www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 3.3 '96 jaka instalacja
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 3.3 '96 jaka instalacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 6:21    Temat postu: Voyager 3.3 '96 jaka instalacja Odpowiedz z cytatem

Witam powoli bede przymiezac sie do instalacji.
Syszalem ze do voyka mozna wlozyc zwykla instalacje ktorej koszt to bedzie okolo 1800 PLN.
Co sadzicie o takiej instalacji?
Kolejna sprawa to sam zbiornik- interesuje mnie toroidalny w miejscu kola zapasowego. Pytanie jaka pojemnosc maksymalnie moge wlozyc w to miejsce?

Czy jest ktos na forum z okolicy Tarnowa, co by mial jakies doswiadczenie w tej sprawie i mogl polecic dobrego machera?
Pozdro,
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mistic
*
*


Dołączył: Jan 27, 2008
Posty: 18
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 8:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym się na Twoim miejscu dobrze zastanowił... Ja mam na ten temat takie zdanie: Jeżeli kupuje auto i trafie na fajne auto już z instalacją to je kupie, ale jak bym miał zakładać teraz nowy gaz do auta... - tak sobie.
Nie jestem krezusem, ale mam takiego samego voyka, i jeździłem nim troszkę na benzynce i nie był to jakiś koszmar. Ten silnik jest w miare "ekonomiczny"Wink jak na jego pojemność. Aha - ja w swoim instalacje mam zwykłą i chodzi dobrze - jeżeli już się na to zdecydujessz... Wydaje mi się, że szkoda wywalać niewiadomo ile kasy na drogą instalacje biorąc pod uwage wiek auta... marne szanse na zwrócenie się takiej inwestycji a te roczniki i modele i tak palą porównywalnie...
Ja mam butle w miejscu koła i jestem z tego faktu bardzo zadowolony!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 8:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki mistic.
Mam troche mysliwca, bo wiem, ze jest dobry gazownik w Czewie, tylko za taka instalacje trzeba by wydac okolo 3k.
Masz racje co do spalanie, sam bylem zdziwiony jak wracalem swoim do domu po zakupie zrobilem 200km na trasie a pozniej 200km po miesice i srednia mi wyszla 12l, co nie jest jakas tragedia, tylko kiedy wsiada moja zona za kolko to wtedy srednie spalanie jest duzo wyzsze- ma ciezka noge.
Musze sie dobrze zastanowic i policz koszta instalacji vs czas kiedy sie to moze ewentualnie wrocic.
Pozdro,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Mar 27, 2009 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre instalację są ze staga na allegro dość tanie (1500zł nowe komplety ) tylko papier załatwić na montaż. http://www.gaz-pol-stal.pl/ Arkadiusz Pasieka.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Pon Mar 30, 2009 14:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, a dlaczego np nie zalozyc zwyklej instalacji?
Czy ktos mial jakies przykre doswiadczenia?
Kolega np zalozyl sekwencje do Zafiry i nie chulalo, dopiero jak ktorys raz z kolei pojechal do serwisu praktycznie z piesciami to zdecydowali sie wymienic listwe i od tego czasu problem zostal rozwiazany.
Ja tez pamietam jeszcze z czasow dawnych mialem podobny problem w moim poldku i dopiero jak z gemba podjechalem to wymienili mi mieszalnik podajrze i pozniej juz bylo OK.

Co sadzicie?
Pozdro,
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Mar 30, 2009 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Instalki I i II generacji były montowane gdy nie było sekwencji,postęp poszedl troche do przodu i dzisiaj mamy sekwencje w przystepnych cenach. Wink

II generacja (o I nie wspomne)słabo nadaje się do samoch. wyposażonych w system OBDII(przy szybszych komputerach auta nie nadąża z prawidłową regulacją mieszanki,wskutek czego wywala błędy i powoduje świecenie Check)
Gazownicy stosują różne urządzenia aby temu zapobiec ,ale w 90% bez rezultatu.
Nieprawidłowe sterowanie mieszanką ,powoduje najczęściej uszkodzenia glowic i przegrzewanie silników(uboga mieszanka) ,wzrost zużycia gazu itp.,z reguły na takiej instalacji auta palą o 30% wiecej niż na benzynie.
Są też plusy Smile mniejsza cena za montaż i mniej elementów do psucia (zdecydowanie tańsze)

Przy prawidłowo zamontowanej i markowej sekwencji wszystkie te problemy znikają,poza kasą Very Happy którą trzeba wydać na początek,ale na dłuszszą mete się opłaca (nie ma kosztownych napraw głowic,itp)a i auto pali prawie tyle gazu co benzyny

Ale decyzja należy do Ciebie i twojego portfela,ja polecam sekwencje Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

święta prawda, mam ll gen. i właśnie tak jest. Silnik się przegrzewa, ciągle problemy z chłodzeniem, no i najgorsze wybuchy w puszkę, już mi parę razy rozwaliło rezonator i obudowę z filtrem. Najczęściej w zimę ale ostatnio w upały przy zgaszeniu silnika, dziwnie jakoś.
Poza tym mało który gazownik zwraca na to uwagę że węże wodne w amerykańskich wersjach są calowe, jak dadzą trójniki 2 cm to przy oryginalnych wężach są luzy i po jakimś czasie przeciekają , a większe 3 cm nie wchodzą na te węże. Więc trzeba wszystkie węże wodne co idą od pompy i do nagrzewnicy wyrzucić i dać nowe. Albo dopasować dobre trójniki i szerokie zaciski . Mowa tylko o amerykanach. Nie wiem jak w europejskich.
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 0:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesteś z Tarnowa podjedz do Lukiego do Częstochowy i za dobrą cene założy ci dobra instalacje sekwencyjną. Nie baw się w II generacje ani w kupowanie instalacji na allegro bo wtedy będziesz miał problemy i będziesz tworzył mity jaki to gaz w samochodzie be.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
antyk-wariat
*
*


Dołączył: Mar 27, 2009
Posty: 23
Skąd: Tarnow

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 3:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie kolegow forumowiczow!
Instalacja juz zalozona i smiga jak trzeba.
Zalozylem w Tarnowie u Roczniaka inst 2 generacji.
Jestem bardzo zadowolony z osiagow jak i ceny i samej obslugi klienta.
Polecam na przyszlosc dla ludzi z okolic Tarnowa.
Co do sekwencji to cenowo u Roczniaka tez jest w porzadku bo powiedzieli jakies 3500, a serwis i wszystko na miejscu.

Co do montazu w Czestochowie to raczej taka opcja odpada, bo gdyby facet montowal nawet sekwencje z "dodatkami zlota", to i tak w koncowym rozrachunku wyjdzie duzo drozej bo trzeba przeciez co iles tys km jezdzic na okresowe serwisy.
Idea

Pozdrawiam,
_________________
Chrysler Voyager 3.3 '96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Windstarze miałem instalkę II-gen i też byłem zadowolony.
Na początku ciągłe problemy ale później okazało się, że reduktor był uszkodzony. Po wymianie reduktora i filtrów oraz małej regulacji wszystko chodziło idealnie.

Teraz niestety mam I-gen i muszę założyć BLOS'a
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group