www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem po wymianie membran.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem po wymianie membran.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Lut 20, 2008 21:20    Temat postu: Problem po wymianie membran. Odpowiedz z cytatem

Witam
Od roku posiadam Dodge Grand Carawan 3.8L z parownikiem OMVL R/90 od jakiegoś czasu zaczą palic 15l gazu i wszystko było by ok gdyby nie mulił, postanowiłem zmienić membrany w parowniku, stare membrany wyglądały fatalnie sztywne i spekane, po wymianie pojechałem do gazownika na regulację ustawił jak się należy (chyba) gdy od niego wyjechałem auto powyżej 3000t/obr nieszło tak jagby mu brakowało gazu, myślałem że gaz mi się kończy, zatankowałem i dalej to samo, przy drugiej wizycie podpioł zamiast krokowca register i odkręcenie śruby na max też nic nie dało.
Co mogłem spartaczyć przy wymianie Question składałem tak jak rozbierałem elementy parownika starałem się zmieniać etapami, co może być przyczyną braku większej ilości gazu, na postoju można przygazować do około 4000t/obr i zaczyna mu brakować, gazownik jest niechętny do rozbieania parownika więc muszę się zdać na siebie, czy ktoś miał podobny problem po wymianie membran, może ktoś wie która membrana za co odpowiada? bo jest ich 3.
Gazownik na koniec stwierdził że czasem membrany się nie przyjmują, jest to możliwe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo przestawiła się jakaś sprężynka od membrany. Chyba musisz rozebrać jeszcze raz i sprawdzić parownik.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasmi tak bywa albo działa to albo sa problemy z membranami, wystarczy że materiał bedzie troche inny i zaczynaja sie cuda. Dlatego ja nigdy nie bawiłem sie w żadne komplety naprawcze, tylko kupowałem nowy parownik pewnie za kompet dałes jakies 100-120zł ,a paronik 240zł czy jest sens?? .Ale każdy podchodzi do tych kwestii innaczej.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak to już jest że czasami zamiast sobie uprościć sprawę to człowiek kombinuje jak ten koń pod górę, no a potem dostaje batem.
Dzisiaj rozebrałem parownik jeszcze raz, patrzyłem dmuchałem i mniejwięcej doszedłem jak ten gaz tam idzie, mam 3 membrany i chyba jedna może szwankować a nie tyle membrana co sprężyny, jest ich tam dwie jedną się zakłada na mębranę i dociska deklem, druga jest tak jakby z regulacją dociska mębranę do ruchomego trzpienia, jest to pierwsza membrana na drodze gazu, wydaje mi się że jak idzie z za dużo gazu to męmbrana pod jego naciskiem się podnosi pokonując opór sprężyn i zamyka dopływ gzu, i niewiem czy przypadkiem niezałatwo mi się zamyka ten zaworek i odcina dopływ gazu.
Co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pon Lut 25, 2008 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie było możliwości zamiany sprężyn?
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 25, 2008 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez nigdy nie bawilem sie wymiane mebran za dlugo schodzi a nie zawsze to pomaga.
najtanszy parownik kosztuje 160zl.

dobry 205
wzmocniony 240

nie napisales jeszcze jaki to parownik-ja zuzyte parowniki sprzedaje po 50zl-jest tam cewka, sprezynki i kolanka ktore moga sie przydac na zapas-zrob zdjecie tego co masz i napisz co tam masz to zobacze czy czegos nie mam
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
anddodge
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 19
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprężyn niema jak zamienić, rozbierałem go jeszcze ze trzy razy i wszystko wydaje się ok nawet zamieniłem na stare membrany i nic dalej do 2,5 tyś/obr i dalej nie jedzie.
Aż tak cirpliwy nie jestem i na allegro kupiłem taki sam parownik za 260zł OMVL R90/E do 6L założyłem i jeździ, wizyta u gazownika regulacja i śmiga, trochę mnie korciło żeby rozebrać ten nowy i zobaczyć jak on w środku wygląda, ale sobie odpuściłem.
A stary parownik jest taki sam jak ten na allegro:

http://moto.allegro.pl/item323283208_omvl_d_8_reduktor_parownik_do_poj_6l_400_km.html

Jak ktoś chce kupić za 50 zł to z miłą chęcią sprzedam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA SPOTKAŁEM SIE Z TYM ŻE DZWIGIENKI W KUPIONYM ZESTAWIE NAPRAWCZYM SIĘ RÓŻNIŁY.
NA OKO NIBY TAKIE SAME, ALE GRZYBEK Z UCZELKĄ CZASEM WYŻSZY CZASEM NIŻSZY.
WTEDY PRZEKŁADAŁEM SAMĄ USZCZELKE DO STAREGO GRZYBKA W STAREJ DZWIGNI.
ALE TO BYŁO KIEEEDYŚ!
DZIŚ NIE WARTO SIĘ CHRZANIC Z NAPRAWĄ
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group