www.asu.pl :: Zobacz temat - trzeba regulować czy nie? HELP
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

trzeba regulować czy nie? HELP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 12:59    Temat postu: trzeba regulować czy nie? HELP Odpowiedz z cytatem

mam instalkę II generacji i zmuszony zostałem przez swoją ciężką rękę do wymiany pokrętła dawki przechodzącego gazu na wężu między silniczkiem krokowym a mikserem i normalnie nie ustawiłem go tak samo jak był stary ale mniej więcej, strzałów żadnych nie było przed i nie ma teraz, normalnie samochód idzie do przodu, nie gaśnie, no krótko mówiąc jeździ się normalnie na gazie bez problemów, interesuje mnie tylko to czy muszę jechać teraz na regulacje do gazowników? czy ta instalacja przez komputer i silnik krokowy sama nie reguluje sobie dawki gazu? jak to z tym jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teoretycznie instalacja II generacji reguluje się sama, ale w zakresie którym została zaprogramowana Laughing (zależy to jeszcze od stopnia zaawansowania technologicznego instalacji,a twoja chyba do najlepszych nie należy skoro masz śróbe regulacyjną przed silniczkiem krokowym z instalki I generacji)Nawet te najlepsze instalacje należy regulowac bo w czasie eksploatacji zużywają sie poszczegulne elementy (membrana parownika itp..)i wtedy elektronika może sobie już nieporadzić z korektą(korekta wychodzi poza ustawienia elektroniki)powodując ubogą lub bogatą mieszankę .Jazda na ubogiej mieszance chyba wiesz czym grozi a na bogatej niepotrzebny wydatek bo auto więcej pali,a pozatym rozregulowuje się system paliwowy (jazda na benzynie) ponieważ komp samochodu robi korekty wtrysku(przez emulator nie wie że jeżdzisz na gazie)i przez ciągłe skracanie czasów wtrysku spowoduje że z czasem wogule auto nie będzie chciało jeżdzić na benzynie.
wybór należy do ciebie Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

źle mnie zrozumiałeś, u mnie jest tak reduktor-silnik krokowy-śruba regulacyjna-mikser, wystarczająco naświetliłeś mi temat za co dziękuję i jutro udaje się na regulację,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Maj 20, 2008 5:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze zrozumiałem Razz jeżeli na wężu między reduktorem a mikserem znajduje się śruba regulacyjna ( obojętnie czy przed czy za silniczkiem krokowym) to znaczy że elektronika gazu nie moze sobie poradzić z wyregulowaniem składu mieszanki gazowej i dlatego wstawia się tą śrubę Wink Wielu gaziarzy otwiera silniczek krokowy na maxa i reguluje srubą ,robiąc w ten sposób z instalki II generacji, instalkę I generacji bez wiedzy właściciela Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group