www.asu.pl :: Zobacz temat - kto z gazem II gen
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kto z gazem II gen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
thedavid
*
*


Dołączył: Aug 08, 2007
Posty: 7

PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 8:09    Temat postu: kto z gazem II gen Odpowiedz z cytatem

WItam, jestem nowy i wdzięczny za tę stronkę.
Kupiłem granda 3.3 z 2000r i mam prośbę do użytkowników instalacji II generacji w takim samochodzie o porady.
1. Jaką instalkę założyliście (firma) i czy się sprawdziła?
2. gdzie w Zachodniopomorskim ( czy w ogóle ktoś tutaj zagląda z tego regionu?) można dobrze założyć?
3. CZy od razu z blosem?
4. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy II?

Sekwencja jest dla mnie nieopłacalna ze względu na zbyt małe przebiegi miesięczne (ok 800 - 1000km) głónie miasto.
Dodatkowo robię 1 lub 2 razy w roku dłoższą trasę z rodzinką ok 1300 km w jedną stronę.

serdecznie dziękuję i pozdrawiam z Wybrzeża.
dawid
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 8:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaloz blosa.
no chyba ze chcesz do niego dorosnac meczac sie na duszacym silnik mixerze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a po czym poznac czy ma sie blosa albo II generacje????
ja cos mam i chodzi super ale co to nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 11:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

blosa poznasz po tym http://www.allegro.pl/item222313331__blos_masz_samochod_na_gaz_zobacz_tutaj_.html

zakładasz IIgen zamiast miksera mówisz kolesiowi od instalcji że chcesz blosa i po problemie ,na poczatek musi byc silniczek krokowy od gazu , bo inaczej przegladu nie przejdzie, pózniej możesz ta krokówke zdjac i w taki sposób bedziesz miał I gen na której najlepiej sie jezdzi z blosem. I każdą regulacji gazu robisz to na blosie , parownik ma byc rozkrecony na maxa.koszt takiej instalacji max 2300zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
thedavid
*
*


Dołączył: Aug 08, 2007
Posty: 7

PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 7:35    Temat postu: a ktoś z okolic Szczecina? Odpowiedz z cytatem

Czy jest ktoś na takiej instalce z okolic Szczecina?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szczecin
dzwon
608395739,510866111 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kropi
*
*


Dołączył: Aug 11, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Pią Wrz 07, 2007 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy takich przebiegach zastanów się nad sensownością gazowania w ogóle... IMHO do tych silników albo porządna sekwencja, albo Pb, w II gen jeden strzał i nici z oszczędności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Wrz 07, 2007 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm ... ja przeżyłem już duuuuzo strzałów,
chyba mało o gazie wiesz.
odpowiednie zabezpieczenie niweluje zagrożenie o odpowiednie %
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kropi
*
*


Dołączył: Aug 11, 2007
Posty: 5

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 8:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK fachowcem nie jestem ale autami na gaz jeżdżę od 7 lat i jedno jest pewne - przy takiej pojemności kolektora można sobie i 5 klapek zamontować a i tak na niewiele się to zda. U mnie (3 klapki) jak poszedł strzał to pierwsze co zdmuchnęło czapkę z K-Jeta, która na dodatek pękła (ale to nie problem-silikon i po sprawie), do tego mech się namordował z ustawieniem klapki spiętrzającej bo obroty wariowały.

W PTSach nie ma na szczęście wynalazków typu K-Jetronic, ale są inne delikatne urządzenia, którym strzały na pewno nie posłużą. II gen nadaje się świetnie do mniejszych pojemności, w Nexii (1,5) mam II gen i nigdy nie myślałem o innej, zero problemów.

Ja robię podobne przeloty (1-2 tys/m-c + dłuższe trasy w wakacje) i przy dzisiejszych cenach wydaje mi się, że warto zainwestować w III gen, która zwróci się po 15-18,000 czyli jakoś po roku, albo jeździć na benzynce (bo przecież dopiero po roku wychodzę na zero, a wiadomo ile nim pojeżdżę?).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Częściowo zgodzę się z Kropi. A mianowicie zainstalowałbym sekwencję. Instalacja zwróci Ci się najdalej po roku. A jeżeli będziesz chciał go sprzedać wcześniej to łatwiej o kupca. Ja jeżdżę na II generacji. Mam na tyle wyregulowany gaz że mi nie strzela. Zbiornik pod spodem, parownik BRC, obecny komp STAG (poprzednio AL 700).
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie o czym wy tu piszecie:)
co do blosa nie bede sie wypowiadal bo nie zwyklem tego robic w niezbadanych przeze mnie tematach. mysle jednak,ze troche glupio wracac z wtrysku do gaznika.
druga generacja...mialem kilka lat brc just lamba. nigdy nie strzelila,auto jezdzilo nie gorzej niz na benzynie(i jezdzi dalej u nowego wlasciciela). uwazam sie jednak w tej dziedzinie za wielkiego szczesciarza.fakt,ze to byl stary amerykanski silnik ,mala pojemnosc(2,3l)konstrukcja z poczatku lat 80 tych(mimo,ze wielopunktowy wtrysk),wszystko potezne ,zeliwne itp. nie wyobrazam sobie takiej instalacji gazowej w nowoczesniejszym aucie.
rozbieraliscie kiedys przeplywomierz ,czujnik polozenia przepustnicy lub sama przepustnice?? przeciez to delikatne elementy na ktore dziala tylko"wiatr". nasze auta maja rozbudowane uklady podcisnieniowe i podczas strzalu to podcisnienie zamienia sie blyskawicznie w potezne cisnienie potrafiac rozwalic polowe osprzetu silnika w drobne puzzle, a nawet wywolac pozar! nie pomoga tu zadne klapki,gwizdki itp.jesli ktos mial wybuchy i auto mu przezylo to znaczy,ze ma szczescie(jeszcze) a wyjatek potwierdza regule.

