www.asu.pl :: Zobacz temat - Nowy sterownk sekwencyjny KME
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy sterownk sekwencyjny KME

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Mar 06, 2007 21:56    Temat postu: Nowy sterownk sekwencyjny KME Odpowiedz z cytatem

Firma KME (producent sekwencji Diego) opracowała nowy sterownik. Dla posiadaczy amerykańskich wózków kilka funkcji jest bardzo ciekawe. Poniżej pozwole sobie na zaprezentowanie zmian w nowym sterowniku:

Zmiany w nowym sterowniku „diEGO 1.4” (względem „1.3g+”).

1. Urządzenie w pełni kompatybilne ze starym. Te same wiązki i wyprowadzenia przewodów na tych samych pinach.
2. Nowy program na PC 1.4.x.x –brak kompatybilności z urządzeniami w wersji 1.3.
3. Automatyczna detekcja aktywnych portów i automatyczne uzyskiwanie
połączenia przy uruchamianiu programu.
4. Możliwość blokady sterownika za pomocą hasła dla unikania niepożądanych manipulacji w ustawieniach. Confused
5. Możliwe odczytywanie wartości RPM z sygnału RPM lub z sygnału
wtryskiwaczy benzynowych. W każdym przypadku przewód RPM musi być
podłączony do dowolnego czujnika informującego o tym, że silnik pracuje
(np.:czujnik położenia wału, czujnik Halla, cewka, obrotomierz).
6. Automatyczne przełączanie na gaz tylko na podstawie temperatury reduktora (standardowo, gdy obroty przełączenia ustawione na 400 rpm)
7. Sekwencyjne załączanie emulatorów z możliwością ustalenia czasu z2-
czania pojedynczego emulatora.
8. Minimalna temperatura przełączania od 20 st.C.
9. Czas oczekiwania na przełączenie po uruchomieniu silnika skrócono z 10 do 5 sekund.
10.Usunięto mechanizm przetryskiwania.
11. Sterownik zapamiętuje dużo pożytecznych danych (pojemność, moc, czas wtrysku na biegu jałowym, typ wtryskiwaczy i reduktora, rozmiar z2-
ntowanych dysz i inne).
12.Mechanizm sugerowania rozmiaru dysz (na podstawie pojemności, mocy, typu ilości wtryskiwaczy, itp).
13.Sterownik przystosowany do zasilania gazem LPG i CNG.
14.Półsekwencyjne sterowanie wtryskiwaczami gazowymi. Użyteczne TYLKO dla silników FULLGROUP. W każdym cyklu benzynowym sterowana tylko połowa wtryskiwaczy gazowych (parzyste-nieparzyste).
15.Silnik z dotryskami (dla samochodów marki Mazda, Opel, Chrysler).
16.Silnik typu HEMI. Jako opcja w programie, a nie jak wcześniej inny typ sterownika. Cool
17.Wtryskiwacze benzynowe sterowane plusem. Użyteczne dla samochodów, w których sygnał sterujący to +12V, a wtryskiwacze benzynowe na stałe z2-ęte do masy.
18.Wysilony silnik benzynowy. Po zaznaczeniu opcji, gdy zlewają się wtryski benzyny następuje przełączenie na benzynę, a następnie po 5 sekundach sterownik wraca automatycznie na gaz.
19.Zewnętrzny emulator. Zawór gazowy i emulatory załączane są w tym samym momencie. Użyteczne gdy należy zastosować zewnętrzNy emulator np. indukcyjny.
20.Konfigurowalny czas wcześniejszego otwarcia zaworów przed załączaniem emulatorów.
21.Dodatkowe korekty modelu dla wybranych cylindrów/kanałów. Użyteczne dla silników bankowych np.:typu V.
22.Weryfikacja wielkości zamontowanych dysz w programie (zakładka
Kalibracja\Modelowanie) – informacja: Dysze zbyt małe, zbyt duże, w normie, optymalne.
23.Wyświetlanie standardowych wartości parametrów Nachylenie i Przesunięcie zgodnie z wybranymi wtryskiwaczami gazowymi.
24.Wybór zakresu obrotów (5 zakresów) dla zbierania punktów Mapy.
25.Kody błędów zawierają informacje o typie błędu (INFO, ERROR).
26.Ramka parametrów zamrożonych dla ostatniego błędu.
27.Wskaźniki wypełnienia dla czasów wtrysków benzyny i gazu. Współczynnik czasu otwarcia do obrotów. Gdy wtryskiwacze są ciągle otwarte w programie wyświetla się wartość MAX.
28.Automatyczne podwyższanie temperatury przełączenia, gdy temperatura listwy/gazu jest mniejsza niż 10 st.C.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group