www.asu.pl :: Zobacz temat - LPG i zapalanie CHECK
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG i zapalanie CHECK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Wto Gru 13, 2005 21:52    Temat postu: LPG i zapalanie CHECK Odpowiedz z cytatem

Witajcie

Mam taki problem, pomimo kilkukrotnej regulacji instalacja zapala mi CHECK-a, (błąd 0171 - za uboga mieszanka), sterownik LPG to Bingo S-6 auto VOYAGER 3.3
Ostatnio zrobiłem takie doświadczenie wyregulowałem gaz tak że mieszanka była zbyt bogata, przejechałem klika km i niestety objaw podobny - ten sam błąd. Dziś wyregulowałem raz jeszcze i pojeździłem trochę - po regulacji przejechałem z 20 km w różnym stylu (wolno szybko, łgodnie i ostro) wszystko było ok do czasu jak zgasiłem autko i po chwili odpaliłem i pojechałem dalej, dosłownie po kilkuset metrach znów check i znów ten sam błąd, wydaje mi się że zapalił się w momencie jak puściłem gaz i autko toczyło się samo. Dodam jeszcze że z oprogramowania diagnostycznego BINGO wnioskuję że gazownicy nie podłączyli mi TPS-a - czy jego brak może powodować taką sytuację ?
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Gru 13, 2005 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A masz podłaczony OBDII. Jeżeli nie będziesz go miał to druga sonda bedzie Ci wywalać CHEK ENGINE

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Sro Gru 14, 2005 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OBD do sterownika LPG ? jeżeli o to chodzi to nie wiem, ale może podpowiedz jak to sprawdzić
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Gru 19, 2005 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie mam nic podlaczane zadne emulacje obd !! i sklad mieszanki jest idealny na drugiej sondzie i od 30 tys km nigdy zadnego bledu Bingo s czasami ma takie kaprysy a co do tps to musi byc podlaczony bo skoro nie jest to mozesz wywalic bingo s i zalozyc srube do regulacji mieszanki bo TPS to najwazniejszy po sondzie lambda parametr potrzebny do pracy kompa od gazu i sondy maja nie byc emulowane tylko sygnal pobrany !! Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcinm
*
*


Dołączył: Sep 29, 2004
Posty: 56
Skąd: gĂłrny śląsk

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam,ja mam też bingo,też świecił mi się check engine w Pontiacu gran am ,też kilkakrotnie mi regulowali,w końcu założyli reseter pamięci oczywiście gratis,i po kłopocie,po co kopać i szukać to w końcu jest sprawa montażystów lpg,żeby nic się nie świeciło, a nie zmartwienie właściciela pojazdu-pozdrawiam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć

Marcin nie do końca masz rację, dlatego podjąłem ten temat bo nie dopuszczam nawet myśli o tym by cokolwiek resetować, emulować itp. Kontrolka CHECK to jedyny inferfejs komunikujący kierowcy o bardziej lub mniej poważnym problemie z autem, po takich zabiegach (np. reseter, odłączenie kontrolki itp) niestety niczego już się nie dowiesz - a niestety samochód to przedmiot czasami zawodny i jak w mierę szybko zostaniesz poinformowany o problemie to może się skończyć na drobnej naprawie i małych kosztach - a jak nieświadomie będziesz jeździł aż autko klęknie to koszty mogą być już spore Sad. Dlatego uważam że podejście Jarecka jest w pełni poprawne.

JARECEK podpowiedz jaki sterownik masz w swoim autku i wjaki sposób regulowałeś, ja ostatnio regulowałem czytając sygnał z komuterka BINGO - ustawiłem wszystko na cacy i później podpiołem się po lini K do ECU i niestety wskazania sond były nieprawidłowe (za ubogo) - który pdczyt traktować jako bardziej wiarygodny - moim zdaniem ten z ECU auta ?
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Gru 25, 2005 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie MAXILAMBDA ver 2.0 a co do odczytów to owszem jest realny ten z ECU pod warunkiem że nie masz wyemulowanej sondy bo wtedy to nie jest ten parametr ktory odczytaly sondy tylko wymyslony przez komputer od gazu Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group