www.asu.pl :: Zobacz temat - gaz zwieksza moc??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaz zwieksza moc??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 06, 2005 21:51    Temat postu: gaz zwieksza moc?? Odpowiedz z cytatem

kłuciłem sie z kims ze gaz nie moze zwiekszyc mocy jak to jest??
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Pią Maj 06, 2005 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niby ma wieksza kalorycznośc niż benzyna ale z jakiegoś tam powodu nie jest to w pełni wykorzystane, czy coś tam??? kiedyś słyszałem taką teorie ale jak to jest to do konca nie wiem.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Autor
*
*


Dołączył:
Posty: 178
Skąd: Czekanów /k Gliwic

PostWysłany: Sob Maj 07, 2005 4:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znajomy ma gaz w kadecie i powiedzial ze byl u jakichs gazownikow i tak mu poustawiali ze ma wieksza moc anizeli na benzynie.

Autosugestia ??
_________________
TAURUS 3.0L LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 07, 2005 8:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sadze,ze nie jest to mozliwe aczkolwiek sam mam takie odczucia.poglad taki moze sie brac stad,ze ktos ma po prostu kiepsko pracujaca instalacje benzynowa i zalozona oraz poprawnie wyregulowana instalacja gazowa pozwoli silnikowi na bardziej optymalna prace.ja spotykalem sie raczej z opiniami ,ze auto na gazie jest nieco slabsze(sam ich nie podzielam) ale nie wierze aby dobrze ustawionemu na benzynie silnikowi miala wzrosnac moc na gazie...
poczekamy co na ten temat sadzi jarecek.
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Maj 08, 2005 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc poruszyliśmy tzw. temat TABU dotyczacy osiągów aut zasilanych LPG i spotkałem sie z dokumentacja z hamowni która na przekór wszystkiemu wykazała lepszą dynamike i moc auta zasilanego gazem ale .... instalacja była wtryskiem w fazie płynnej firmy nieznanej poprostu naklejki były bmw na wszystkim ale nie słyszałem żeby BMW produkowała instalacje podejrzewam że to była instalacja VIALLE firmowana przez BMW w BMW 4L 8 cylindrów moc wzrosła o 10% na zasilaniu LPG i lepsza dynamika wiekszy moment obrotowy przy niższych obrotach samego mnie to zdziwiło ale widziałem to w krakowie u kolesi na własne oczy instalacja była załozona przez BMW fabrycznie na zamówienie wogóle nie mozna było rozpoznac na pierwszy zut oka że ma zamontowany gaz poprostu perfekcja więc gaz ma wieksza kaloryczność i wartośc oktanowa na to wyglada ale nie da sie tego osiagnac na instalacjach bez wtrysku w fazie płynnej nie jest realne tylko ten sposób daje takie mozliwości aby w pełni korzystac z zalet LPG Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
aries
*
*


Dołączył: Jan 24, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Pią Maj 27, 2005 14:58    Temat postu: Wzrost mocy na gazie Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak u innych ale u mnie w Fordzie Explorer 4.0l , raczej jest spadek mocy Sad , choć w normalnej jezdzie nie jest to odczuwalne .
Jednak gdy przełącze na benzyne rożnica jest dość wielka , ale w tej chwili mam rozregulowana mape wtrysku, po regulacji wszystko wroci do normy.
Jak gdziesz czytalem jest mozliwe ustawienie instalacji gazu by osiagi byly wieksze jak na Pb , robia to napewno w warszawie w firmie Motor sport Grabowski , jesli ktos jest zainteresowany niech sobie poszuka stronki tej firmy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dariQ
*
*


Dołączył: Nov 22, 2004
Posty: 45
Skąd: LHR

PostWysłany: Wto Cze 07, 2005 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez żadnych przeróbek poprawnie działąjące instalacje benzyna LPG moc pozostaje ta sama , jak ktoś wczesniej napisał różnice odczuwa sie na na rozregulowanej lub nie wpełni sprawnej instalacji benzynowej dla tego jest takie wrażenie, druga sprawa to filtry nowy przy LPG i z jakims pzrebiegiem benzyna jeżli gosc by miał od nowego auto z obiema instalacjami nie pisał by takich nowinek dojeżdżam jużdrugie auto z instalacją gazową to ten temat jużprzerabiałem i zostałęm wyprowadzony z błędu jeżeli sie myle to prosze o fachowy komentarz
_________________
pozdrawiam
wszyscy maja "wolsfageny" na rope Smile , a ja nie !

