www.asu.pl :: Zobacz temat - HAMULCE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HAMULCE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lip 08, 2007 19:07    Temat postu: HAMULCE Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem sobie właśnie na wczasach a tu szopka z hamulcami tzn. zaczął wpadać mi pedał do końca.Dolałem około 200 ml płynu i być może się zapowietrzyły. Ale nie mogę odkręcić z tyłu odpowietrzaczy.Jutro podjadę na jakiś warsztacik na wiosce żeby mi to ruszyli i ewentualnie odpowietrzyli. Pod samochodem jest sucho. Jak by sie okazało że to niestety pompa puszcza to jeśli ktoś wie gdzie można dostać części do windstara w okolicy Nowego Dworu Gdańskiego to będę wdzięczny ewentualnie jakiś sprawdzony warsztacik w tej okolicy gdzie nie zedrą.Dodam że auto hamuje dobrze tylko
ten wpadający pedał mnie niepokoi. Może ktoś samemu wymieniał taką pompę i podzieli się swoim doświadczeniem.
Proszę o w miarę szybką pomoc bo niedługo czas wracać do domu.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 0:30    Temat postu: ham Odpowiedz z cytatem

Napisz jak tam sprawa z hamulcami. Wiesz juz co bylo przyczyna ??
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 1:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz napisz, bo ja podobny temat walkuje od miesiaca i nikt nie potrafi mi pomoc
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dołącze sie do tematu, czy odpowietrzniki w roznych autach sa takie same? Bo ja mam jeden ulamany, musze go wymienic, ale czy dostane taki w byle ktorym sklepie czy musze szukac do mojego? Widzialem na allegro od skody octavi i wyglada chyba tak samo, tylko nie wiadomo jak z wymiarami i gwintem...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I problem zaczyna sie z gwintami,bo mozesz miec calowy i od nas nic nie podpasujesz
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja na ten przykład po ostatniej wymianie wiem jedno: u siebie mam calowe. Confused
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiele osób poleca rozwiercić,nagwintować i wsadzić od poloneza Smile
Ale mnie nie słuchajcie bo jestem ignorant mechaniczny ...
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 14, 2007 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak 18 lat temu nie bylo jeszcze ASU Laughing itp. to wsadzilem po przerobce przewod gietki hamulcowy z zuka+ odpowietrznik,oczywiscie po przrobkach gwintu
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lip 28, 2007 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Przepraszam że dopiero odpisuje ale nie miałem wcześniej możliwości.
Wygląda na to że pompa,odpowietrzałem 2 razy układ i to samo,myślę że puszcza miedzy sekcjami.Od momentu kiedy zaczeło się tak dziać przejechałem 700 km wracajac z urlopu i płynu nie ubyło ani kropelki.Tak więc jestem na etapie kupna pompy.Jak ktoś ma takową w dobrej cenie lub wie gdzie kupić to bede wdzięczny
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 13:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Pompa już kupiona tylko czekam na przesyłke i od razu wymieniam.
Słyszeliście może o wystepowaniu dwóch rozmiarach gwintów śróbek na przewodach,które wchodzą do pompy?
Jaki płyn najlepiej zalać dextron 3 czy 4,bo chyba przy okazji wymienie na nowy?
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sa rozne rodzaje gqintu przewodow w pompie, niestety nauczylem sie tego przykrym doswiadczeniem. Dwa identyczne samochody, te same roczniki i wersje, pompy "na oko" takie same a rozne srednice optworow, roznily sie o 0,5mm.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Sie 06, 2007 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maniekmach napisał:
Jaki płyn najlepiej zalać dextron 3 czy 4,bo chyba przy okazji wymienie na nowy?


