www.asu.pl :: Zobacz temat - Prośba o przetłumaczenie kilku zdań
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prośba o przetłumaczenie kilku zdań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sob Paź 20, 2007 19:47    Temat postu: Prośba o przetłumaczenie kilku zdań Odpowiedz z cytatem

proszę o pomoc w przetłumaczeniu tych zdan, przy okazji tlumaczenia prosilbym rowniez o pomoc w rozwiazaniu tych problemow tzn. jak sprawdzic co konkretnie jest uszkodzone i jak to naprawic, oto te zdania:

1. problem with the battery connection. direct battery input to controller disconnected within the last 50 ignition key-on cycles.
2. air conditioning clutch relay circuit. an open or shorted condition detected in the compressor clutch relay circuit.
3. peak primary circuit current not achieved with the maximum dwell time.
4. oxygen sensor signal input indicates lean fuel/air ratio condition during engine operation.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Paź 20, 2007 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałem tłumaczyć, ale pokuszę się dopiero jak nikt nie poda odpowiedzi co to za błędy i czego dotyczą.
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 23:56    Temat postu: Re: Prośba o przetłumaczenie kilku zdań Odpowiedz z cytatem

cofi7 napisał:
proszę o pomoc w przetłumaczeniu tych zdan, przy okazji tlumaczenia prosilbym rowniez o pomoc w rozwiazaniu tych problemow tzn. jak sprawdzic co konkretnie jest uszkodzone i jak to naprawic, oto te zdania:

1. problem with the battery connection. direct battery input to controller disconnected within the last 50 ignition key-on cycles.
2. air conditioning clutch relay circuit. an open or shorted condition detected in the compressor clutch relay circuit.
3. peak primary circuit current not achieved with the maximum dwell time.
4. oxygen sensor signal input indicates lean fuel/air ratio condition during engine operation.

może podaj jakie to kody będzie szybciej
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km


Ostatnio zmieniony przez ply dnia Pon Paź 22, 2007 1:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 0:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.problem z polaczeniem akumulatora.polaczenie akumulatora z kontrolerem rozlaczone w trakcie okolo 50 ostatnich uruchomien silnika
2.obwod przekaznika sprzegla sprezarki klimatyzacji. mozliwe zwarcie lub przerwa w obwodzie tego przekaznika
3.szczytowe napiecie pierwotnego obwodu pradu nie osiagniete w czasie maksymalnego okresu(???)
4.sonda lambda sygnalizuje za malo paliwa/zly stosunek ilosci powietrza podczas pracy silnika.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

numery bledow jakie wyswietla mi komputer to 12, 33, 43, 51 i 55.
klime ma wyrzucona i dlatego wychodzi blad ze sprezarka klimy, daj sie to jakos zrobic?
z tym paliwem to podejrzewam ze pompka nie ma sily dawac odpowiedniego cisnienia, czuc to wyraznie podczas jazdy, niemam odpowiedniej koncowki manometru zeby sprawdzic cisnienie na listwie a dostac sie do samej pompy jest ciezko bo w miejscu gdzie jest otwor do pompy mam butle gazowa.
nierozumiem tych bledow z polaczeniem akumulatora i szczytowego napiecia , o co tu chodzi?
tak przy okazji jak skasowac pamiec komputera z tych bledow, w ksiazce napraw pisze tak:
...disconnecting the cable from the negative terminal of the battery for at least ten seconds.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Paź 23, 2007 7:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kody błędów

11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.
12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP.
15 Brak sygnału czujnika prędkości / odległości.
16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracującym silniku.
17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny.
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem.
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony.
24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.
25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza.
27 Obwód wtryskiwacza nie przełącza się gdy jest to wymagane.
31 Obwód lub układ sterujący solenoidu oczyszczania parownika.
32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
33 Obwód przekaźnika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkości zwarty lub otwarty.
35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.
36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
37 Usterka lampki wskaźnikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w części obwodu napędu solenoidu blokującego / odblokowującego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i późniejsze).
41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
42 Otwarty lub zwarty obwód przekaźnika automatycznego wyłączania (główny przekaźnik). Obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległości.
43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłączony przez zespół sterowania).
46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania.
47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania).
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania.
54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo).
55 Koniec kodów.
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błąd PCM, nie zapamiętano mil z SRI.
63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM.
64 Niesprawny katalizator.
65 Usterka przełącznika układu wspomagania kierownicy.
88 Początek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Paź 23, 2007 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzieki za liste, jak skasowac bledy z pamieci komputera? ja sprawdzic czy rzeczywiscie czujnik tlenu jest padniety i co jest z tym pradem szczytowym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Paź 23, 2007 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odlaczyc kleme od akumulatora na kilka,kilkanascie minut.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma ktos moze pomysly jak rozwiazac te bledy, moze ktos juz mial takie problemy, bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu tego

1.szczytowe napiecie pierwotnego obwodu pradu nie osiagniete w czasie maksymalnego okresu(???)
2.sonda lambda sygnalizuje za malo paliwa/zly stosunek ilosci powietrza podczas pracy silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz za niskie napiecie na cewce wn (na uzwojeniu pierwotnym) wiec generalnie masz jakies deficyty napiecia. sprawdz akumulator,klemy i alternator. jak nie potrafisz to podjedz do elektryka samochodowego niech ci przemierzy prad ladoanie,prad rozruchowy,pojemnosc i wszytko co dotyczy akumulatora i alternatora.
za malo paliwa..ham przytkany wtrysk/wtryski,zatkany filtr paliwa,padajaca pompa paliwa, lewe powietrze, nieszczelny kolektor.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Generalnie kod 43 odnosi się do wypadania zapłonów, ale wersji tłumaczeń, jak i interpretacji jest wiele. Sam kod 43 w wersji MIL, czyli bardzo ogólnie mówi nam że zarejestrowano wypadanie zapłonów na którymś z cylindrów. I tak w tym konkretnym przypadku to co napisałeś w pierwszym poście, odnosi się do cewki zapłonowej. (pomijając kilka innych przypadków gdzie interpretacja dotyczy sterownika). Ale aby otrzymać konkretną odpowiedź, musiałbyś podłączyć komputer i odczytać kody klasy P0. Wtedy będzie widac o który konkretnie cylinder chodzi.
A teraz kod 51. Może on być ściśle związany z tym pierwszym, bo podczas złej pracy któregoś z cylindrów, na pewno sonda to zarejestruje jako zły skład mieszanki. Co do samego wypadania zapłonów powodów może być kilka, od świec, po wtryskiwacze, poprzez kable i rozdzielacz zapłonu (jak jest). Co do tego ostatniego, to może też być zapchany filtr powietrza, źle wyregulowana przepustnica, złe ciśnienie paliwa, wtryskiwacze, jak i błędne wskazania czujników silnika (np.wskutek ich uszkodzenia).
Jedź na diagnostykę i napisz co wyszło.
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sorry, widzę że już mnie ktoś uprzedził Smile
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

e ja to tylko tak lakonicznie Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group