www.asu.pl :: Zobacz temat - Byk
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Byk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 23:12    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Witajcie Panowie !
Mam pytanie kontrolne :
Wentylatory podczas jazdy wlaczaja mi sie w odpowiednim momencie.
Czy istnieje teoretyczna mozliwosc, ze uszczelka pod glowica pojdzie sie pasc dlatego, ze na zgaszonym silniku sie nie zalaczaja?
Chodzi o to, ze gdy sie przyjedzie do domu po jezdzie w miescie i silnik jest bardzo cieply, po wylaczeniu olej czyma jescze cieplo, i normalnie wentylatory zalaczylyby sie, by go zchlodzic. U mnie sie nie wlaczaja na zgaszonym. Czy uszczelka moze sie zepsuc? Co otym myslicie?
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 27, 2006 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no bez przesady,po kilkunastu minutach temperatura spada ponizej roboczej wiec nic sie nie stanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Cze 27, 2006 19:44    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Bardzo dziekuje !
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

predzej moze ci od cisnienia w ukladzie waz jakis strzelic jak bedzie w zlym stanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

apropos ciśnienia, przy zapalonym silniku jak otworzę drzwi od kierowcy to słyszę syk powietrza ktory dochodzi gdzies z okolic pod błotnikiem, no niestety kiedy otworze maske to nic nie slysze bo silnik zaglusza. ida tamtedy jakies przewody podcisnieniowe? taki sam syk slychac w okolicach tylnego błotnika rowniez po stronie kierowcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 13:50    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Jedi, walnienty mam korek cisnieniowy od zbiorniczka wyrownawczego wiec nici z cisnieniem. Pozatym w zbiorniczku mam wrazenie, ze smierdzi mi jakby spalinami... Sad Wzkazywaloby to na uszczelke glowicy, ale ani niemam dymu, ani nie przybywa oleju ani nie ubywa. Wody w zbiorniczku ubywa bo korkiem leci, nie mam tez zadnych mazi... wiec niewiem. Auto nie wydaje sie byc slabsze, ale jesli go takiego kupilem, to nie mam porownania.
Pozdrowionka - taurus
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja swego czasu mialem walnieta uszczelke pod glowica ale tak minimalnie ze nie bylo zadnych objawow:bombelkowania,tlustych plam w wodzie,dymku z rury,czy emulsji w oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 19:57    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Witajcie !
Jak sprawdzic ktore lozysko jest walniente i na ktorej pompie na pasku klinowym? Tak strasznie mi pierdzi. Jak wogole maja krecic sie te kola, luzno, z oporem? Dzieki za rady! Smile
Pozdrawiam - taurus
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napisz jasniej,co za pierdzenie,co ma pompa do pierdzenia,jaka pompa,jaki pasek,wiecej szczegolow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 1:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pewien odglos wydawaloby sie z tylnej glowicy. Rozmawialem z ASU i powiedziano mi, ze glowica nie huczy i ze to musi byc alternator ( lozysko ). Zdjalem pasek klinowy i zalaczylem silnik. Nic nie huczalo. Zalozylem - huczalo. Zdjalem jeszcze raz i sprawdzilem kola: pompy wspomagania, pompy wodnej, alternnatora i klimy. Jak popchnalem palcem kolo alternatora, krecilo sie jescze kilka obrotow delikatnie popiskujac,od klimy kolo tez popchnalem i pokrecilo sie rowniez troche samo bez odglosow. Popchnalem kolo od wspomagania pokrecilo sie jakies pol obrotu dalej ze znacznym oporem, to samo z kolempompy wodnej. roznica taka, ze krecac kolem wspomagania w lewo i w prawo dawalo wyrazny zgrzyt, a jak pasek jest zalozony na wszystkie kola, to wycie jest wyrazne z tylnej glowicy a raczej zza niej. Jakby wlasnie alternator. Nic z tego nie rozumiem Sad
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 8:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze pompa wspomagania lub wody kreci sie z wiekszym oporem od np.alternatora to normalne,w koncu opor stawia na lopatki czynnik chlodzacy i plyn wspomagania,z wlasnego doswiadczenia wiem ze to raczej alternator,zdemontuj go wymien lozyska to kosztuje grosze i zaloz nowe,a potem sprawdz,albo zniknie dziwny dzwiek albo trzeba bedzie szukac dalej.Robota z alternatorem to najprostsza i najtansza opcja,jak nie pomoze to bedziesz dalej walczyl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 21:24    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Czekam na alternator z ameryki. Uspokajasz mnie z ta wypowiedzia.
Oby tak bylo... Smile
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 11:38    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Witajcie Panowie!
Czy wie ktos co to za synchronizer?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-05-TAURUS-SABLE-SYNCHRONIZER_W0QQitemZ290003083054QQihZ019QQcategoryZ33727QQrdZ1QQcmdZViewItem
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 22:00    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Moze jednak ktos wie?
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ja niewiem ale sam jestem ciekaw co to jest. poczekamy może na kogoś innego, ktoś musi wiedziec, no nie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taurus widzę że jesteś z Bielska-Białej, znasz może kogoś z miejscowości Radziechowy? a dokładniej Kaśkę Jarco
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 21:29    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Nie znam Sad
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group