dobra instalacja sekwencyjna przy tych przebiegach mu sie zwroci po 10 miesiacach!!!
dlaczego?
zakladamy,ze pali mu w miescie 14 pb ,a lpg 15 litrow
1000 km na pb po 4,30 zl daje ok 600 zl
1000 km na lpg po 2,10 zl daje ok 315 zl
10x600=6000
10x315=3150
6000-3150=2850zl oszczednosci po 10 miesiacach(wyjazdu wakacyjnego nie licze)
za tyle m/w pieniedzy zaklada rewelacyjna,slynna na cala polske instalacje u lukyego z czestochowy i cieszy sie jak dziecko!!!
samochod jezdzi dokladnie jak na benznie,wszystko sie samo przelacza,nic sie nie rozregulowuje ,a co miesiac zostaje 300 zl w kieszeni!!! do tego mozna spokojnie jechac w swiat wiedzac,ze sie dojedzie w calosci(jesli chodzi o silnik rzecz jasna;)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. gdybym miał dzisiaj zakładać gaz, wstawiłbym sekwencje Smile zgadza sie, zwraca sie w miarę szybko.

2. klapki klapkami, każdy kolektor jest inny. bajery do pomiaru przepływu powietrza rożne.. wszystko zależy od przypadku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy strzale w metalowy kolektor i klapami anywybuchowymi rzeczywiscie moze nie byc strat w materiale-ale auto moze zgasnac-brak wspomagania kierownicy i hamulca, oraz brak mozliwosci odpalenia na automacie-wielu kierowcow mogloby sobie z tym nie poradzic lub spanikowac
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No gdy nie rozsadzi rezonator. Który ciężko dokupić.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przecież auto można bez problemu odpalić jak się toczy, wystarczy "N" wrzucić...
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stasheck napisał:
Przecież auto można bez problemu odpalić jak się toczy, wystarczy "N" wrzucić...

TAAK szczególnie jak z przyzwyczajenia prowadni się jedną rka i wchodzi w zakręt.
Raz tak miałem. Na szczeście wyszłem z opresji, ale kleks w gaciach pozostał Laughing
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najskuteczniej odpala sie takie auto stojac na srodku w poprzek ruchliwej drogi krajowej bo miales strzal jak na nia wjezdzales z podporzadkowanej i widzac jak z obydwu stron rosna ci w oczach niebieskie tabliczki z napisem TIR Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stasheck napisał:
Przecież auto można bez problemu odpalić jak się toczy, wystarczy "N" wrzucić...


mozna-ale mojej kobiecie tego nie prztlumaczysz-jak jej raz zgaslo to pozniej tydzien omijala go z daleka:)

ona nawet nie wie gdzie sie swialtla wlacza-reszta jej nie obchodzi
i ma racje-auto nie powinno gasnac
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky.. z ciekawosci . mitsu galant '01 2,5 V6 .. jak to jest z zagazowaniem takiego stworka - finansowo i jak ten silnik to trawi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Czw Wrz 13, 2007 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widzę Dubelt, że autko coraz mocniej Ci dokucza...
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Wrz 13, 2007 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
luky.. z ciekawosci . mitsu galant '01 2,5 V6 .. jak to jest z zagazowaniem takiego stworka - finansowo i jak ten silnik to trawi?


sekwencja 3000, - a trawi jak kazdy inny-musialbym pogrzebac w archiwach:)
ale nie przypominam sobie zeby byly jakies problemy z nim
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Inmar
*
*


Dołączył: Jul 05, 2007
Posty: 34
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Czw Wrz 13, 2007 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do luky,nie wiem czy czytałeś mojego posta wcześniej,ale potrzebuję pomocy.Auta zmieniam raczej co 3-4 lata a tego mam dwa miechy więc trochę pojeżdżę nim jeszcze.Upierałem się cały czas na usprawnieniu już istniejącej istalacji bo szkoda mi kasy na nową skoro już przecież jakąś mam,ale już sam nie wiem.Też staną mi na środku skrzyżowania i mało co a było by kuku,dobrze,że gość wyhamował.Wozimy czworo dzieci więc nie chcę ich narażać na niebezpieczeństwo.Jeśli inaczej się nie da to skłonny jestem na nową.U mnie w Jastrzębiu jeden chce 4500 drugi 3700 każdy zachwala swoją.Może u Ciebie założę nową lub usprawnię starą bo u mnie nie ma nawet z kim gadać.Innych rad też chętnie posłucham.W sumie miałem kupić Windstara za jakieś 10-12 tyś,ale dołożyłem 5 tyś do Dodga i nowa instalka musiała by być na kredyt.
_________________
Dodg Grand Caravan 1996 r 3,8 Gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group