www.asu.pl :: Zobacz temat - Gaśnie Dodge 3.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie Dodge 3.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Apache33
*
*


Dołączył: Jul 17, 2005
Posty: 10
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie Lip 17, 2005 17:49    Temat postu: Gaśnie Dodge 3.3 Odpowiedz z cytatem

Hey!

Posiadam Dodga Caravana 3.3 ,94r. przejechane 316 tys km, inst. gazowa BRC, parownik 140. Problem moj polega na tym ze gasnie w nim silnik ale dopiero po przejechaniu okolo 30-40 km. Dzieje sie to jak zwalniam np. na swiatlach lub jak dojezdzam do stojacych samochodow, obroty spadaja do 500 - 600, czasami silnik sie podniesie to znaczy odzyska obroty ale najczesciej gasnie. Wymienilem swiece, przewody, bylem w serwisie na komputerze, zadnych bledow!!! Jesli mieliscie takie klopoty i sobie z nimi poradziliscie bede wdzieczny za wszelkie rady, chyba ze znacie jakis dobrych fachowcow z rejonu Warszawy, oby nie tych z Pulawskiej . Evil or Very Mad

pozdrawiam Apache
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Nie Lip 17, 2005 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie mogą to być azkłucenia dopłuywie powietrza do silnika
miałem podobny problem kiedyś w volkswagenie
wlot zasysanego powietrza do silnika powinien być skierowany do tyłu i brać powietrze z osłonietej komory silnika.
źle skierowany wlot działa jakbyś dmuchał z boku na szjkę butelki a tym samym ogranicza mu dopływ powietrza .( podmuch wiartu ,przejazd kolo innego samochodu lub cięzarówki wywołuje zakłucenia)
najlepiej wytłumacz to jarecek który wspominał że skierował wlot w inną strone pod zdeżakiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lip 17, 2005 20:50    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Ja bym stawial na "regulator obrotow". Takie male czarne urzadzonko przy przepustnicy ( kosc na 4 lub 5 przwodow ). Jest to najczestsza przyczyna Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lip 17, 2005 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak jeżdzisz tylko na gazie i na benzynie te objawy nie wystepuja to wystarczy obrócic przewód doprowadzający powietrze jest za lewą lampą zaraz pod akumulatorem w strone komory silnika i wyłaczyc opcje "CUT OFF" w komputerze od gazu i masz po problemie miałem tak samo zaraz po załozeniu instalacji od chwili modernizacji dolotu mam spokój a zrobiłem 6 tys km na gazie i żadnych najmniejszych problemów Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Apache33
*
*


Dołączył: Jul 17, 2005
Posty: 10
Skąd: wawa

PostWysłany: Pon Lip 18, 2005 8:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hey!

Niestety zapomnialem dodac ze dzieje sie tak na gazie jak i na benzynie. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pon Lip 18, 2005 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w takim razie to silnik krokowy to o czym pisze asu
*w firdzie fiesta widziałem jak mechanior koledze na islnik krokory psiknął wd-40 i problem ustąpił.
lecz prosze sie tym nie sugerować bo w tych bryczkach może być inny silnik krokowy np. w pełni elekrtoniczny i wd-40 moze go wykończyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Lip 19, 2005 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W silniku 3.3L spokojnie da sie zdemontować cała przepustnice wraz z silnikiem krokowym i dokładnie rozebrać po czym idealnie wyczyścić wszystko i powinno byc po problemie dokładnie przyłozyc sie do gniazda oraz tłoczka silnika krokowego ma byc czyściutkie idealnie Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Apache33
*
*


Dołączył: Jul 17, 2005
Posty: 10
Skąd: wawa

PostWysłany: Sro Lip 20, 2005 7:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hey!

Sie tak zrobi! Bo jesli to juz nie pomoze to pozostanie mi tylko wymiana silniczka krokowego a jak i to nie pomoze to sie do rowu zepchnie gada jednego ... i niech se tam tak stoi !!!
Zartowalem Twisted Evil

dzieki za wsie rady

pozdro Apache Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Pią Lip 22, 2005 5:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam to samo dzisiaj podjade do czekramu torunskiego na optymalnym spalaniu gazu mi potrafil gasnac jak opisane wyzej jak podkrecilem na parowniku gaz jest ok ale spalanie spore no i szczela ta klapka przed filtrem zapisalem te rady i powiem majstrowi
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group