www.asu.pl :: Zobacz temat - Stuka kołpak... którego nie ma
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuka kołpak... którego nie ma

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Quiet
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 39
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 22:44    Temat postu: Stuka kołpak... którego nie ma Odpowiedz z cytatem

Panowie,
Lepiej tego dźwięku opisać nie potrafię. Słychać go z prawego tyłu właśnie tak, jakby kołpak plastikowy był już mocno poluzowany i na każdej nierowności dawał znać o sobie. Zdjąlem koło, sprawdzilem czy plastikowa zaślepka na alu nie ma luzu, sprawdziłem amorka, klocki i ni chu, chu...Wszystko w najlepszym porządku.
Ruszyłem auto z podwórka i przy przejeździe przez próg bramy i dziurawą drogę to samo. Jakby luźny kołpak walił o felgę.
Szału dostaję... wrrrrrrrrrrrrrrrr!
_________________
Chrysler Neon 1.8i (czarny) 1997/8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podjedz na stacje diagnostyczną na trzepaki i zaraz będziesz wiedział co sie dzieje
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Swego czasu walczylem z czyms podobnym,okazalo sie,ze nowy amortyzator mial fabryczna usterke i tlok obijal sie o pochwe(rure),nie pozostalo nic innego jak wymienic amortyzator.Podjedz na stacje na wytrzasarki,powinni to wychwycic a koszt w granicach 20zl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Quiet
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 39
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Swego czasu walczylem z czyms podobnym,okazalo sie,ze nowy amortyzator mial fabryczna usterke i tlok obijal sie o pochwe(rure),nie pozostalo nic innego jak wymienic amortyzator.Podjedz na stacje na wytrzasarki,powinni to wychwycic a koszt w granicach 20zl


Wytrzęśli mi auto dwa tygodnie temu na pierwszym przeglądzie w kraju i... nic. Dzwonienie zaczęło się wczoraj. Oki. Jadę sprawdzić.
_________________
Chrysler Neon 1.8i (czarny) 1997/8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 20:17    Temat postu: sprezynki Odpowiedz z cytatem

Moze sprezynki z tylu w bebnach sie posypaly...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Quiet
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 39
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 22:26    Temat postu: Re: sprezynki Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Moze sprezynki z tylu w bebnach sie posypaly...

Eeeeeeeeee... Raczej nie Smile z tyłu też mam tarcze Laughing
Nie minie neonka trzęsionka. Buahahahahahaha!
_________________
Chrysler Neon 1.8i (czarny) 1997/8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 23:03    Temat postu: zawieszenie Odpowiedz z cytatem

To najlepszy pomysl.... wszystko wyjdzie.... Cool
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Quiet
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 39
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 20:28    Temat postu: Re: zawieszenie Odpowiedz z cytatem

ASU, nie miałem czasu jeszcze ruszyć tyłka do warsztatu, ale dzisiaj sporo grasowałem w sprawach zawodowych po Zabrzu i Gliwicach. Tam kostka granitowa to standard na ulicach. Chcialem się wściec, tak mi dzwoniło w prawym tylnym kole. Ale wystarczylo lekko musnąć hamulec, aby przestawało jak ręką uciął.
Czy to możliwe, żeby klocki dzwoniły jak stary kołpak? Mogą być już tak cienkie, że latają w zacisku?
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
_________________
Chrysler Neon 1.8i (czarny) 1997/8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja pamiętam w Aerostarze z przodu tak mi klocki dzwoniły o tarcze, mimo że klocki były w połowie starte to wymieniłem na nowe i odrazu przestało dzwonić.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No mnie teraz też (jeszcze) przednie koło dzwoni, a czasem piszczy - klocki.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 19:34    Temat postu: Re: zawieszenie Odpowiedz z cytatem

Quiet napisał:
Czy to możliwe, żeby klocki dzwoniły jak stary kołpak? Mogą być już tak cienkie, że latają w zacisku?


Dokładnie to miałem w Scorpio, zjechane klocki z przodu na tyle, że tłukły się jak wściekłe. Wymiana i jak ręką odjął.
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na bank klocki! i powiem ci jescze zrob z tym szybko bo stukajace/luzne klocki naprawde szybko moga ci wytluc piaste/mocowanie klockow i wtedy nawet wymiana klockow i sprezynek nic nei pomoze! znam to z wlasnej autopsji ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Quiet
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 39
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
na bank klocki! i powiem ci jescze zrob z tym szybko bo stukajace/luzne klocki naprawde szybko moga ci wytluc piaste/mocowanie klockow i wtedy nawet wymiana klockow i sprezynek nic nei pomoze! znam to z wlasnej autopsji ;/

Chłopaki, to post z maja!!! Bez jaj, były wakacje!!! Klocki dawno wymienione Smile bendix'y. Miały nie piszczeć. Ale jak się rozgrzeją tarcze z tyłu, to łomatkoboskokochanojedyno! I na to podobno nic nie da się poradzić. Może tylko podkręcić muzykę zagłuszającą ten pisk w środku auta Smile
_________________
Chrysler Neon 1.8i (czarny) 1997/8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warssztat mitsubishi w gorzowie (serwis) ma specjalny olej w spreyu na piszczace klocki- bez hahahaha tak olej taki niebieski psika sie nim tarcze i klocki i po pisssskuuuu i o dziwo hamulce dzialaja jest to jkis super patent skosnookich gdy psiknie sie na dlon to to nie jest sliskie tylko takie hmmmmm jak woda ocierajac reke o reke jest takie same tarcie jak bez tego a niech ktos psiknie wd40 i odrazu jest tlusto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 23:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

każdy szanujący się warsztat winien mieć takowy środek, ja osobiście mam ten środek (po znajomości z serwisu BMW), jest on doskonały do mycia mocno zabrudzonego silnika Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Wrz 04, 2007 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pobaw się regulacją tłoczka (jak oczywiście masz)wkręcasz i wykręcasz i regulujesz luz pomiędzy klockiem a tarczą w większości tylnych zacisków coś takiego jest.Jak zalużno to będą obijały się ,jak zasiasno będą piszcześ.
Na piszczące klocki najlepsza jest" ostra jazda"np:po Warszawie.
Moja starsza PANDE sobie zakupiła i po pierwszej wymianie klocków na przymusowym przeglądzie trzeba było waciki do uszu wkładać i tak tydzień się męczyła.Pożyczyłem autko sprawdziłem ile potrafi -po pietnastu minutach rally street na max przestały piszczeć.
pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group