no co ty, chcesz zalac uklad hamulcowy olejem do skrzyni biegow? Laughing

rozumiem ze chodzi ci o to czy DOT3 czy DOT4, generalnie nie roznią sie wiele, DOT4 ma wyzsza temperature wrzenia, wiec lepiej ten...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sie 08, 2007 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Oczywiście chodziło mi o "DOT" napisałem tak z rozpędu.
A co do dalszych postępów z hamulcami to przysłali mi pompe ale oczywiście miałem pecha bo średnica gwintu od przewodu była 9 mm a umnie jest 11 i musiałem odesłać.Trochę zaczynam "głupieć" bo wczoraj podjechałem do serwisu zobaczył to mechanik i powiedział i zapytał czy coś robiłem z hamulcami(a zmieniałem klocki z tyłu).Zaprosił mnie na jutro do serwisu i stwierdził że wymieni mi cały płyn i odpowietrzy i będzie dobrze.Co o tym myślicie,czy mogłem je zapowietrzyć zmieniając klocki i wpychając tłoczek? fatem jest,że jak zauważyłem wpadajacy pedał to nie było widać płynu w zbiorniczku(nigdzie nie cieknie) i mógł zassać powietrze,które gdzieś tam siedzi może w pompie abs
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Czw Sie 09, 2007 5:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprzez cofniecie tłoczka nie powinien sie zapowietrzyć układ, ale skoro piszesz że nie było płynu w zbiorniczku, to jest to całkiem możliwe że sie zapowietrzył , a czy kontrolka swieciła że masz za mało płynu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
byłem w serwisie na odpowietrzeniu i dalej wpada,także szukam pompy.
w między czasie pojechałem sobie z rodzinką na gorące źródła na Węgry,da się jeździć ale trzeba zrobić. jutro z allegro ma mi facet sprawdzić srednicę otworów w swojej jak bedzie odpowiadać to kupie.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uwazaj z tym allegro, bo mi facet przyslal i bylo gorzej niz na mojej starej. Na szczescie uczciwie mi zwrocil pieniadze
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Dalej bez zmian tzn. nie moge dostać nigdzie używanej pompy
Jakby ktoś miał lub wiedział gdzie kupić to bede wdzieczny.
Ważne jest aby miała średnicę otworów od przewodów hamulcowych 11 mm.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Firma TABEL samochodowe układy hamulcowe-tylko tym się zajmuje,ma mały warsztacik ale może coś pomoże
Jedziesz Wałem Miedzyszyńskim od Warszawy
ul.Panoramy 16 22/612-62-66

Firma ELIT UL.łopuszańska 22 tel.663 333 126 lub stacj.22/351 00 90 lub końc€wka 99

Zazwyczaj u nich dobieram gumki do pompek i cylinderków ale może mają całą pompkę.
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

układ hamulcowy z ABS-em (jeśli płyn spłynie ze zbiorniczka i do pompki dostanie się powietrze)to podczas odpowietrzania układu do zbiorniczka montuje się specjalny przyrząd do wytworzenia ciśnienia(w zbiorniczku).
Tak powinni ci odpowietrzyć hamulce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>układ hamulcowy z ABS-em (jeśli płyn spłynie ze zbiorniczka i do pompki >dostanie się powietrze)to podczas odpowietrzania układu do zbiorniczka >montuje się specjalny przyrząd do wytworzenia ciśnienia(w zbiorniczku).
>Tak powinni ci odpowietrzyć hamulce.

ja dodam jeszcze tyle ze w niektorych samochodach z ABS zeby odpowietrzyc uklad nalezy zalaczyc stacyjke!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcyś ma racje bo w układach są pompki elektryczne(nie wiem czy masz ale ja w scorupce mam i z odpowietrzeniem jest ciężko).

pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 17:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze ktos doswiadczony opowie jak wymienic plyn i odpowietrzyc uklad np w pontiac trans sport z abs. na samej pompie mam przystawke od obs i tam sa 2 odpowietrzniki. nie mam bladego pojecia jak sie takie wynalazki odpowietrza. drugi temat to same odpowietrzniki przy kolach. zna ktos skuteczny sposob na ich rozruszanie i odkrecenie?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

doświadczony praktycznie w ukł.ABS nie jestem ale trochę teorii poczytałem-jak powyższych postach wspomniałem ABS-sy odpowietrza się z urządzonkiem dostarczającym podciśnienie do zbiorniczka(lepiej udać się do specjalistycznego zakładu)podczas wymiany płynu przepycha się płyn stary nowym nie doprowadzając do całkowitego ubytku w zbiorniczku-to teoria.
Może na zakładach wymyślili coś prostrzego(chodzi o sposób)
Z praktycznej strony dużo naodkręcałem się odpowietrzaczy-stosuje metode iż mam się zabrać za hamulce (nawet wymiane szczęk czy klocków)wcześniej kilka razy pryskam miejsca penetratorem typu WD lub jaki pod rękę wpadnie miejsca które prawdopodobnie będę musiał ruszyć.
Jeśli odpowietrzacz stawia opór metodą uderzeniwą wybijakiem 3 lub 4 mm
uderzam od czoła odpowietrznika pomiędzy dziubek a powierzchnie w którą osadzam klucz(chodzi o to aby ruszyć,naderwać zapieczone miejsce w gwincie)oczywiście trzeba to robić z głową i umiarkowaną masą młotkaa nie naruszając sześciokątu lub dziubka odpowietrznika.Stosowaćzawsze klucz nasadowy(chiński odpada)o sześciu ściankach(uwaga takim kluczem szybko można zerwać odpowietrznik więc z umiarem)nie idzie jeszcze spryskać i obpukać.Niekiedy cholera się złamie-rozwiercam na średnice aby nie naruszyć gwintu i stożka w głebi zacisku i dłubanina.Niekiedy można rozwiercić mniejszy otwór i próbować wbić TORKSA.Lepiej aby odpowietrznik udało się odzyskać bo jak czytam posty to są kłopoty z nowymi

Laughing
ale się rozpisałem aż za dużo (prawie książka)"PAN TADEUSZ ODPOWIETRZNIK" dydykacja dla esdarka


