www.asu.pl :: Zobacz temat - brak zasilania pompy i brak iskry
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak zasilania pompy i brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mirek48
*
*


Dołączył: Jul 06, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 10:32    Temat postu: brak zasilania pompy i brak iskry Odpowiedz z cytatem

witam
mam problem z fordem winstarem rocznik 1995 pojemność 3,8 v6 po włączeniu stacyjki nie ma zasilania pompy paliwa i nie ma iskry na świecach.proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, oba znajdują się w puszce pod maską
http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1d/3b/1a/0900823d801d3b1a.jsp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mirek48
*
*


Dołączył: Jul 06, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bezpieczniki dobre
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to sprawdz jednak pompe ... bo u mnie wlasnie wyszla nowka sztuka (roczna) Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mirek48
*
*


Dołączył: Jul 06, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa na krótko działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szczesciarz Sad ..
sprawdzaj po kolei z podpietym miernikiem do zlaczki przy baku... albo przekazniki albo bezpieczniki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak tak czytam o wszystkich problemach windstarowcow to do glowy przychodzi mi jedna mysl,ze to wszystko przez instalacje gazowe,wg mnie niektore auta poprostu za cholere nie toleruja ingerencji w orginalne rozwiazania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co ma pompa paliwa do instalacji gazowej .. Neutral ??

nie jest odcinana i nie bedzie .. paliwa zawsze mam w baku tyle ile potrzeba czyli z 10-15l minimum .. wiec plywac sobie plywa ..

a ze palant jakis zamontowal w serwisie autoryzowanym boscha pompke niewiadomo jakiego pochodzenia i skroil za to jedyny 1000zl (500-600 za pompe i reszta instalke) to nie moja wina .. ja na szczescie za to nie placilem .
z windstarami jest zasada. wyjdzie elektryka, napraw sam, bo zaden ziomek nie naprawi prawidlowo (nie mowie tu o specjalistach w stylu rafal&jarecek).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wlasnie tu sie mylisz,pompy glownie siadaja przez gaz,uzytkownicy TS wiedza o czym pisze,pantent to w momencie przejscia na gaz,wylacznik pompy albo automatyczny albo reczny,po jaka cholere ma pompa pracowac jak auto jedzie na gazie,temat popularny na www.pontiac-polska.com ,a przy 10l -15l w baku gwarantuje ci ze nie plywa,a wiec nie jest chlodzona przez paliwo,co najwyzej masz smok zanuzony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no z tym zanurzeniem masz racje .. moze.. nie rozbieralem jeszcze wiec srednio wiem.
takwiec twierdzisz ze nawet jakbym jezdzil na benzynie i nie lal nigdy wiecej niz 1/2 baku to pompa tez by miala prawo pasc ? Neutral bo to mi sie tutaj nie zgadza wogole .. chyba ze te pompy sa tak beznadziejne .. Neutral


no ale jak odetniesz pompe to niestety wywali ci check engine .. Neutral tj tak przypuszczam .. ze nie ma cisnienia ..

a sadze ze po to ma chodzic ze jak zabraknie ci gazu albo cokolwiek innego bedzie ze przestanie palic na gazie, to zeby mozna bylo przeskoczyc natychmiastowo na cos co pozwoli dalej jechac ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 5:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat z pompa jest dobrze opisany na www.pontiac-polska.com ,poszukaj dobrze,chyba w dziale "pytania do eksperta" ale glowy sobie nie dam urawac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

... szczerze mowiac to mam to w dupie juz wszystko .. dzis zaczynam ostre walki z budowa nowej centralki gazowej w ktorej bedzie wszystko to czego potrzebuje .. no i chyba zalatwie tez ta pompe paliwa ..

