www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager 2.5 TD Blokada kól przednich
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager 2.5 TD Blokada kól przednich

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo
*
*


Dołączył: Aug 12, 2007
Posty: 69

PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 15:13    Temat postu: Chrysler Voyager 2.5 TD Blokada kól przednich Odpowiedz z cytatem

Sad Sad Witam mam pytanko i prośbę o pomoc . Mam problem blokują mi sie koła przednie nie wiem co mam robić wiem może to śmieszne ale może ktoś mi podpowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemo
*
*


Dołączył: Aug 12, 2007
Posty: 69

PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze że może bym wymienił płyn hamulcowy tylko nie wiem jak do tego podejść . Zdjąłem koło odkręciłem dwie śruby z tyłu zdjąłem cały mechanizm (tam gdzie są klocki ) i teraz mam pytanie czy część tam gdzie jest klocek tylni czy on powinien lekko sie chować bo tak mi sie zdaje że powinno być nie wiem nie znam sie na tym więc wole się popytać nim coś zniszczę Sad Sad Sad . Jeżeli się nie myle to proszę podpowiedz czy trzeba to rozebrać i przeczyścić jeśli tak to czy można prosić o pomoc w opisie jak do tego podejść Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 6:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do wymiany plynu nei musisz odkrecac zacisku!
a zeby wszystko zrobci jak nalezy to musisz :
- zdjac zacisk
- wyczyscic z brudu prowadnice klockow i zacisku, wydmuchac i nasmarowac je smarem do zaciskow(np.miedzowym lub innym odpornym na temperature) - zacisk, jak i klocki maja sie latwo przesuwac w swoich prowadnicach!
- teraz montujesz zacisk na swoje miejsce i wymieniasz plyn
- wymiane plynu mozesz zrobic tak: strzykawka sciag ze zbiorniczka stary plyn, i zalej nowym, odkrec odpowietrznik i plyn sam sie poleje(grawitacja), spuszczaj przez odpowietrznik plyn do momentu pojawienia sie swiezego plynu-widac bedzie roznice! tak postepuj z kazdym kolem. przy odkreconym odpowietrzniku nie naciskaj hamulca!
- jesli po tych zabiegach nadal bedzie ci blokowac kola to pozostaje tylko wymiana gumowych przewodow hamulcowych bo byc moze one robia za zawor zwrotny.
i z grubsza tyle - tak to powinnno wygladac jesli nikt nie kombinowal i nie przestawil np. skoku tloka pompy hamulcowej, skoku membrany w serwie itp.itd...

-
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Przemo
*
*


Dołączył: Aug 12, 2007
Posty: 69

PostWysłany: Sob Lip 26, 2008 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wymieniłem przewody hamulcowe i już się nie blokują zastanawia mnie tylko twoja podpowiedz jesli chodzi o " i z grubsza tyle - tak to powinnno wygladac jesli nikt nie kombinowal i nie przestawil np. skoku tloka pompy hamulcowej, skoku membrany w serwie itp.itd... " gdzie się ustawia skok pompy i skok membrany i jak to się ustawia do czego to jest pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group