www.asu.pl :: Zobacz temat - Czy prawidłowo podłączony gaz?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy prawidłowo podłączony gaz?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 9:33    Temat postu: Czy prawidłowo podłączony gaz? Odpowiedz z cytatem

Witam, jak wczesniej pisalem ze zakladam gaz, no i jestem po fakcie, jest STAG 300...
...szczesliwy na razie nie jestem bo...
...auto jest znacznie slabsze i niestabilne (30-40% nawet), no i dziwnie sie zachowuje skrzynia automat, otoz...
...jak stoje, zapinam D, obroty spadaja bardziej niz na benzynie, i nie zapina do konca biegu, tak jakby podczas wbijania byly za male obroty i cisnienie generowane w skrzyni bylo za male aby docisnac tarczki, puszczam hamulec, auto ledwo sie toczy, docisne gazu, czuc lekkie szarpniecie i zapina do konca bieg, naturalnie to zjawisko na benzynie nie wystepuje i skrzynia dziala bezproblemowo!
Druga sprawa podczas jazdy, wyprzedzam, 3tys obrotow, trzymam caly czas rowno gaz, po chwili jakby sie cos odetkało i ciagnie dobrze, aby po chwili znow slabnąć...przez to skrzynia czasem dziwnie redukuje, tak jakby komp skrzyni myslal ze docisnalem jeszcze pedal mocniej, a to tylko silnik chwilowo odżywa.
Co podejrzewam, pierwsze co to podlaczenie przewodow do wtryskiwaczy gazu, sekwencja zaplonu w moim silniku to 1-2-3-4-5-6, nie wiem jak to jest domyslnie w komputerze STAG 300, czy sekwencja przebiega rowniez 1-2-3-4-5-6, bo jesli tak, to mam inaczej wszystko powpinane, zmontowalem obrazek...


...widzialem ze na przewodach sa tez kolory, ale i te numerki...chcialbym dowiedziec sie kogos jak to wyglada czy one nic nie znacza czy warsztat zle podpial, bo wiem, ze sekwencja wtrysku moze byc rozna w innych silnikach, w zaleznosci od budowy i moze to zmylilo gosci...
...druga sprawa, to dlugosc rurek dochodzacych do kolektora od wtryskow, sa roznej dlugosci...czy nie powinny byc takiej samej wszystkie? przynajmniej w instrukcji od staga znalazlem taki zapis...bo faktycznie w teorii jesli rurki maja rozna dlugosc to gaz moze dolatywac dluzej z jednej czy drugiej, a tu ms graja role dosc spora...korekcja tego w programie jest niedopuszczalna, tak napisane w instrukcji...

HELP!
Dzisiaj jade do nich z "reklamacja" i chcialbym nieco wiedziec, aby mi nie wciskali kitu...

Gdyby ktos chcial poczytac instrukcje od STAGA jest oficjalnie na http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/pliki/Instrukcja%20Stag-200,%20Stag-300.pdf

z gory dzieki za odpowiedzi...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

od dysz do szyny przewody powinny byc jak najkrotsze i rowne.

jesli chodzi o kolejnosc wpinania to jest obojetna, ale oczywiscie jesli bierzesz sygnal z 3 po prawej stronie to wyjscia maja byc na te same wtryskiwacze.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak samo mi odpowiedzial gosc w serwisie, czyli jest tu ok, jeszcze dopowiem, ze np wciskam pedal do konca, auto sie muli, jak popuszcze delikatnie gaz to juz lepiej przyspiesza...podobne zjawisko wystepuje rowniez jak pisalem wczesniej, trzymajac rowno pedal przy okolo 3500tys obrotow potrafi sie odetkac i po chwili znowu zdycha... Sad
dal wieksze dysze, ale nie ma specjalnie poprawy, jak i zwiekszyl cisnienie gazu i tez nic... Sad jakies pomysly?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie wiem, bo montuje inne systemy, u mnie takich problemow nie ma, daje dysze przlotowe (fi 4) i mam znormalizowane wydajnosci wtryskiwaczy, duzego cisnienia tez nie potrzebuja te wtryskiwacze, wiec reduktor ktory na satgu obsluguje max 100 KM u mnie wystarcza do 250 KM, reszte robie na komputerze.

jakiej srednice dali dysze? powinienes miec ok 3 mm, niech sprawdza ci analize, zobaczysz czy czasem nie zalewa, ale objaw masz taki jakby byly za male dysze, albo pod zlym katem wywiercone, lub w zlym miejscu.

