www.asu.pl :: Zobacz temat - Jak sie wymienia odbojniki
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak sie wymienia odbojniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sobiech
*
*


Dołączył: May 22, 2006
Posty: 16

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 16:54    Temat postu: Jak sie wymienia odbojniki Odpowiedz z cytatem

Zwreacam sie z prośba o pomoc. Niedawno kupiłem Voyagera i mam w nim pourywane odbojniki i nie mam pojecia jak te resztki zdemontowac. Czy one sa wkrecane w rame?? Pod rama jest taka szersza blacha w której znajdowały sie resztki gumy. Czy tą blache nalezy odkrecic bo próbowałem ale mi sie nie udało.
Dziekuje Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co to sa odbojniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sobiech
*
*


Dołączył: May 22, 2006
Posty: 16

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak mi sie wydaje ze to sie tak nazywa to sa te "baranki, gumy" pomiedzy resorem a rama pojazdu które nie pozwalaja na dobicie auta do spodu gdy wpadnie w dziure.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to takie cos mam .. sztuk 1 bo 2gie poszlo gdzies sobie .. to wogole sie wymienia ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adrian
*
*


Dołączył:
Posty: 3

PostWysłany: Wto Cze 06, 2006 1:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wykreca sie, sam to niedawno robilem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 06, 2006 1:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba, że nie ma dziór w drogach po których się poruszasz pod pełnym obciążeniem. One mają za zadanie ograniczyć zniszczenia gdy wpadniesz w dół i koło odbije z powrotem. Wtedy może uderzyć w karoserię. Te odboje to zabezpieczają.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sobiech
*
*


Dołączył: May 22, 2006
Posty: 16

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiec Adrianie jak byś mi mógł napisac jak sie to wykreca bo ja nie mam pojeci nie mam tam rzadnego łba pod klucz. Czy tą szeroką blache która jest zaraz pod ramą sie terz wykreca czy ona jest nastałe przytwierdzona do ramy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrian
*
*


Dołączył:
Posty: 3

PostWysłany: Sob Cze 10, 2006 0:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorki ze dopiero dzisiaj,
jezeli dasz rade, to odkrecasz razem z ta szeroka blacha, ja musialem przyspawac stare sruby do miejsca ktore wygladalo na leb sruby( w centrum tej szerokiej blachy) no i poszlo.

powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group