www.asu.pl :: Zobacz temat - gasnie jak skrecam w lewo
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gasnie jak skrecam w lewo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 17:03    Temat postu: gasnie jak skrecam w lewo Odpowiedz z cytatem

qrde cos dziwnego zaczelo mi sie dziac jak jade na gazie 2 gen to po skrecie w lewo potrafi zgasnac auto dzieje sie tak jak mam wolne obroty po zgasniueciu zapala normalnie i jedzie dalej moze mial ktos podobny problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i co objaw zanikł Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i co objaw zanikł Confused:kurde zauwarzyłem że wyprzedzam czas realny na forum Laughing Laughing Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

14. Czemu gasnie na zakrecie?

Powodem jest najprawdopodobniej reduktor, którego membrany pracuja podczas gwaltownego wejscia w zakret. Rozwiazaniem moze byc tu regulacja gazu, z reguly poprzez zwiekszenie obrotów na reduktorze (czyli ustawic wieksza ilosc gazu podawana przez reduktor niezaleznie od polozenia membran). Innym powodem gasniecia na zakrecie moze byc takie zle ustawienie dolot powietrza - na zakrecie powietrze wpada zbyt gwaltownie do dolotu. Trzeba wtedy tak ustawic dolot aby w kazdej sytuacji swobodnie zasysal powietrze, albo... nie wrzucac na luz.

hahahah sam sobie odpowiedzialem haha Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam sekwencje i też ostatnio mi się dwa razy zdarzyło, że zgasł przy skręcaniu- ino w prawo:-) i też zastanawiałem się o co mu chodzi- żadnych objawów wcześniej, żadnych później. mam filtr stożkowy, więc nie powinno być problemów z ilością dostarczonego powietrza, zastanawiałem się, czy czasem pompa wspomagania nie zabrała całej mocy Laughing ale to by był absurd!!!
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś miałem podobny objaw (co prawda w polonezie Very Happy ) - powodem była zbyt duża ilość zanieczyszczeń (olejowej "mazi") w reduktorze. Powinna tam być śruba do spuszczania w/w oleju - działaj sam albo jedź do gazownika, usługa nie jest droga.
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

instalacja ma ze 2 miesiące chyba więc chyba nie nazbierało sie jeszcze syfu?
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mario_KOSZALIN napisał:
instalacja ma ze 2 miesiące chyba więc chyba nie nazbierało sie jeszcze syfu?

Oki a jak w lewo skręcam na paliwku i gaśnie(kostka poluzowana czy co)teraz to mam wszystkie poluzowane bo rozbebeszyłem silnik (gniazdo zaworu wyszło z jednej strony i brak kompresji)mam zasadę sprawdzać usterki i na gazie i na paliwku i na obu paliwkach gasł w lewo od czasu do czasu. Idea
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Sie 20, 2008 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jak gasł na zakrętach (najczęściej to przy hamowaniu i zakręcie) to rozebrałem cały układ powietrza od nadkola do przepływomierza. Jak złożyłem to przestał gasnąć. Podejrzewałem jakieś paprochy które dostały się przy wejściu w nadkolu. Co do filtra stożkowego to go wywaliłem - samochód wyraźnie gorzej chodził.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group