niech sprawdza jeszcze raz podlaczenie listew lewej i prawej, bo w chryslerze o ile pamietam to wtyskiwacze benzynowe znajdujace sie po prawej stronie ida do cylindrow po lewej stronie.

a co z tymi przewodami od dysz do wtryskow? powinny byc rowne
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 6:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie dysze dali nie wiem, analize robili, niby wszystko ok.
Przewody sa rowne...
daje im kilka dni, jak im sie nie uda, jade do innego serwisu i z rachunkiem wracam do nich...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Cze 02, 2007 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:
jakie dysze dali nie wiem, analize robili, niby wszystko ok.
Przewody sa rowne...
daje im kilka dni, jak im sie nie uda, jade do innego serwisu i z rachunkiem wracam do nich...


kiedys slyszalem ze moze sie tak dziac jak nie jest podlaczony TPS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Cze 06, 2007 14:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ponownie ja, problem ze zła zmiana biegow wyniklo prawdopodobnie, ze bieg jalowy gosc ustawil na 700 obrotow gdzie realnie jest 500, no i kilka jeszcze problemow wyniklo z uszkodzonego wtrysku, wymienili listwe, auto ciagnie podobnie jak na benzynie...ale jest inny problem z ktorym goscie jeszcze walcza, a dla mnie jest denerwujace...

...otoz, przy mocniejszym zatrzymywaniu sie, kiedy gaz jest puszczony a skrzynia redukuje z 2 biegu na 1 jest szarpniecie, spowodowane tym, ze obroty wtedy sa minimalne a podczas przelaczenia biegu zaczynaja skakac, najpierw spadaja do okolo 200 obrotow, pozniej podskakuja do 700, znow spadaja do 300, do gory...i tak ze dwa-trzy razy, przez to czuc takie szarpniecie z pociagnieciem przy zatrzymywaniu...na benzynie tego nie ma, tam normalnie jest przy zatrzymywaniu 500 obrotow, moze czasem lekko zawaha sie do 450, ale jest to nieodczuwalne... :/ czym to moze byc spowodowane ze na gazie tak sie dzieje?

Na elektroda pl dostalem odpowiedz ze:
Nie wiem jak jest w tym typie LPG ale należałoby dobrze wyregulować bieg jałowy - a nawet nie jałowy a D w zatrzymaniu - po włączeniu D następuje obciążenie silnika a co za tym idzie skład mieszanki musi być większy - moim zdaniem trzeba by było podnieść troche skład na na mapie w tych miejscach w których D jest w zatrzymaniu. Ja mam Komputer SEC - tu bieg jałowy można dodatkowo 1 parametrem zmieniać - wrzuć na benzyne i włącz D w zatrzymaniu - zanotuj czas wtrysku benzyny - to będzie skakało ale jakaś srednia będe widoczna - trzymając hamulec przerzuć na LPG - najlpeiej gdyby program miał taką opcję (i nie trzeba było wciskać gazu) - jeżeli czasy wtrysku Pb na Pb i na LPG są podobne to znaczy żę jest OK. U mnie jak to się nie zgrywa - zmieniam parametr podtrzymania i po kłopocie.
Jako że w 2 samochodach mam AT (w tym jedden Lancer z silnikiem 4G94) to troche inaczej trzeba początki mapy ustawiać - właśnie w miejscahc gdzie D jest w zatrzymaniu.

czy ktos moze to potwierdzic/obalic?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Cze 06, 2007 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mapy owszem można zmienić, ale po czasie i tak będzie kicha, bo po długiej adaptacji i tak się rozjedzie.Potrzebna w tym przypadku jest korekcja. Sprzętowa bądź programowa. Myślę że komp. gazowy powinien właśnie mieć coś takiego. Ja u siebie walczyłem właśnie z czymś podobnym. Tylko że ja mam zwykłą instalkę, ze zwykłym kompem BRC...Chyba Just czy coś takiego....
Nie jestem całkiem przekonany czy te instalacje całkiem na 100% pasują do sterowników amerykańskich. Ciekawe że często są takie przypadki że gaz chodzi nieprawidłowo, albo gaz dobrze a na benzynie kulawo (tak było u mnie). Zastanawiające...Choć ja tam za bardzo na tych sprawach to się nie znam...
PS. Acha, chodziło zapewne o mapy wtrysków gazowych...A ja o benzynowych myślałem.... Sorry. Ale swoją drogą to bardzo nie fart że tak jest..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Cze 06, 2007 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moim zdaniem zalewa go przy odcinaniu i dlatego przygasa
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Cze 07, 2007 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jak, za duze cisnienie, dysze?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

albo dysze, albo poprawka

jaka wyszla poprawka?