pozdro Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie to nie masz impulsu z czujnika obrotu wału Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co ma czujnik walu akurat do pompy,jej jedyne parametry to cisnienie i wydajnosc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wrr .. macie pomysl jak odpalic samochod bez pompy Neutral chcialem dzis testowo go odpalic na stary sposob walenia w bak .. ale niestety nie zaskoczyla do konca pompa .. pobukuje troszke ale sie nie rozpedza Neutral jutro rano musze jechac az do koszalina zeby mi ja wymienili .. jedyne 170km .. gazu mam wiec potrzeba jakis patent zeby go na gazie odpalic chyba .. ale problem jest taki ze krokowka mi sie zamyka szczelnie Neutral i nic po otwarcu elektrozaworow Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co ma czujnik do pompy a to że jak wał zaczyna się obracać to czujnik to czyta [ potocznie mówiąc] uruchamiając przy tym zapłon oraz przekaźnik pompy paliwa i jeżeli nie zacznie zczytywać to nic nie zadziała Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 18:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjoł bym kopułkę i zobaczył czy kręci się palecrozdzielacza jak nie to pasek trzeba obejżeć od rozrządu jeżeli pasek cały to może sprzęganie aparatu z wałkiem padło co też miałem ale przy innych wozach a też może immobilajzer ci mógł odciąć i też taki efekt będzie Laughing może kluczyk sobie nowy dorobiłeś nie przekładając czipa nie zadziała to tylko moje sugestje Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa paliwa zawsze chodzi wiec to raczej nie jest tak sterowane jak myslisz ..

moze to immo .. i raczej na to nalezaloby stawiac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI:


dzis, wnerwiony, rozkrecilem ten bak. ku mojemu zdziwieniu pompa byla w 3/4 pod powierzchnia wachy Smile zatem kreska 1/4 baku daje pelna gwarancje zanuzenia pompy. ona tak zmyslnie ukosnie jest zamontowana cos a'la 30-45'

co do przyczyny awarii .. zbiornik czysciutki bialutki .. gdzies tam jakis paproch jeden ale sadze ze to przez malo sterylne warunki rozbierania..

pompa czysta .. nie pali wogole juz.
to co wydawalo mi sie ruchem pompy przy awaryjnym odpalaniu auta (walenie w bak), jednak nie bylo pompa tylko jakims zmyslnym zaworkiem z kuleczka od odpowietrzacza czy jakiegos takiego dziwnego badziewia.

pompa jedzie jutro do koszalina .. zobaczymy czy Panowie mi szybko ja oddadza... w sumie to znalazlem na obudowie kilka opilkow metalu .. swiecacych sie .. sadze ze to z pompy mogly byc ... no ale bez przesady zeby przy 35' otoczenia pompa tak sie rozszerzala i od razu zrypala ? Neutral

winnie zatem stoi kilka dni Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 7:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wsumie wszystko da sie naprawic i rozebrac,nawet urzadzenia nie rozbieralne,ale czy oni ja dobrze naprawia,zaplacisz a za chwile objawy beda takie same,zreszta pompa paliwa jest tez urzadzeniem eksploatowanym caly czas jak kazda inna pompa i ma prawo sie zuzyc,jak mi padla pompa to wsadzilem fiatowska o tych samych parametrach a roznica w cenie to 250zl fiatowska(naprawde solidnie wykonana) a 460zl orginalna(made in china)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wstawilem od lancii i zapyla juz ponad 3 lata.jak mowi jedi_v-cisnienie i wydajnosc to jedyny jej parametr. wyglad,mocowanie i podlaczenie elektryczne oraz do przewodu paliwowego to sprawa drugorzedna i da sie prosto dostosowac. kup pompe na allegro do sprawdzonego sprzedawcy a nie zaplacisz wiecej niz 200( a moze nawet ze 150) i bedziesz mial spokoj na lata...
darek
(witam po wakacjach:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sro Lip 19, 2006 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dublet i jak to się skończyło Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze sie nie skonczylo .. wrr..

producent stwierdzil ze pompa jest jak najbardziej sprawna, dzialala u nich na testach podobno 2 dni, cisnienie daje dobre caly czas .. Neutral


to ja jestem debilem i wykrecam pompe dzialajaca, odsylam na jakas wioske , jestem ponad tydzien wolnego bez samochodu ... hmm .. tak .. specjalnie to chyba robie .. co za debile ..

