www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z przełączaniem z PB na GAZ
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z przełączaniem z PB na GAZ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 12:01    Temat postu: problem z przełączaniem z PB na GAZ Odpowiedz z cytatem

Witam
Posiadam chrysler t&c 2001 3.8
W aucie jest załozona instalacja gazowa z komputerem stag-300-6 z reduktorem tomasetto.
Problem polega na tym, że w momencie przełączania z PB na GAZ auto się dusi, nie ma mocy i chce zgasnąć. Dzieje się tak przez około 3-5 sekund dopoki całkowicie się nei przełączy na gaz. W tym czasie musze mu trzymac wciśniety pedał gazu żeby nei zgasł. Dzieje się tak niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy też zagrzany do normalnej temperatury pracy.
Co może być przyczyna?
(dodam że auto kupiłem tydzień temu, a instalacja gazowa ma 3 miesiące)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc nic nie kombinuj tylko jedź do instalatora LPG bo raczej instalacja jest na gwarancji. Jak w instalację wsadzisz swoje rączki to na to tylko czeka instalator - odmówi ci naprawy gwarancyjnej.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko ze ta instalacja była zakładana 300 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie mam zamiaru marnowac całego dnia i pieniedzy na dojazd bo wyjdzie to drozej niz naprawa "na wlasna reke"
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie znam dokładnie staga,ale może to problem z czasem nakładania się paliw (lpg i Pb).W momencie przełanczania silnik pracuje na Pb i lpg,jeśli czas ten będzie za krótki silnik może gasnąć,będzie szarpanie aż do całkowitego przejścia na gaz.Gdyby czas nakładania paliw był za długi nastąpi "zalewanie"silnika i utrata mocy do czasu całkowitego przejścia na gaz.Jeśli chcesz sam sie z tym bawić to poeksprerymentuj z czasem przełanczania (jeśli masz interfejs i program do staga)

W programie staga znalazłem taką informację

W wersjach 1.x.17,1.x.18 z data kompilacji starszą niż 21.04.2005 występuje problem przy zmianie paliwa przy wyłączonej funkcji przełączanie sekwencyjne

Może coś ci to podpowie Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 ma rację - ja mam instalację KME i w niej jest parametr odpowiedzialny za przełączenie na lpg i czas tego przełączenia - jeśli tu będzie zła konfiguracja czasowa to będzie dokładnie tak jak to opisał wmarek65.

Jesli chcesz to sprawdzić to oczywiście musisz odwiedzić serwis LPG albo - tak jak zrobiłem to ja - kupić na pewnym portalu aukcyjnym interfejs (nie lubię tego pisać po Polsku więc dokładnie "interface") do Twojej instalacji LPG i z netu ściągnąć program do jej konfigurowania, tylko na samym początku radzę Ci zgrać (oczywiście za pomocą tego programiku) konfigurację Twojej instalacji do pliku i zachować na dysku (na wszelki wypadek) - potem dopiero poeksperymentować ze zmianami konfiguracji.
Dziwne w całej sprawie by było to że konfiguracja ot tak sobie nagle się rozjechała.

A teraz coś z mojego doświadczenia:
Miałem na wiosnę podobny objaw do Twojego - na benzynie wszystko OK ale przy przejściu na LPG silnik chwilę szarpał i tracił moc (kilka sekund) i potem już wszystko OK. Im dłużej z tym jeździłem tym tym ta czas nierównej pracy się wydłużał, ale z jednym wyjątkiem - gdy autko przełączyło sie na LPG po zgaszeniu i gdy od razu je zapaliłem to przejście na LPG było płynne - jako że mam czuły nos na gaz przyłożyłem go do gumowych przewodów LPG i wywąchałem że jeden z przewodów prowadzący do filtra fazy lotnej pękł pod cybantem i po prostu z instalacji lpg schodził gaz, więc po przejściu na LPG wpierw musiało się wyrównać (dobić) jego ciśnienie i dopiero wtedy autko chodziło dobrze, po wymianie węża wszystko wróciło do normy. Wystarczy że ktoś zbyt mocną skręcił cybant i wąż został nadcięty.

Proponuję Ci na początek wykonać prosty test spryskując wszystkie węże LPG w komorze silnika mydlinami (oczywiście wpierw niech silnik przejdzie na chwilę na LPG aby instalacja dobiła jego ciśnienie) - oczywiście na zgaszonym silniku.

DAJ ZNAĆ CO CI SIĘ UDAŁO USTALIĆ.


Pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki wielkie za podpowiedzi.
Co do usterki to ona była od początku zamontowania instalacji gazowej, tyle że poprzedni właściciel "nie miał czasu żeby podjechać to zrobić" - bez komentarza.