czy to nie jest czasem polsekwencja?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i oczywiscie na mapie da sie to wyregulowac, pod warunkiem ze poprawka nie wyszla duzo nizsza od jednego, wtedy trzeba cos zmienic np dysze na mniejsze.

aha stag nie ma typowej mapy tylko wykres zaleznosci, ale da sie to wyregulowac.

podobny problem mialem z silnikiem 2,5 v od forda mondeo, poniewaz to byla polsekwencja potrzebowal duzo mniej gazu niz normalny 2,5 l . dalem mniejsze wtryskiwacze i jest git.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest jeszcze jedna mozliwosc, ze zle sa wpiete wtryski, np prawa strona jest zamieniona z lewa i auto bedzie chodzi bo dostaje gaz, ale nieprecyzyjnie wtryskiwany jest gaz i efekty moga byc takie jak piszesz, no ale zakladamy ze takiego bledu nie popelnili
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 11:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jest to chyba pelna sekwencja, STAG 300...
po poprawce zmniejszyl koles troche cisnienie i chyba jest lepiej, pojezdze jeszcze troche i pojade znow, bo juz mialem dosyc codziennych odwiedzin przez dwa tygodnie...powiem im niech wstawia mniejsze dysze lub zmniejsza cisnienie i zobaczymy co z tego wyjdzie...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:
no jest to chyba pelna sekwencja, STAG 300...


pytalem sie o silnik nie o instalacje gazowa.

ale chrysler chyba by sie nie zblaznil dajac polsekwencje lub fullgrupe jak np vw, niemiecki ford, czy toyota
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jest silnik od mitsubishi;) i chyba pelna sekwencja. przynajmniej w opisie jest opisane ze zaplon zaczyna sie od cylindrow 1-2-3-4-5-6....
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darryd napisał:
to jest silnik od mitsubishi;) i chyba pelna sekwencja. przynajmniej w opisie jest opisane ze zaplon zaczyna sie od cylindrow 1-2-3-4-5-6....


zaplon to musi byc pojedynczo, natomiast wtryski moga byc parami lub wszystkie razem daja brrrr
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 16:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy sprawdzałes jak sie zachowuje silnik przy pelnym zbiorniku gazu i przy prawie pustym ???

a pozatym tankujesz na jednej stacji czy na różnych

ja mam jedną naprawde pewa stacje ( na szczescie kolo mnie )
zatankowalem kiedys na BP i byl koszmar - przy dodawaniu gazu ( na gazie ) przelaczal sie na benzyne tak jakby sie gaz skończył

pozatym tez mi goscie na poczatku zle podłączyli przewody na zbiorniku i był zły sygnał na komputer o poziomie gazu - obiaw był taki ze przy wyprzedzaniu tracił nieoczekiwanie moc i piszczał że brak gazu ale musialem recznie przelaczać gaz - co groziło śmiercią Smile

a potem poleciał komputer - chyba przez to zle podłączenie

zakładają goscie te instalacjie jakby to robili pierwszy raz za kazdym razem a warsztat byl polecony Smile

zmierzam do tego ze moze zaobserwuj czy wsaznik dobrze pokazuje ilosc gazu i czy objawy sa podobne przy roznej ilosci gazu no i moze inny gaz

pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tankowalem na roznych stacjach, od bp, po shella czy zwykla jakas nie firmowa stacje, wszedzie to samo...co do poziomu gazu, wszystko jest ok...
na poniedzialem jestem umowiony ostatecznie, gosc mowil ze jak sie nie uda to sprobuja z inna instalacja, ciekawe jaka...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak z ciekawosci ile dales za instalacje?
bo jestem ciekwy za jaka cene oplaca sie robic auto, pozniej go 10 razy poprawiac, a w koncu zmienic instalacje na inna, a w tym czasie mogli np 3 auta zagazowac a tak to musza robic za darmo-no ale moze sie na twoim aucie naucza (oby).

mnostwo jest mechanikow ktorzy zamiast zrobic najpierw rozeznanie (internet, producent, konkurencja) dopiero wziasc sie za auto robi odwrotnie.

oczywiscie zycze ci zeby jak najszybciej wyprostowali ci ta instalacje.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten stag 300 powinien zadzialac na twoim aucie.

