www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymiana termostatu w Pontiacu 3.1
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana termostatu w Pontiacu 3.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 11:02    Temat postu: Wymiana termostatu w Pontiacu 3.1 Odpowiedz z cytatem

Witam
Czy ktos z was mial tą nieprzyjemność wymiant termoststu przy silniku GM 3.1? Dokładnie to chodzi mi o samochód Grand Prix. Silnik wogóle mi sie nie dogrzewa i pomyslałem że to pewno termostat, zdobyłem go a tu trzeba zdemontowac pół silnika żeby go wymienić. Chyba zostanie mi tylko zasłonic w całości chłodnice. Też się tak zastanawiam czy czasem przez instalacje gazową samochód sie nie dogrzewa bo gazownicy kiedy zakładali gaz przeszło 4 lata temu wcieli się w rurki które chyba biegna do nagrzewnicy wnetrza i może reduktor działa jak chłodnica w moim przypadku?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U MNIE W 3.1 MPI WYSTARCZY ODKRECIC 2 SRUBY. POZDRAWIAM
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FAKTEM JEST ŻE RDUKTOR ZABIERA TROCHĘ CIEPŁA ALE NIE AŻ TYLE
POZA TYM WPIELI SIĘ DOBRZE BO REDYKTOR GAZU MUSI BYĆ OGRZEWANY JAK NAJ SZYBCIEJ PO ORUCHOMIENU AUTA.


WOJTEK
WINDSTAR LX 3,8/95 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CAVAZ24 napisał:
U MNIE W 3.1 MPI WYSTARCZY ODKRECIC 2 SRUBY. POZDRAWIAM


U mnie też są dwie śruby ale zaraz obok biegnie kolektor i nie ma dostepu.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z TEGO CO WIEM TO W CHEVROLETACH OSPRZET SILNIKA BYL ZMIENIANY SREDNIO CO 2 LATA. AUTO MAM Z 92R, SILNIK DOKUPILEM Z 93 I NP OSPRZET CHLODZACY BYL CZESCIOWO INNY. W MOIM AUCIE PROBLEMU Z DOSTEPEM NIE MA BO JEST NA WIERZCHU ZARAZ PRZY PRZEDNIEJ GLOWICY. POZDRAWIAM I POWODZENIA
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 21, 2005 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz czy czasami przy przekladaniu silnika i osprzetu nie masz tak ustawiony alternator ze opiera ci sie na przewodzie wychodzacym z pompy wodnej.Ja wymieniajac wszystkie paski nie zwrocilem na to uwagi i alternator lekko dociskal waz do sprezarki z klimy i cholernie slabo sie grzal,podnioslem alternator o 1,5 cm i po 5 min.pracy w aucie jest cieplo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Gru 22, 2005 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI ALE TO LUTEK34 MA PROBLEM Z OGRZEWANIEM NIE JA Very Happy ALE MASZ RACJE- NA POCZATKU TRZEBA POSPRAWDZAC WSZYSTKIE PRZEWODY WODNE. POZDRAWIAM
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Gru 27, 2005 12:30    Temat postu: termostat Odpowiedz z cytatem

Najprosciej termostat mozna sprawdzic w jeen sposob. Wlaczyc silnik i sprawdzic czy przewod gumowy na chlodnice nagrzewa sie powoli czy jest caly czas zimny a w pewnym momencie robi sie nagle goracy. Jesli zmiana jest nagla to jest termostat ajesli nie to niestety go nie ma Confused .

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group