Najpierw sprawdze czy wszystko jest szczelne a w między czasie kupię interface (też nię lubie spolszczać tego słowa;) )
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto Wrz 08, 2009 7:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najprawdopodobniej pomieszane są wtryskiwacze. Ktoś przy montażu nie zachował kolejnosci.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Wrz 08, 2009 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sylvio ale w takim przypadku auto cały czas źle by jeździło na LPG, a nie tylko w chwili przełączania z Pb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Wrz 09, 2009 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sylwo napisał:
Najprawdopodobniej pomieszane są wtryskiwacze. Ktoś przy montażu nie zachował kolejnosci.


Miałem kiedyś taki przypadek,zamieniony był 2 z 4 ,spadek mocy był prawie niewyczuwalny,silnik pracował w miarę równo jedynie z rury wydechowej na wolnych obrotach słychać było takie pu,pu,pu (normalnie jest czysty równomierny odgłos wydechu)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Sro Wrz 09, 2009 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie prawda Cyberda. Kiedyś pomyliłem strony w V6 i wcale nie było tak źle, jeździł całkiem dobrze a właśnie przy przełączaniu było kiepsko. Teraźniejsze instalacje przełączają się sekwencyjnie, po jednym cylindrze i gdy w momencie przełączania zostanie odłączony np. pierwszy cylinder a gaz zostanie podany na inny to chodzi wtedy na pięciu garach, jeden nie dostaje nic a jeden z tych pięciu dostaje i gaz i benzynę i gdy proces przełączania przejdzie do końca to w przypadku dużego silnika wcale nie musi bardzo żle chodzić. Jetem prawie pewien ,że tak jest w tym przypadku.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Wrz 09, 2009 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobrze ale kolega pisze że potem już działa normalnie, a nie jakoś tam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problemem był zbyt długi czas wtrysku gazu podczas przechodzenia na PB. Było ustawione na 300ms i go poprostu zalewało.
Dzieki za pomoc:)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
problemem był zbyt długi czas wtrysku gazu podczas przechodzenia na PB. Było ustawione na 300ms i go poprostu zalewało.
Dzieki za pomoc:)


Odwrotnie Very Happy z Pb na gaz,i za długi był czas nakładania się paliw( wtrysku benzyny )gdy silnik dostawał już pełną dawkę gazu


Może gazownik nie wiedział że ustawia się te parametry ,i zostawił standartowe ustawienia programu Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak, zgadza sie. odwrotnie:) hehe
tez mi sie tak wydaje ze ten kto zakladał gaz zostawił poprostu wartosci domyslne:)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no charger widze ze ladnego tc dorwales ale po podpisie wnioskuje ze juz winka nie ma Sad
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sor za OT
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko. gaz naprawiony to mozna spamowac;-)
a no windstarka sprzedałem w sobote, zal dupe sciskał jak znikał w oddali..
No ale nie ma co ukrywac ze T&C jest lepszy.
Dorwałem fajną wersje bo długo szukałem takiego jak bym chciał. Konkretnie to szukałem limited oczywiscie z silnikiem 3.8 bo 3.3 jest za słaby jak dla mnie. Jak ognia unikałem wersji z niebieska tapicerka, jak dla mnie lipa straszna taki kolor.
Szukałem szukałem i w koncu znalazłem, w dodatku full opcja z kilkoma bajerami:
progi - podesty
skórzany pas na przód
wydech dwururka:)
owiewki na szyby
lotka na tylnej klapie
a w srodku takie rzeczy jak: radio am/fm, cd +mp3, dvd i (uwaga!) magnetowid VHS:) w schowku między środkowymi fotelami.
Długo by wymieniac co ma wiecej od windstara..
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 7:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to tylko pozazdroscic Smile
nastepne autko tez mam zamiar kupic bagatsza wersje

ale widze ze krotko sie bujales ze sprzedaza, oznaka tego ze jednak wmiare chodliwe autka z tych fordow
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez bylem zaskoczony, auto w zasadzie sprzedałem w ciągu tygodnia.
Dzwoniło sporo osób, nawet do mnie do pracy przyjezdzali ogladac:)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na minivany w dobrym stanie jest popyt, ja swojego Villagera sprzedałem w dwa dni i to gość przyjechał od razu autobusem z Kielc że bierze na 100%.

Co do T&C z tym granatowym wnętrzem to faktycznie to jest porażka, nie wiem jak coś takiego mogli wymyślić styliści Chryslera. Ja jak szukałem swojego następnego minivana to koniecznie chciałem kupić Dodge/Chrysler w budzie po 2001r ale jak było coś godnego uwagi to miało granatowe wnętrze i odpuszczałem.

Charger i to się nazywa Full wypas przez duże "F" Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
problemem był zbyt długi czas wtrysku gazu podczas przechodzenia na PB. Było ustawione na 300ms i go poprostu zalewało.
Dzieki za pomoc:)


 Przełączenie cylindra – czas pomiędzy przełączeniem kolejnych
cylindrów, przy ustawieniu np. 300[ms] przy silniku 4 cylindrowym
przełączenie z benzyny na gaz lub z gazu na benzynę będzie trwało
4*300[ms].