Pozdr Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Nadal bez zmian,ale dzieki postowi lifta coś się ruszyło mianowicie zadzwoniłem do firmy TABEL i gość powiedział że mi zregeneruje i powymienia gumki między 100 a 150 zł.Próbowałem odpowietrzyć przy pompie abs-u i dalej bez zmian. A co do urządzenia które pod ciśnieniem wtłacz płyn to ono zastępuje pompowanie pedałem,mój znajomy pracuje w jakimś tam aso i powiedział,że mieli takie cudo przez chwilę i oddali bo się nie sprawdzało(skuteczniej jest pompować pedałem).Co myślicie o tej regeneracji? wydaje mi się że to chyba lepsze niż kupno używki
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 13:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja dodam jeszcze jeden sposob..mianowicie grawitacyjnie Smile
napelniasz zbiorniczek na maxa, odkrecasz odpowietrzniki i czekasz..fizyka zrobi wszystko za ciebie Smile
aha - jescze jedno..nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie w Visio gietkie przewody hamulcowe to przewody teflonowe w stalowym oplocie o bardzo malej srednicy...z doswiadczenia motocyklowego powiem ze te przewody przy odpowietrzaniu potrafia napsuc krwi! pecherzyki powietrza bowiem kleja sie do ich scianek i se mozna cale zycie odpowietrzac! sposob w motocyklach jest na to jeden..mianowicie co jakis czas poruszac/potrzasac przewodem zeby odkleic od jego scianek pecherzyki powietrza. czynnosc powtarzac do skutku!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do maniekmach-w Tabel jak oddasz pompkę to podpytaj się o odpowietrzanie itp.albo podjedz wogóle autkiem i razem pokombinujcie.Dałem namiary ci bo zrobił wiele nietypowych pompek co o kupnie możnabyło pomażyć-niewiem ile amerykańców przejżał jeśli chodzi o ukł.hamulcowe.
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dołączę się do tematu z takim pytaniem. Wcześniej jeździłem Scorpio i po przesiadce mogę potwierdzić coś o czym się naczytałem. Hamulce są tragiczne w Voyku, jak po tygodniu znów wsiadłem do Scorpio to przy pierwszym hamowaniu mało zębów na kierownicy nie straciłem. No i stąd moje pytanie czy da się przeszczepić pompę z elektrycznym wspomaganiem z innego samochodu, może ktoś robił coś na rzecz wzmocnienia hamulców?
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pierwsza rzecza do poprawy hamulcow to dobry ich stan! sprawdz klocki czy nie sa przypalone/zeszklone, sprawdz cyz nei sa zapieczone tloczki w zaciskach oraz czy prowadnice plywajacych zaciskow dzialaja jak nalezy..jesli wszystko masz ok, to zobacz jakie masz w woyku przewody elastyczne hamulcow? jesli gumowe to zmien na gietkie w oplocie stalowym..jesli i to nei pomorze to moze wieksze serwo, lub nie wiem czy sie wogole w voyku da ale niektore auta maja regulacje serwa moze tu cos pokombinuj??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Wto Wrz 04, 2007 7:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie, jak powinny działać hamulce? Tzn., czy po dotknięciu lekkim pedału od razu powinno łapać wyczuwalnie - tak miałem w Scorpio (tam hamulce to były żylety)? Teraz mam tak, że pedał jest miękki i zaczyna odczuwalnie łapać hamulec dopiero po wciśnięciu pedału prawie do połowy, czy to normalne w Voyku?
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Wrz 04, 2007 8:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie....ja wprawdzie nie w voyku ale w pontonie mam to samo-lapie tak po polowie i bardzo miekko ,a zeby zatrzymac auto to musze uzyc duzej sily...zupelnie jakby nie bylo wspomagania. do tego dziwnie dziala abs(juz pisalem o tym) przy ostrym hamowaniu wprawdzie przerywa ale zostaja na asfalcie czarne pasy dlugosci ok 2 metrow. odstepy miedzy przerwami sa dosc duze-to tak ma byc w tym typie?porownywalem np. ze scenikiem to tam jest typowe terkotanie pedau z czestotliwoscia karabinu maszynowego ,a u mnie jak strzaly z colta na westernie:)
moze ktos zyczliwy zahamuje dzis mocno swoim pontonikiem i opowie jak mu to dziala??
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zibzus
*
*


Dołączył: Oct 19, 2007
Posty: 24
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 9:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, że się dołączę ale miałem taki sam chamulec w Winim 3,8 95r i po wymianie klocków, przetoczeniu tarcz i dobrym odpowietrzeniu układu przez warsztat (Auto -Serwis Wieczorek) chamulec jest brzytwa a też był miękki i brał dopiero w połowie.
_________________
ZIBZUS Wini 95 LX 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ktadeusz2
*
*


Dołączył: Oct 10, 2007
Posty: 13

PostWysłany: Sro Paź 24, 2007 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. To może ja też dorzucę swoje trzy grosze.Jeżdże Voykiem od paru lat i kilka razy zmieniałem już klocki i szczęki.Zawsze tego typu prace (i inne poważne) wykonuje mi mechanik,do którego zawsze jażdże.przed jesienią wymieniałem tarcze i bębny.Zawsze hamulce wydawały się "miękkie" lecz skuteczne.Podczas hamowania -takie jest moje odczucie-używam zawsze tej samej siły przy wciskaniu pedała hamulca bez względu na jego położenie(góra,środek,dół) Zauważyłem,że widoczny efekt hamowania pojawia się w połowie wysokości pedała Tak więc raczej jest to normalne i pokrywa sie z innymi
Pozdrawiam Tadeusz
_________________
TADEUSZ
Plymouth G.Voyager 3,3l./98r
sekwencja PRINCE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group