www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z odpalaniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpalaniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Czw Sie 17, 2006 7:03    Temat postu: Problem z odpalaniem Odpowiedz z cytatem

Witam Was!

Nadal mam problem z odpaleniem auta. No może teraz jest już dużo mniejszy ale nadal nie jest tak jak powinno być.
Świece - wymienione
Przewody - wymienione
Pompa paliwa (główny powód) - wymieniona
Po tych zabiegach jest znacznie lepiej.

Co może być powodem kłopotów z odpaleniem?
Wygląda na to jakby coś nie trzymało paliwa po zgaszeniu silnika.
Macie jakieś sugestie gdzie szukać?
Pozdrawiam.
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 17, 2006 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamietam to TS z silnikiem 3.1 ma jednopunktowy wtrysk,jesli tak to sprawdz regulator cisnienia,byc moze membrana pod sprezyna jest zwyczajnie dziurawa(przetarta)i go zalewa przy zapalaniu,moze byc jeszcze taka sytuacja jaka ja mialem,mianowicie wewnatrz obudowy regulatora cinienia wtrysku moze byc zamontowany minimalnych rozmiarow filtr paliwa(z miedzianej siateczki,srednica 2mm,rureczka o dlugosci2,5cm)i on moze powodowac zaburzenia,nikto o niej nie wiedzial dopiero moj mechanik sie wkurzyl i rozebral do zera cala obudowe regulatora.Poza tym wyciagnij wezyk z powrotu paliwa za regulatorem podstaw jakis sloiczek i niech ktos pokreci ci silnikiem,jesli nie bedzi paliwo wplywac do sloiczka a kapac wiec juz bediesz w domu ze to regulator i cos go blokuje(albo taki filtr,albo walnieta membrana)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Czw Sie 17, 2006 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki JEDI_V za wskazówki.
A gdzie jest ten regulator ciśnienia?
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 18, 2006 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powinien byc zaraz przed wtryskiwaczem,wchodzi do niego przewod paliwowy od pompy i wychodzi powrot
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group