www.asu.pl :: Zobacz temat - obroty silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

obroty silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
DARO
*
*


Dołączył: Oct 20, 2004
Posty: 194
Skąd: Pawlowice sl

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2005 20:48    Temat postu: obroty silnika Odpowiedz z cytatem

problem z obrotami silnika a dokladnie:
przy hamowaniu obroty spadaja na chwile do 500 moze nawet jeszcze mniejszych az do tego stopnia ze zapala sie kontrolka smarowania,aby po sekundzie wrocic do normalnosci czy ktos sie orietuje co to moze byc.
silnik 3.8 v 6 bez gazu windstar.
a propo tydzien temu mialem taki przypadek ze bez przytszymywania pedalu gazu niemoglem odpalic silnika tak jak by niebylo wolnych obrotow i trzeba bylo wciskac gaz, a po godzinie juz bylo ok ,czy jedno z drugim moze ma cos wspolnego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2005 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest takie ustrojstwo montowane za filtrem powietrza a przed kolektorem dolotowym,zwane przeplywomierzem(taki kawalek metalu z ktorego wychodzi kilka przewodow) to cos ma wbudowany potencjometr i podaje do kompa auta ilosc zasysanego w danym momencie powietrza.lubi sie psuc i zasyfiac.na poczatek proponuje zdemontowac(nie jest trudno) i dokladnie w sroku przeczyscic.jesli to nie pomoze to trza szukac dalej...
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 8:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mój w zimie przy mrozach palił jak zegareczek.
Od 3 dni jednak odpali w momencie a potem wariuje z obrotami. od 400-1500 i na konec zgaśnie.
Do piero przy trzeciej prubie się troche ustabilisuje, i można jechać.
Sprawdzałem podciśnienia, wtyczki i nie wiem co jest.
No ale trzeba szukać.
Jutro wymieniam przewody, świece, klocki, no i większa robota prawy wachacz.

Wojtek Windstar LX 3,8-95 na gazie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert
*
*


Dołączył: Feb 17, 2005
Posty: 6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 11:07    Temat postu: Re: obroty silnika Odpowiedz z cytatem

DARO napisał:
problem z obrotami silnika a dokladnie:
przy hamowaniu obroty spadaja na chwile do 500 moze nawet jeszcze mniejszych az do tego stopnia ze zapala sie kontrolka smarowania,aby po sekundzie wrocic do normalnosci czy ktos sie orietuje co to moze byc.
silnik 3.8 v 6 bez gazu windstar.
a propo tydzien temu mialem taki przypadek ze bez przytszymywania pedalu gazu niemoglem odpalic silnika tak jak by niebylo wolnych obrotow i trzeba bylo wciskac gaz, a po godzinie juz bylo ok ,czy jedno z drugim moze ma cos wspolnego?


Witam !

Mam Windstara 3.8 '95 i miałem dokładnie takie same objawy gdy padł mi "silniczek wolnych obrotów" - takie urządzonko montowane na przepustnicy od góry. Wymiana na nowy i od razu silnik zaczął palić normalnie.

Mam nadzieję że coś to pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DARO
*
*


Dołączył: Oct 20, 2004
Posty: 194
Skąd: Pawlowice sl

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robert!!!
czy jakas katrolka sygnalizowala ci podniety silniczek??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Robert
*
*


Dołączył: Feb 17, 2005
Posty: 6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 12:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DARO napisał:
Robert!!!
czy jakas katrolka sygnalizowala ci podniety silniczek??


Oprócz kontrolki ciśnienia oleju kiedy już zaczynał przygasać to na desce nic się nie zapalało a pozostałe objawy były identycznej jak opisane w Twoim poście.

P.S.
Silniczek brzmi grożnie ale to jest zwykły elektrozawór, nowy kosztował mnie 350 zeta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DARO
*
*


Dołączył: Oct 20, 2004
Posty: 194
Skąd: Pawlowice sl

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 13:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za szybka odpowiedz ,ale jeszcze jedno gdzie go kupiles i czy wymiana jest skaplikowaną sprawą i w ktorym miejscu on sie znajduje.
pozdrawiam!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Robert
*
*


Dołączył: Feb 17, 2005
Posty: 6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DARO napisał:
dzieki za szybka odpowiedz ,ale jeszcze jedno gdzie go kupiles i czy wymiana jest skaplikowaną sprawą i w ktorym miejscu on sie znajduje.
pozdrawiam!!

Nie ma sprawy, siedząc w biurze można czesto wchodzić na forum Wink
Zaworek/silniczek zakupiłem w Fenixie w Warszawie - niestety nie wiem jak jest u nich z wysyłką bo kupowałem osobiście.
Wymiana jest dośc prosta - zdjęcie plastikowej osłonki, odpięcie kabelka, dwie śrubki, nowy silniczek i jazda w odwrotnej kolejności...

Ciężko mi opisywać gdzie on się znajduje więc zrobiłem fotkę mojego silnika i zaznaczyłem ustrojstwo:


Pozdrawiam

EDIT: Na forum sprzedam nowe/używane jest coś co Cię powinno zainteresować http://asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=764
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 20:28    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Co do czyszczenia przeplywomierza to trzeba bardzo uwazac gdyz latwo go uszkodzic ( przerwac ). Co do obrotow to na 95 % regulator ( czyli ten silniczek ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 23, 2005 22:47    Temat postu: rozwiązany problem z pbrotami Odpowiedz z cytatem

Pisałem wcześniej o pływających obrotach i gaśnięciu silnika.
Problem zlokalizowany i usunięty.
Okazało sie ze na dolocie powietrza przed czujnikiem przepustnicy gazownik zainstalował takie ustrojstwo w postaci aluminiowego pierścienia szeregiem nacięć na który wciągnięta była gumowa opaska.
Ma to spełniać rolę wentyla bezpieczeństwa gdyby doszło do wystrzału.
Okazało sie ze guma sparciała i była luźna a więc silnik dostawał lewego powietrza i głupiał
Tera silnik pali jak należy.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 na gazie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Kwi 24, 2005 18:50    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Ach te gazy..... Z nimi zle a bez nich jeszcze gorzej Very Happy

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group