www.asu.pl :: Zobacz temat - pneumatyka w pts
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pneumatyka w pts

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 9:23    Temat postu: pneumatyka w pts Odpowiedz z cytatem

pytanie gl. do uzytkownkow pontoacow i pochodnych z rocznikow 90-96 z pneumatycznym tylnym zawieszeniem.
powiedzcie moi drodzy Wink czy po wylaczeniu auta i zostawienu go na plaskim,poziomym parkingu wlacza sie wam kompresor? jesli tak to jak czesto i na jak dlugo? czy komus z tego powodu rozladowal sie akumulator? czy ktos z was jezdzil z wyjetym bezpiecznikiem kompresora i czy taka jazda nie uszkodzila amortyzatorow? czy ktos probowal przerabiac system abyt dzialal "po stacyjce"?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak w pts-ach ale w moim winim to kompresor włącza się po włączeniu zapłonu. Nie słyszałem żeby sam się na postoju załączał, zresztą po co? powietrze w poduszkach trzyma przez 2-3 dni jak mi się wydaje (tyle pojeździłem jak kompresor odmówił posłuszeństwa-zaśniedziałe kontakty we wtyczce, tak przy okazji)
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to w pts wlacza sie tez jak jest silnik wylaczony(obwod poza stacyjka,razem z oswietleniem silnika). tez mysle nad zrobieniem "po stacyjce" ,ale widocznie projektanci miali cos na mysli skoro zrobili niezleznie od zaplonu. tylko co???
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Maj 20, 2008 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widac nikt z pompowaniem problemow nie ma;)
..a ja mam i sa ona nastepujace:
-wszystko dziala jak nalezy,czujnik obciazenia(polozenia osi wzgledem nadwozia) kompresor pompuje,amory trzymaja-w sumie bajka-gdyby nie jedno ale. mianowicie po tym jak kompresor napompuje amortyzatory zawor sa kilkanascie sekund sam nieco upuszcza powietrza ,a czujnik odbiera to jako za mala wysokosc i dopompowuje. cykl taki trwa do rozladowanie aku Confused
w sumie budowa ukladu jest prosta i poznalem ja juz na wylot ,ale co moze byc nie tak?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Maj 20, 2008 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę,że to może być czujnik który włącza i wyłącza kompresor.Może jakaś sprężynka się zawiesiła lub uszkodziła z czujnika.Nie wiem czy masz zbiornik wyrównawczy ale tą samą zasadę mają kompresory techniczne które np.wyłącznik wyłącza kompresor np.nastaw czujnika wynosi 12 atmosfer a włączy się gdy upuści powietrza o 4 atm.czyli przy 8 atm.Sprawdź może zaworek zwrotny bo na pewno go ma może mieć dodatkowy ale w w sprężarce powinien być.Weż jakiś spryskiwacz dolej płynu mocno pieniącego
i spryskuj wszystkie połączenia co związane z powietrzem upewnisz się czy przewody nie puszczają.W miejscu gdzie będzie puszczać a nie będzie słychać piana ci wskaże nawet najmniejszy przeciek.Co do płynu to sprawdzałem do mycia naczyń PUR. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group