www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar 'y po '96 3.8l HELP !! Zgłaszać się !!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar 'y po '96 3.8l HELP !! Zgłaszać się !!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 14:36    Temat postu: Windstar 'y po '96 3.8l HELP !! Zgłaszać się !! Odpowiedz z cytatem

Kto ma instalacje gazowa w samochodzie 3.8l ale w wersji 205konnej

jest pewnego typu problem:

Cytat:
W sumie zabił mi Pan ćwieka tym pytaniem, ale jako że pracuję w Czakramie zadzwoniłem na dzial techniczny do Tarnowa i tam mi podpowiedzieli że trzeba to zrobić na 2 połączonych reduktorach Eco 100 KW. Bo przy tak dużym silniku jeden reduktor nawet Super może nie wystarczyć zwłaszcza jeżeli ten drugi otwór o którym Pan mówił się otworzy


a te magiczne otwory to wloty powietrza ... nie rozbieralem nigdy kolektora powietrza, ale sa tam podobno 2 doloty na cylinder .. tzw butterfly wings (tlumaczenie - skrzydelka motyla)
normalnie powietrze sobie szamie z jednej dziury kiedy to 2ga jest zaslepiona .. w przypadku wybutowania go powyzej 2900 rpm otwiera sie 2gi dolot .. Neutral


czemu ja mam taki dziwny samochod ?

napiszcie proszę jakie macie reduktory i ile wam pali ... bo ja juz nie wyrabiam .. Neutral
to ze mam za maly reduktor to wiem (do 140HP) ale czy to robi roznice kiedy jezdzi sie do 2500rpm? moze 2 czy 3 razy w tygodniu mam sytuacje ze go wykrecam ponad 3000 ...

HELP Neutral !![/code]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cześć 'dubelt' - mój Winie to ten sam rocznik co u ciebie, 205 KM, model GL. Mam instalację LOVATO, komputer gazowy to AUTRONIC AL700, druga elektroniczna skrzyneczka to emulator wtrysków, reduktor OMVL pow. 140 kW - zdjęcie jest w poście o spuszczaniu syfu z reduktorów, silniczek krokowy. Sygnał z komputera gazowego podpięty jest pod sondę z przedniej głowicy przed katalizatorem - zielona wtyczka. Muszę ją wymienić, bo ma przydługie czasy reakcji. Pozostałe 3 sondy są OK. Mam wyregulowany komputer gazowy raczej na bogatszą mieszankę. Teraz spalanie w mieście ok. 20l gazu z włączoną nonstop klimą - spokojny styl jazdy. W trasie przy delikatnej jeżdzie do 120 km/h spalanie 16-17l gazu.
Moim zdaniem trochę pali za dużo, ale właściwie to nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Obserwuję temat BLOS-a i ciekaw jestem jak spalanie u ciebie. Confused
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak w miescie 20 z klima to ja rozumiem.. ale to w trasie co mowisz to porazka. ja powiniennem miec kolo 14l max. trasa zimowa szczecin <-> pec pod sniezka wyszla srednio 13l .. wiec dobrze (ale to przy starym komputerze ktorego juz nie ma R.I.P.)


blos sprawuje sie lepiej. spalanie mi wyszlo troszeczke mniej. no chyba ze w trakcie regulacji spalil tak duzo .. w sumie z 10 minut go meczylismy na tym analizatorze ...
ja mowie ze bylbym zadowolony z 18l lpg w miescie (bez klimy)

w trase moze skocze w ten weekend.. to bede wiedzial jak sie zachowuje przynajmniej w trybie mieszanym.


sadze ze moze moj reduktor szlak trafil .. nie wiem ile ma nastukane.. Neutral nie ma sensu kupowac malego .. wogole paranoja .. Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 10:47    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

mam w swoim winim instalacje elpi i mam wstawione dwa parowniki autko porównywałem z innym windstarem (takie same silniki rocznik 95) moje maleństwo zbierało się o niebo lepiej po wizycie u diagnosty i wyregulowaniu obu maleństw znajomego szlak trafił bo była jeszcze większa różnica , obecnie w tym drugim winim są wstawione dwa parowniki i jest ok
spalanie w moim winim to trasa 13- 14 l. lpg miasto to 18 l. lpg
cos jeszcze ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra .. to moze inaczej, moze ja zle licze spalanie?

wy po prostu bierzecie to ile jest przejechane i tyle ile wlane lpg, dzielicie przez siebie odpowiednio i wychodzi wam te 18? czy tez za kazdym "bakiem" liczycie spalone kilka litrow benzyny ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Lis 25, 2006 1:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra .. powiedzmy ze mam goscia z takim samym reduktorem jak moj .. czyli tomasetto 100kW - 140HP ..

jak podlaczyc 2 reduktory rownolegle ? Neutral ??
czy doplyw gazu do zaworu nie powinien byc 8mm .. ? a pozniej jakies trojniki .. jak to zrobic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group