www.asu.pl :: Zobacz temat - Drgania kierownicy przy hamowaniu, heble nowe, bez zmian
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drgania kierownicy przy hamowaniu, heble nowe, bez zmian

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
thomaszi
*
*


Dołączył: Sep 27, 2008
Posty: 2
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 14:31    Temat postu: Drgania kierownicy przy hamowaniu, heble nowe, bez zmian Odpowiedz z cytatem

jestem posiadaczem t&c z 2006 roku auto mam od miesiaca, przy hamowaniu z predkosci kolo 100km/h bardzo drga kierownica, wymienilem wlasnie tarcze i klocki, sytuacja bez zmian, jak bylo tak jest, czy ktos ma jakies pomysly? pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możliwe że końcówki drążków aby lepiej dowiedzieć jedz na stację co mają tz.trzepacze koszt jest nie wielki a wyjdzie gdzie luzu dostaje zawieszenie ,oczywiście wykluczamy zwichrowane tarcze bo wymieniałeś Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym sprawdzil przedewszytkim dolne sworznie, potem stawialbym na koncowki drazkow/lub same drazki..a tarcze ..no coz chinczyki opanowaly swiat i czasem nawet nowe tarcze firmy "krzak" potrafia byc krzywe, lub po pierwszym wjechaniu w kaluze sie krzywia ;-(
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brolcio
*
*


Dołączył: Nov 11, 2006
Posty: 13

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Założenie nowych tarcz jest często wykonywane "na sztukę". Jeżeli pozostało coś na piaście (bo powierzchnia przylgni do tarczy nie została prawidłowo oczyszczona) to uzyskujemu bicie na tarczy. Jezeli auto miało wcześniej poważniejszą przygodę to możliwe jest także uszkodzenie np piasty lub innego elementu przedniego zawieszenia - podobnie może być przy wybitych sworzniach, końcówkach lub tulejkach wahaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2008 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wskazuje na to aby upewnić się co do tarcz tylko sprawdzenie na czujniku zegarowym aby wykluczyć bicie,może firmy co toczą sprawdzenia by się podjęły za jakiś grosz Question
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
thomaszi
*
*


Dołączył: Sep 27, 2008
Posty: 2
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki wszystkim za pomoc.
Jeszzcze kilka slow dodatkowo do tematu: tarcze i klocki z asu.pl oczywiscie amerykanskie oryginaly, luzy w zawieszeniu wykluczone, zrobiony przeglad na trzepakach - wzorowo, luzow na piascie brak.
Moje podejrzenie to cos z lozyskiem lub sama piasta (krzywa?)
Jedyne co jeszcze znalazlem to to ze tlok prawego zacisku sie nie cofa i troszke hamuje kolo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli tłoczek nie cofa i klocki dociskają tarczę ,na pewno tarcza grzeje nadmiernie kilka kałuż i tarcza mogła się skrzywić ,podczas wymiany klocków trzeba sprawdzić ruch tłoczka jeśli punkt nacisku w środku tłoczka przyłożymy powinien się wcisnąć niewielką siłą jak nie idzie znaczy zapieczony i będzie blokował zacisk klocków o tarczę.Miejsca posuwu klocków na zacisku też trzeba z korozji wyczyścić.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group