www.asu.pl :: Zobacz temat - AL 700 - poważny problem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AL 700 - poważny problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 21:25    Temat postu: AL 700 - poważny problem Odpowiedz z cytatem

Mianowicie przy przekręceniu stacyjnki od razu zapala się dioda sygnalizujuąca gotowośc zasilania gazem (wcześniej zapalała się po uprzednim wciśnięciu). Da się odpalić silnik ale po kilku sekundach automatycznie przechodzi na gaz i gaśnie. Po wyciągnięciu bezpiecznika od AL 700 auto chodzi normalnie na Pb. Dodam że odpaliliśmy auto w trybie awaryjnym na gazie i wygląda to tak jakby komputer nie chciał wrócić do starych ustawień. Nic nie pomagają ponowne wciśnięcia przycisku (diody) - gaz jest non stop włączony. Czy wysiadł komputerek?
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spojrze w poniedzialek w program, czy ma opcje zeby od razu na gaz przechodzilo, ale wydaje mi sie ze sterownik sie zresetowal.

a wez ustaw go na tryb automatyczny, albo benzyne i przytrzymaj dluzej przycisk centralki, poweinien wtedy zapamietac ustawienie.

zrob to na zgaszonym silniku, ale wlaczanym zaplonie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jeszcze inny objaw. Otóż , jakimś sposobem udaje mi się wyłączyć gaz przyciskiem, odpalam na benzynie, podnoszę obroty do 2000 gaz się załącza ale silnik nie ma mocy, bez dodawania gazu zaraz gasnie-nie trzyma na wolnych obrotach. Próbowałem tego podczas jazdy i kilka razy auto mi zgasło, kiedy ściągnąłem nogę z gazu. A nawet jak jadę to auto całkowicie straciło moc na LPG.
Tutaj Luky też podejrzewam że komputer musiał się zresetować, albo zawiesić.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Luky, zrobiłem tak jak mówisz -niestety nie trzyma na gazie. Tak jakby LPG nie dochodził do silnika przy małych obrotach
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 13, 2007 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i wyszło szydło z worka, zajechałem do gazownika i... kiepski gaz musiałem zatankować i się membrany posklejały. Komputerek chodzi i wszystko jest już oK
Dzięki, Luky
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym gazem to nigdy nie wiadomo co leją, ja kiedyś w drodze z braku mojej sprawdzonej stacji zatankowałem na stacji PB - aby było bez niespodzianek, ! po tym pod górke ledwo co wjeżdżałem, na luzie przygasał, myślałem że to awaria a tu wystarczyło gazu dolać na innej stacji Smile
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 23:18    Temat postu: gaz Odpowiedz z cytatem

s1wy napisał:
No i wyszło szydło z worka, zajechałem do gazownika i... kiepski gaz musiałem zatankować i się membrany posklejały. Komputerek chodzi i wszystko jest już oK
Dzięki, Luky


Hmmm. A zes stracha mi napedzil... Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam się wtedy poważnie zmartwiłem, tym bardziej że podejrzewałem awarię komputerka. Miałem wtedy otwartą maskę, a przecież w sobotę nad warsztatem co chwila przechodził deszcz - czytałem że Al-700 są bardzo podatne na wodę. Więc widziałem już w wyobraźni zakup nowego i kolejny wydatek.
No ale jest ok i do Warszawy dojechałem bez przygód, samochodzik chodzi jak złoto, tym bardziej że wymieniliśmy olejki tu i tam Smile, Dzięki Rafał, za poświęcony czas nad znalezieniem przyczyn niemożności przejścia na gaz. Jak uda mi się dojechać do Olesna to napijemy się w pieknych okolicznościach przyrody.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benefikus
*
*


Dołączył: May 04, 2007
Posty: 32

PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

s1wy, a jaką masz wogóle instalację??
ja jestem na etapie szukania i w którymś zakładzie powiedzieli mi ,za mogą założyć do mego Vojka 96, 3,3 V6 Instalację II gen. "TOMASETTO ",zaś elektronika to będzie AL 700. Nic mi to nie mówi poza ceną ( za 1850zł).
Dlatego zainteresowałam sie tym Twoim problemem z AL 700 ???
Aby nie zaśmiecać forum , to napisz bezpośrednio do mnie ok?
dzięki Baśka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 12:00    Temat postu: gaz Odpowiedz z cytatem

Postaraj sie bo impreza zapowiada sie calkiem sympatycznie Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Basiu, w sumie to nie mogę narzekać na moja instalację (też mam II gen.), a komputerki Al-700 maja bardzo dobrą opinię-mają bardzo dużo różnorakich ustawień. Akurat u mnie jest parownik Lovato. A jak byś chciała juz zakładać, to pamietaj aby sprawdzić parownik do jakiej pojemności jest przeznaczony-zaby nie stracic za bardzo na mocy silnika.
No i w sumie to nie był problem z Al-700 tylko z membranami, ktore się skleiły od brudnego gazu.
Pamiętaj też, że jak będziesz zakładać gaz to najlepiej mieć w miarę nowy (lub nowy) filtr powietrza, aby wszystkie ustawienia były jak najbardziej optymalne Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Maj 16, 2007 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie w Dodge też Al-700 z parownikiem BRC ET90, silnik krokowy do regulacji przepływu gazu. Sprawdza się wyśmienicie. Nie mogę narzekać na jazdę jak i na spalanie.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group