dodge neon 2,0 16V SOHC 96r
Dodge CARAVAN 3.3 V6 2001
--------------------------------------------------
http://www.motoforum.pl
zostań CB-maniakiem
http://www.cb-radio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Cze 08, 2005 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc macię racje że nie powinna byc odczuwalna róznica aczkolwiek na instalacjach podciśnieniowych lub nawet sekwencyjnych nie wiadomych firm i zakładanych w "warsztatach" zawsze będzie róznica w mocy aczkolwiek nie odczuwalna dla normalnego uzytkownika ale po wjechaniu na hamownie wszystko sie wyjaśnia całkowita pewność i wręcz wzrost mocy mozna uzyskac tylko przy instalacjach wtrysku gazu w fazie płynnej koszt około 7 tys zł do silnika 4 cylindrowego jest to poparte naprawde bardzo szeroka dokumentacja i badaniami przeprowadzonymi przez koncerny produkujace instalacje. Ale teraz nasuwa mi się pytanie skoro jest tak pieknie to dlaczego nie wyjeżdza prosto z fabryki np.BMW zasilane tylko LPG ?? Coprawda doszukałem sie schematu instalacji elektrycznej chryslera zasilanego CNG i była to instalacja fabryczna ale nie widziałem takowego na oczy ani o nim nie słyszałem czyżby staneło tylko na stwożeniu prototypu ?? i nie wdrożeniu do seryjnej produkcji coś jednak musi być barierą ze koncerny nie montują fabrycznie gazu do aut Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Cze 08, 2005 21:45    Temat postu: Wzrost mocy na gazie Odpowiedz z cytatem

Nie jestem znawcą ale:
1. Silniki startują zwykle na benzynie - ale to może zmienić się
2. Popularność gazu jest zbyt mała - ale to również może się zmienić.
3. Posiadanie dwóch zbiorników i pilnowanie tego jest dla przeciętnego użytkowanika zbyt trudne. Niektóre samochody gdy schodzą na rezerwę to piszczą, abyś zirytowany na pewno podjechał wreszcie na stację i zatankował.

Gobowiec Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dariQ
*
*


Dołączył: Nov 22, 2004
Posty: 45
Skąd: LHR

PostWysłany: Sro Cze 08, 2005 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdy się ma 1 galon etyliny za dolara nie dziwie sie że chrysler nie wypuszcza z fabryki taśmowo w tyś szt ( dodatkowa instalacja podwyższa cene auta)
_________________
pozdrawiam
wszyscy maja "wolsfageny" na rope Smile , a ja nie !

dodge neon 2,0 16V SOHC 96r
Dodge CARAVAN 3.3 V6 2001
--------------------------------------------------
http://www.motoforum.pl
zostań CB-maniakiem
http://www.cb-radio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 09, 2005 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mysle,ze sytuacja bedzie sie zmieniala i zyjemy wlasnie w czasach zmierzchu silnika spalinowego na znane nam obecnie paliwa.jeszcze 100 lat temu wszystko bylo zasilane silnikami parowymi.mysle,ze silnik spalinowy na etyline za dlugo juz jest gl.napedem samochodow.gdyby nie naciski potentatow paliwowych juz dawno bysmy jezdzili na wodor lub inne ustrojstwa.lpg/cng tez jest rozwiazaniem i mam nadziej ,ze poki naped wodorowy nie stanie sie standardem to wlasnie te gazy stana sie gl.zrodlem napedu samochodow.przemawia za tym cena,emisja spalin,i wiele innych czynnikow.faktycznie cena paliwa w stanach jest smieszna a porownujac ja do ichnich zarobkow mozna wpasc w depresje... niamniej maja bardzo ostre normy emisji i mysle,ze sytem podatkowy wymusi na czesci klientow stosowanie alternatywnych paliw.zwlaszcza w kaliforni.
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group