oczywiscie pompy jeszcze nie otrzymalem .. moze jutro bede mial. w ramach relaxu wyczyscilem wsporniki i sruby od baku .. i pomalowalem hammeraitem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej nie wiem co Ci napisać zaczołem od przeczytania twojego pierwszego postu i stawiam na immobilajzer lub odcinkę z alarmu jak masz albo co misię przypomniało kidyś gość sprzedał auto bo nie chciało zapalić po posprzątaniu inny to kupił i jak potem się okazało to tamten jak sprzątał szmatą przełączył przełącznik o kturym nie wiedział a że nikt tego nie potrafił ugryźć to go sprzedał a sam miałem podobny przypadek z polonezem pod siedzeniem miał przełącznik i jak coś wrzucał pod siedzenie to go przełączył nawet chłopina aparat załonowy zdążył wymienić dopiero do mnie przywlókł i mu to rozszyfrowałem nie wiedział o nim że tam jest poprostu ludzie twożą ale nie przekazują info dalej i ztąd problemy czasem błache ale uciążliwe Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpawlak
*
*


Dołączył: Feb 10, 2006
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli nie masz zasilania pompy i cewki wysokiego, zacznij od sprawdzenia napięcia zasilania przekażnika, jeżeli nie masz to sprawdź bezpieczniki, niekoniecznie musisz mieć wszystki w puszcze bezpiecznikowej, często stosowano bezpieczniki serwisowe umieszczone w wiązce w komorze silnika, wygląda to jak sztukowanie innym kablem (w strukturze, lekko gumowaty) delikatne pociąganie wskaże bezpiecznik przepalony, nie zawsze widać przepalenie(osmolenie). Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="dubelt"]

a ze palant jakis zamontowal w serwisie autoryzowanym boscha pompke niewiadomo jakiego pochodzenia i skroil za to jedyny 1000zl (500-600 za pompe i reszta instalke)

Otóż ciekawostka a propo's Boscha. Swego czasu padła mi sonda lambda, elektryk podpiął mi sonde boscha o identycznych parametrach - i kompletna wariacja - pracowała jak chciała. Dopiero po zakupieniu i zamontowaniu oryginału wszystko wróciło do ideału. Więc tak jak Jedi pisze chyba rzeczywiście niektóre amerykańce nie toleruję ingerencji "obcych".
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A moze wylacznik inercyjny(ten ktory w razie wypadku wylacza pompe i zaplon?),tylko gdzie sie go resetuje nie wiem
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2006 9:43    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

schowek na lewarek i klucze tam jest swoją droga mam to samo windstar mi zdechł teraz na dniach i ni hu hu nie odpala ... pompa buczy ale jakoś tak jakby inaczej .... a na listwie (na wtryskiwaczach) po odkręceniu tego wentylka susza .... mam nadzieje że może filtr paliwa sie obwiesił i zapchał ma już kilka lat. ps. aby wydobyć pompę paliwa z windstara trzeba zdjąc zbiornik ???? czy może jest jakieś dojście serwisowe od środka autka ???? pod jakąś klapką w podłodze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2006 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dojscie serwisowe masz napewno ale do zlaczki,ale aby wydobyc pompe to trzeba chyba zrzucic zbiornik,chociaz niektore auta maja montaz smoga z boku i wtedy wystarczy jedynie oposcic bak
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2006 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak nie masz paliwa na listwie wtryskiwaczy na 100% zawiesiła się pompa. W Windstarach niestety trzeba zdjąć zbiornik paliwa żeby się do niej dostać. Na Allegro kupisz wkład do pompy za 150 PLN, trochę partaninki (na szczęście zbiornik zdejmuje się w miarę łatwo bez niespodzianek i komplikacji) i masz spokój na co najmniej 200.000 km.
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group