www.asu.pl :: Zobacz temat - frontier silnik 4,0 VQ40DE da się zagazować?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

frontier silnik 4,0 VQ40DE da się zagazować?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Pią Mar 14, 2008 16:15    Temat postu: frontier silnik 4,0 VQ40DE da się zagazować? Odpowiedz z cytatem

Luck... pytanie do Ciebie... tak mi Mdzelewscy zasiał ziarno niepokoju maximą, że zacząłem się zastanawiać nad frontierem... Embarassed

czy koszty gazowania będą podobne do mustanga?

ja Polskę lubię, ale 22% VAT czyni różnicę... Smile

ach i jeszcze jedno... czy ten silnik ma 265 KM czy 218? (to do Mdzelewscy bardziej Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Mar 14, 2008 22:38    Temat postu: Re: frontier silnik 4,0 VQ40DE da się zagazować? Odpowiedz z cytatem

jdef90 napisał:
Luck... pytanie do Ciebie... tak mi Mdzelewscy zasiał ziarno niepokoju maximą, że zacząłem się zastanawiać nad frontierem... Embarassed

czy koszty gazowania będą podobne do mustanga?

ja Polskę lubię, ale 22% VAT czyni różnicę... Smile

ach i jeszcze jedno... czy ten silnik ma 265 KM czy 218? (to do Mdzelewscy bardziej Wink )


silnik we Fronierach z tego co wiem ma 265KM i jest z seri VQ czyli od 10 lat (sprawdziłem już od 13lat) zawsze w czołówce najlepszych silników na świecie. 4.0 to tak naprawdę powiekszona jednostka 3.5, ma zmienne fazy rozrządu i zmienna długość kanałów dolotowych, 4 zawory na cylinder i po 2 wałki w głowicy.

Porówanie silnika z Mustanga (4.0 210KM) z tym od Frontiera to 2 epoki do przodu dla VQ

Co do gazu to z silnikiem to VQ35DE(czyli identyczny z VQ40DE) Maximy, Altimy, Murano, Pathfindery, różne Infiniti a nawet Renault śmigają na gazie że aż miło . Ten silnik nawet montują do aut marki Samsung (SM7)

Zreszto to poplątanie gdyż to silnik z mustanga nadaje się się do terenówki a ten z Frontiera do sportówki, zreszto VQ są przecież montowane w sportówkach np. Z350

podstawa to wydajne wtryski, mocny i stabilny reduktor.

Jak szukasz fajne amerykańskie auto sportowe z duszą to nie Mustang, popatrz za Chargerem, wchodzi nowy Camaro (ta linia wszystko wymiata), albo postaw na technikę z sprowadz sobie skylina GT-R (auto kultowe)

a Mustang kup "dla żony"
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 0:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

261KM/381Nm to rewelacji nie będzie przy 2 tonach...
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trochę jednak jest tej rewelacji, gdyż 7,5 - 8 sek do 100 km/h tylko ten oklepany wygląd...

charger jest ok, ale musiałby być hemi, a to już jest za drogie autko. no i w garażu stoi XJR, więc bez sensu... Na camaro nie mam czasu czekać, bo jeszcze nie jest w sprzedaży chyba..

tak wczoraj policzyłem i spalanie i koszty na podstawie
http://www.fueleconomy.gov/feg/findacar.htm

i wychodzi że nawet przy pełnym odliczeniu VAT dla frontiera to mustang by kosztował (od strony paliwa) w sumie jakieś 50 o 100 PLN więcej miesięcznie...

ta siermiężność też mi za bardzo nie przeszkadza... a mustang robi zdecydowanie lepsze wrażenie (tak patrząc zewnętrznie Wink )

mam zagwozdkę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj napisał:
261KM/381Nm to rewelacji nie będzie przy 2 tonach...

w mojej furce 2 tonowej zrobiło by to ścigacza
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcesz jezdzic mustangiem,podoba ci sie to go kup,nie sugeruj sie opiniami bo wg.przyslowia "kazda pliszka swoj ogonek chwali",za niedlugo ktos ci wcisnie golfa bo czesci tanie i dostepne na zlomowiskach Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Chcesz jezdzic mustangiem,podoba ci sie to go kup,nie sugeruj sie opiniami bo wg.przyslowia "kazda pliszka swoj ogonek chwali",za niedlugo ktos ci wcisnie golfa bo czesci tanie i dostepne na zlomowiskach Laughing


potwierdzam, trzeba kupić to co się podoba...........
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba spełniać swoje marzenia ! Very Happy
(na miare swej kieszeni niestety Sad )
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group