Niestety koledzy instalacja Stag300 nie ma funkcji nakładania się paliw.
Parametr który jest ustawiony domyślnie na 300ms to jak w załączonym fragmencie instrukcji, czas pomiędzy przełączaniem kolejnych cylindrów. Skracając ten czas skraca się przełączanie poszczególnych wtryskiwaczy i oczywiście twój problem ustąpi ale to nie zmienia faktu że wtryskiwacze jak pisałem wcześniej najprawdopodobniej są pomieszane.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sylwo napisał:
ale to nie zmienia faktu że wtryskiwacze jak pisałem wcześniej najprawdopodobniej są pomieszane.


Faktycznie - jak monter gazu zobaczył V6 i to jeszcze w poprzek to nie wiadomo od którego zaczął liczyć Very Happy warto to sprawdzić
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sylwo jak sprawdzic czy sa pomieszane czy nie?
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Charger w okolicy u Ciebie nie ma instalatorów STAGa? Podjedz do jednego z nich i niech ci to wszystko wyregulują.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no pewnei tak zrobie.
Tylko auto jak przejdzie na gaz to chodzi dobrze, wiec jak mnie zapytaja dlaczego uwazam ze kolejnosc jest pomieszana to niechciałbym nabrac wody w usta:)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic im nie mów o kolejności bo nie jesteś pewień 100% że to jest przyczyną. Powiedz im tylko o problemach przy przechodzeniu na LPG. Oni będa wiedzieć co zrobić i jak ustawić.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie po zmniejszeniu tego czasu przechodzenia to auto juz idealnie przechodzi na gaz. Jade i nawet nei zauwazam ze sie przełączyl, tak plynnie to robi
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak koniecznie chcesz sprawdzać to możesz sobie to zrobić sam.Gazownicy jeszcze ci coś zepsują Very Happy
http://www.ac.com.pl/site_media/files/2009/05/29/Instrukcja_podlaczenia_i_programowania_Stag-4_Stag-300_plus.pdf

Zwróć uwagę na kolory kabli wychoczących z kostki (z instalacji samochodu) wtryskiwacza PB,a jaki kolor wraca na wtryskiwacz gazowy.

Pewnie się narażę niektórym Laughing stwierdzeniem że praktycznie nie ważna jest kolejność podłączenia wtryskiwaczy gazowych dla poprawnej pracy silnika Very Happy ,ważne jest aby sygnał pobrany z wtryskiwacza Pb na danym cylindrze ,wracał do wtryskiwacza gazowego tego cylindra Smile

Oczywiście zmiana kolejności podłączenia cylindrów skutkuje później błędami w samodiagnozie kompa bo np przy błędzie wypadania zapłonu na 2 cylindrze ,a kable z drugiego będą akurat na 4 cylindrze to wtedy rzeczywiste wypadanie będzie na 4 a nie na drugim jaki pokazuje komp gazowy Wink

Co innego gdy zmienimy kolejność na wtryskiwaczach gazowych tzn. np.przełożymy wtyczke z drugiego na czwarty wtryskiwacz,wtedy wtrysk gazu do cylindra bedzie w nieodpowiednim momencie dla danego cylindra Razz
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzić to można w łatwy sposób ale po podłączeniu do kompa. Opisać zrozumiale będzie trudno ale jak chcesz to zadzwoń 607083269 przez telefon będzie łatwiej.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marek
Może i masz rację, że nie ma to aż takiego znaczenia dla samej pracy silnika ale ...

wmarek65 napisał:

Oczywiście zmiana kolejności podłączenia cylindrów skutkuje później błędami w samodiagnozie kompa bo np przy błędzie wypadania zapłonu na 2 cylindrze ,a kable z drugiego będą akurat na 4 cylindrze to wtedy rzeczywiste wypadanie będzie na 4 a nie na drugim jaki pokazuje komp gazowy Wink




Czy nie wydaje Ci się ze to wystarczający powód żeby podłączać wszystko tak jak powinno być ze wszystkimi szczegółami ?

Później ktoś po wizycie u gazownika, który odczytał błędy wymienia części pogrążając się w kosztach i mimo wszystko autko nie działa jak powinno i kółko się zamyka. Wink
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za,a nawet przeciw Laughing tym którzy by tak zamontowali instalację,bo później wynikają takie problemy.
Napisałem to po to aby pokazać działanie komputera gazu i zobrazować różnice między zmianą kolejności podłączenia ,a zamianą sygnałów do wtryskiwaczy gazowych z nieodpowiadającym im sygnałom z wtrysków Pb Very Happy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group