www.asu.pl :: Zobacz temat -
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 



 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Brudkin
*
*


Dołączył: Jan 02, 2015
Posty: 9
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Sty 02, 2015 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam


jestem tu nowym użytkownikiem aczkolwiek t&c jeżdżę już od 3 lat.

W ostatnim czasie pojawił się u mnie nietypowy problem a mianowicie gdy wjadę w kałużę to spada mi pasek wielorowkowy.

Nie wiem o co kaman.

Wymienione zostały już pompa wody ( grzechotała )
Napinacz paska
koło pasowe pompy wspomagania ( było poszczerbione i popękane )

będę wdzięczny jak ktoś coś pomoże.


Pozdrawiam[/list]
_________________
T&C 3,8 V6 99r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sty 02, 2015 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety te silniki tak mają Crying or Very sad , ogólnie może być dużo przyczyn, ja mogę tobie podać kilka powodów bo i mi właśnie po długim niespadaniu paska przed świętami spadł pasek 2 razy,i tak:
1.najpierw mi spadał pasek bo napinacz miał już odchyłki na boki, czyli na wyłączonym silniku ciągniesz mocno za pasek i najlepiej to jak druga osoba patrzy czy napinacz pracujący zazwyczaj góra-dół przy ciągnięciu za pasek również nie odchyla się na bok,jeśli odchyla się to napinacz do wymiany
2.źle założona przelotka gumowa od przewodu spryskiwacza lub też odwodnienie podszybia zapchane(ten przewód harmonijka)
3.brak osłony paska na samym dole ale chodź jest ta osłona to i tak pasek spada
4. brak osiowości kół rowkowych względem siebie
5. w moim przypadku, 2 dni temu właśnie odkręciłem rolkę napinacza i podłożyłem podkładkę fi 17x4mm i teraz pasek na rolce napinacza chodzi osiowo po rolce
6. dodatkowo poprosiłem kolegę o zakup 2 takich talerzyków zapobiegających spadaniu paska ( pokazane są na filmiku) ale to dopiero przyjdą do mnie za około miesiąc, czy to rozwiąże problem to nie wiem
7. dobra rada. łatwiej zakłada się pasek jak najpierw założysz go na rolkę napinacza następnie zakładasz klucz 15-ke na napinacz następnie ciągniesz napinacz w dół a lewa ręką zakładasz pasek na rolkę prowadzącą
www.youtube.com/watch?v=Wj6e2EUHRnQ
www.youtube.com/watch?v=zFo1algWZQg
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brudkin
*
*


Dołączył: Jan 02, 2015
Posty: 9
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Sty 02, 2015 15:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Napinacz nowy ma przejechane 500 km i problem sie pojawil.
przelotki poprawione i uszczelnione woda od góry nie idzie, na dole brak osony na wysokoci pompy wspomagania ponizej na wale jest oslona.

Jak pisalem wczesniej wymienione praktycznie wszystko poza jedna rolka posrednia.

dzis zakupilem nowy pasek Gates 6pk 2460, poprzedni w sylwka zostal poszarpany (????????????????) nie wiem dlaczego moze poprostuulegl zmeczeniu ( dayco ) po 6 miechach uzytkowania i 3 miechach piszcenia z czasem coraz to glosniej.

na nowym pasku narazie cisza aczkolwiek nie wiem czy bedzie spadal na mokrym.

pozdrawiam i dzieki za pomysly co to moze byc.
_________________
T&C 3,8 V6 99r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group