktorze makabrycznie huczy przez pierwsze 100 km jazdy, nawet w lecie. Teraz ręcznie wyłączam centralkę, włączam dopiero przy 60° na wskaźniku. Efekt boski, auto rącze niczym sarenka
Odnoszę wrażenie, że coś w instalacji mi zamarza, jak centralka za wcześnie się włączy.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja temp 30*C i obroty 800RPM.
W te mrozy - zero problemów.
Samo się przełącza na biegu jałowym Smile - i jest git.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 0:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i znów mnie czeka czyszczenie wtrysków po zatankowaniu 30l LPG na pieprzonym Leclarcu Evil or Very Mad a było tak super.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
i znów mnie czeka czyszczenie wtrysków po zatankowaniu 30l LPG na pieprzonym Leclarcu Evil or Very Mad a było tak super.


Ja od minionego lata omijam wszelkie leklerki, cukierki i Realki.
Oszczędziłem 20gr/l LPG, ale po przejechaniu 5tys.km filtry gazowe do wymiany, tak były zanieczyszczone.
Mam w "d" te 20 gr oszczędności, wolę nadpłacić np. na "Orle-nie" i mieć św. spokój.
Ale, ale... chyba znowu tradycyjnie Wink schodzimy z tematu, choć one są chyba troszkę powiązane ze sobą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy orientujecie się czy LPG na orlenie pochodzi faktycznie z Orlenu czy jest kupowany u innego producenta LPG? Ostatnio zajechałem na Lotos w celu zatankowania LPG a tam akuratnie było tankowanie zbiornika LPG z cysterny Gaspolu Shocked Chyba nie każda sieć posiada swoją produkcje LPG w Polsce. Jak to jest z waszej obserwacji?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to by znaczylo,ze sadzisz ,iz tankujac na stacji bp masz paliwo z rafinerii bp, shell z shell,a itp? nic bardziej mylnego. 90% paliwa pochodzi od ruskich!!! to ,ze podjezdza beka z napisem bp znaczy ,ze maja wlasny transport,a nie paliwo:) niedaleko mnie jest "rozlewnia paliw". wyjezdzaja z niej auta wszelkich firm paliwowych(wszystkie wtstepujace w polsce loga i nie tylko).firma ogranicza sie tylko do dodania konensatu uszlachetniaczy(lub nie)i to paliwo jedzie na stacje wszelkiej masci. oczywiscie przed dojechaniem na stacje mniej markowe dodawane sa tez "uszlachetniacze" takie jak woda, ropuszczalniki itp:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nic ja narazie przerzucam się na LPG z markowych stacji bo nie uśmiecha mi się czyszczenie wtrysków co miesiąc, mam nadzieje że to pomoże.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja juz kilka lat temu na to wpadlem...ale raz sie polaszczylem na stacje auchan i zasyfilem instalace Evil or Very Mad
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 28, 2010 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie czepiacie się gazu na stacjach a ja dziś kiedy musiałem usunąć awarie rozmrożonych rur miedzianych na pewnym obiekcie, wziąłem palnik do lutowania miękkiego miedzi podłączonego do dużej butli z Bropan Butan z Gaspolu i na silnym ogniu ogrzewałem rury w celu roztopienia lodu z rur. Po kilku minutach nagle palnik zaczyna przerywać i zgasł, odkręciłem dysze a tam jakaś ciecz, odkręciłem gaz i z palnika bez dyszy oprócz gazu wylatuje ta ciecz, przystawiłem ręke i okazuje się że ta ciecz jest dośc tłusta, czyli nie woda. To skoro palnik nie może poradzić sobie z gazem to jakim cudem nasze sekwencje nie mają szwankować.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mlo76
*
*


Dołączył: Jul 21, 2009
Posty: 81
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja przez 5 lat jezdzac oplem astra tankowalem na careffurze, od 1,5roku swojego voyka tez tam tankuje i nigdy nie mialem problemow z instalka.(odpukac).a brat ostatnio zatankowal gaz na statoilu i na drugi dziec juz mu wtryski robili w warsztacie.moze to tylko wyjatek potwierdzajacy regule:)
_________________
Chrysler Voyager 2002r 3.3 LPG<br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group