www.asu.pl :: Zobacz temat - jaki płyn hamulcowy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki płyn hamulcowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 23:11    Temat postu: jaki płyn hamulcowy Odpowiedz z cytatem

mam niski stan płynu muszę dolać - obecnie jest jakiś lekko brązowy
czy wymieniać cały jak nie wiem jaki był czy można mieszać


Pzdr Adamko.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)


Ostatnio zmieniony przez Adamko dnia Pią Lut 29, 2008 23:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co się orientuję to płynów nie powinno się mieszać
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak masz lekko brazowy to nie masz dolewac tylko wymienic. do tego auta dot-3 ,a lepiej dot-4 . nie daj sobie wmowic dot-5 ! on nadaje sie do specjalnych ukladow hamulcowych.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki - jutro wymianana dot4
a jeszcze jedno jak wymienić wyciągnąć ze zbiorniczka strzykawą czy jakoś inaczej
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 0:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zlej calosc bo ci zostaje w ukladzie, w ten sam sposob jak odpowietrzanie musisz zlac
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 10:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W miare prosty sposób to:
-sprawdzić czy wszystkoe odpowietrzniki na cylinderkach się odkręca. Czasmi się ukręca i jest wtedy wielki problem.

1- wyssać całość płynu ze zbiorniczka
2- wlać nowy płyn do pełna
3- popuścić odpowietrznik tylnego prawego koła a na odpowietrznik wsadzoć 20 cm węzyka PVC. Drugi koniec wsadzic do słoika, butelki itp.
4- pozwolić aby płyn zciekał grawitacujnie do tego momentu aż zacznie ciec nowy płyn (około 5-10 min)
W tym czasie kontrolować stan w zbiorniczku i w miare potrzeb dolewać.
5- analogicznie postępować z kolejnymi kołami, w kolejności
lewe tylne , prawe przednoe , lewe przedznie.


W ten sposób zrobisz to sam
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja pierdykam ale zajebisci wytlumaczone , nikt by tego nie zrobil lepiej
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Adamko
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 370
Skąd: Ząbki (Wa-wa)

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shocked ZAJE....CIE PROSTE Wink
WIELKIE DZIĘKI
PZDR ADAMKO.
_________________
CHRYSLER T&C 3,8V6 03' teş SEKWĘKA

(przyjaciel Ĺźubra)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"wk" - sposób dobry i prosty !! - jest jedno ALE ?? a co z pozostałymi kołami ?? w przewodach i cylinderkach zostaje stary płyn niewiadomego pochodzenia !!!,a przy nowym !!?? na bank jak będą inne parametry płynów to manżetki potem do wymiany !!! - pozostaje przepłukać cały układ przez odpowietrzniki (jak sie da wykręcić!!) i wtedy jest pewne że będzie wszystko OK!! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oooooo !!!!! sorrki !!!!"wk" nie doczytałem "5"pkt !!!! - już wszystko opisałeś - jesteś DE BEST !!!!!! Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group