www.asu.pl :: Zobacz temat - windstar 96 asb problem z 4 biegiem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windstar 96 asb problem z 4 biegiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 8:59    Temat postu: windstar 96 asb problem z 4 biegiem Odpowiedz z cytatem

witam jak jade dłuższy czas i silnik się dobrze rozgrzeje to mam problem z załączeniem ostatniego biegu obroty wzrastają np. do 4 tyś a bieg się nie włącza ,po jakimś czasie przy próbach z gazem (zwalnianie i przyspieszanie) bieg włącza sie ,ale po kilku krótkich samoistnych redukcjach na początku, później jadę delikatnie operując gazem żeby nie stracić tego biegu. wszystko dzieje się poza miastem przy większych prędkościach i wyższych biegach.pomocy czy skrzynia do remontu? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak tam kontrolka OVERDRIVE (OD) na dźwigni zmiany biegów, czy przypadkiem nie mruga?
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 13:21    Temat postu: TPS Odpowiedz z cytatem

Jak jest walniety TPS to tez sa podobne objawy....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 13:22    Temat postu: predkosciomierz Odpowiedz z cytatem

A takze vss (predkosciomierz) moze byc przyczyna.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

prędkosciomierz dobrze wskazuje ale nie wiem co to tps ,jesli chodzi o over drive to nie mruga i dziala ok. są jeszcze jakies sugestie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 9:31    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

A wiec albo konwenter szwankuje lu zawor na plycie zalaczajacy Lockup. nic innego nie przychodzi mo do glowy. Najlepiej zaczac od plyty bo aby to sprawdzic nie trzeba sciagac skrzyni.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj wróciłem z wybrzerza i w tamta stronę jechałem 120 km/h i po 100 km zaczęła skrzynia szwankować 4 bieg wskakiwał przy 5 tyś obr po jakimś czasie przestał wogóle wchodzić i jechałem 60-70 przy 3 tyś obr. a ostatnie 20 km to kaplica 40 km/h przy 3 tyś obr i zadnego więcej biegu rano wszystko wróciło do normy i droga powrotna bez problemu ale gazu dotykałem jak dziewicy i jechałem do 100 km/h. i dodam,że w tamtą stronę chodziła klima a z powrotem jazda w nocy przy niskiej temp. i włączonym ogrzewaniu. może to ma jakiś wpływ? oprócz tego 2 mieś temu wymieniałem olej - wlałem dextron 4 .rozbierać skrzynię ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może wina oleju jak jest zimniejszy to jest ok Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tam chyba przecież nie wolno lać dextron??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 22:43    Temat postu: dexron Odpowiedz z cytatem

datatomek napisał:
A tam chyba przecież nie wolno lać dextron??


Midland dexron ATF 3 ma specyfikacje Chrysler ATF +3 TYPE 7176, dexron III, Mercon

dexron to oznaczenie specyfikacji GM
Mercon to oznaczenie specyfikacji FORD
ATF +3 TYPE 7176 to oznaczenie specyfikacji Chrysler

Wazne aby olej przeszedl testy pod dane specyfikacje.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie...Hmm.. A np. w instrukcji użytkownika-wydanej przez polskiego dealera, piszą że raczej nie stosować dextron III (tylko w razie trudności ze zdobyciem ATF plus), a w serwisówce-wydanej przez chryslera, nawet piszą żeby wogule nie lać dextron III. No niby specyfikacje opracowane na potrzeby marketingowe danej firmy mówią jedno, a producent auta co innego. Nie będę się sprzeczał Smile przekazuję tylko to co jest napisane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 8:42    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

A co jesli olej spelnia jedna i druga norme ?? Very Happy Czyli ATF +3 i DEXRON III ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam nie wiem...pokręcone to trochę.. Smile U mnie jest napisane np. że typ 7176 jest ok, ale już dextron III nie. Ale to zapewne efekt nieprzespanej nocy pana tłumacza, po bankiecie, z okazji otwarcia pierwszego oddziału chryslera w polsce... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 21:27    Temat postu: 7136 Odpowiedz z cytatem

7136 to norma chryslera a dexron to norma GM. Temat ten byl juz poruszony. To tak jak do pilota sony mozesz zastosowac baterie sony a philipsa juz nie. Wazne aby olej spelnial normy wymagane przez producenta. A jesli olej spelnia jedna i druga norme to jest OK Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak.Racja. Nie całkiem znam się na tych sprawach, stąd moje dziwne pytania... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 21:37    Temat postu: OLEJE Odpowiedz z cytatem

Sam swojego czasu juz zgupialem z tymi oznaczeniami. A tu jeszcze coraz nowsze oleje wymyslaja typu DEXRON VI czy ATF+5 ktory niedlugo ma wejsc na rynek Confused .

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Sob Maj 05, 2007 9:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz jak jeżdżę w promieniu do 100 km to wszystko ok mogę nawet jechać szybciej czy to naprawdę wina oleju w asb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Maj 05, 2007 10:59    Temat postu: chlodniczka Odpowiedz z cytatem

A masz dodatkowa chlodniczke ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 05, 2007 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym na twoim miejscu wymienił olej na olej z oznaczeniem Mecron.
Ja w GP ma zalany Mopar atf+3 i ostatnio przy bardzo rozgrzanym silniku zaobserwowałem że po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu jedynka wskakuje z kilku sekundowym opóznieniem, teraz będe wymieniał olej z filtrem i chyba zaleje Midland Dexron III
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 8:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do chłodniczki to chyba jej nie mam jeśli nie była montowana fabrycznie bo ja nic nie zmieniałem .jeśli jest potrzebna to doradżcie gdzie ,jaką i jak zamontować pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 15:16    Temat postu: chlodniczka Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy z przodu chlodnic masz taka mala chlodniczke (jak nie to jej nie masz). Montuje sie ja bardzo prosto z przodu i wpina w weze. Koszt takiej chlodniczki kpl. to okolo 280zł.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 7:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chłodniczka jest i chyba to wina oleju wlałem dexron i to chyba on szwankuje jak jade w chłodny dzień na trasie to wszystko ok ale jak trochę pojeżdziłem po mieście w korkach to znów wrócił problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 14:24    Temat postu: komputer Odpowiedz z cytatem

Dobrze byloby zrobic diagnostyke ktora sprawdzi temp. skrzyni i przyczyny takiej usterki.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A odczytywałeś błędy? Może TCM siada, i po rozgrzaniu nie uruchamia jakiegos zaworu? Ja u siebie też miałem problem po rozgrzaniu. W zimny czas było ok, ale w gorące dni wskakiwał awaryjny. Znalazłem uszkodzenie w TCM, zrobiłem, działa do dziś...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Nie Maj 20, 2007 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byłem na kompie ,dużo błędów m.inn. uszkodzony czujnik prędkosci-pewno dlatego nie działa tempomat,uszkodzenia jakis zaworów sterujacych skrzyni itd. wyczyscili mi wszystkie błędy i kazali przyjechać jeszcze raz jak wystąpi problem z asb. na razie jeżdżę i nic się nie dzieje jak na złosć .może jak się ociepli to problem powróci i wtedy zobaczymy co pokaże komp. odezwę sie po powtórnym serwisie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GRZYBSON16
*
*


Dołączył: Oct 29, 2006
Posty: 26
Skąd: nakło

PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś niesamowitego po wykasowaniu błędów skrzynia pracuje bez problemowo Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GRZYBSON16 napisał:
coś niesamowitego po wykasowaniu błędów skrzynia pracuje bez problemowo Idea

no to extra Razz
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group