podjedz do innego gazownika, daj mu 50zl i niech ci sprawdzi polaryzacje,

nie wiem jakie sa tam wtyczki, pewnie japonskie, mogli sie pierdyknac w polaryzacji(gazownicy nie japonczycy)


zreszta cheyslery klepane w europie tez maja odwrotna polaryzacje wtryskiwaczy niz wiekszosc aut.

sprawdz to, to moze byc przyczyna
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 6:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za instalke dalem 3100pln
tam sie chyba nie da zle wtryskow podpiac...
druga sprawa ze moja fura jest z kanady ciagnieta...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego popros kogos zeby ci sprawdzil polaryzacje
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kogos tzn innego gazownika czy jakiegos mechaniora? Smile
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gazownika

wczoraj np machnalem 300M, poszedl za pierwszym strzalem
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam nadzieje,ze nie chdzilo ci o strzal w kolektor:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mam nadzieje,ze nie chdzilo ci o strzal w kolektor:)


co by nie bylo poszedl do przodu:)
dzisiaj jest juz w zakopanem, a czy wroci?
no nie wiem Wink
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 7:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolejna ciekawostka...teraz jak bylem na urlopie to sobie poczyscilem egry i inne duperele, o historii TPSa i MAPa mozna poczytac w innym topicu:D i co sie okazalo, chlopaki skladajac kolektor po zalozeniu gazu zle podpieli mi rurki podcisnienia od egra...wywalilo mi kilka razy na dluzszej trasie blad i zaczalem przez to m.in. w tym grzebac...no i teraz podpialem ok, jade do nich w piatek...mam nadzieje ze to bedzie przez to...
Przypomne po dluzszych obserwacjach, objaw jest taki, ze nawet jak stoi na biegu jalowym po dodaniu gazu i puszczeniu przy opadaniu obrotow tak przy okolo 700 jest nagly skok, spada do ok 300 jakby go cos zadlawilo i po chwili znowu podkaskuje ponad 600...pozniej stabilizuje do ok 550 obrotow, calosc trwa okolo 1sekundy i jest odczuwalne jako szarpniecie zwlaszcza jadac, tzn zatrzymujac sie...na benzynie tego nie ma...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy komputer od gazu steruje jakos silnikiem krokowym lub ma na jego dzialanie jakis wplyw? bo po odlaczeniu tego na benzynie zaczelo podobnie sie zachowywac...z tym podbijaniem i dlawieniem...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto wie czy twoje problemy to nie wina tego klikacjacego wezyka,odpisalem ci na to w dziale silnik
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hi...znalazlem oto taki temat, ciekawe forum... https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/viewtopic.php?t=264
...gosc ma takie same problemy co ja...odpisali mu, ze pewnie ma za duze dysze i zbyt duze cisnienie, czy u mnie moze byc podobny problem? jakie powinno byc cisnienie i dysze do 2497cm3 V6, 24V, 168KM, silnik mitsubishi...
...nie wiem jakie mam teraz zalozone, bylem dzisiaj u goscia ale chyba z urlopu nie zdazyl wrocic, a szef cichociemny i nie wie, jutro zajade moze sie dowiem co mi zalozyli...
...no i ostatnio mialem trase gdzie sporo mialem tirow do wyprzedzenia, no i co drugi przynajmniej dobry kickdown wylaczal sie gaz i wlazil na benzyne...co u licha? reduktor mam wg homologacji EMMEGAZ ML 04 nr:7206066 jakiej to mocy jest nie mam pojecia, wtryski: Autogaz IG1, NIEBIESKIE RAIL 3Ω, skok ok. 0.6 mm

a moj topic na tamtym forum pod adresem https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/viewtopic.php?t=273
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 7:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam ten sam problem o ktorym piszesz, (podskoki itp)tylko ja mam zwyczajną instalacje zakladaną przez poprzedniego właściciela. Chcialem przerobić na wtryski ale jak widze że te same problemy to się zastanawiam!?
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja to mam zwykłą badziewną instalkę, i tak czytając sobie, dochodzę do wniosku że chyba zostanę przy tej co mam Smile
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydaje mi sie ze wszystko to zwiazane jest tylko z nieznajomoscia tematow i brak przeszkolenia osob ktore montuja takie instalacje...zreszta mozna poczytac sporo na stronie ktorej podalem.
juz zadalem pytanie nr 707 na https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/zapytania/index.php?produkt=stag300
i musze zrobic co opisal tam gosc...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group