www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 96' problem z wycieraczkami
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 96' problem z wycieraczkami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 22:14    Temat postu: Voyager 96' problem z wycieraczkami Odpowiedz z cytatem

Witam

Potrzebuję pomocy, w moim voytku po kilku-miesięcznej przerwie w używaniu wycieraczek, przestały one działać prawidłowo.

Zaczęło się od braku wycieraczek, nie działały ani czasówki ani LO i HI - działały natomiast po spryskaniu szyby, później zauważyłem że czasami podczas dłuższej jazdy czasami ruszyły dwa, trzy razy i znowu nic. Dziś umarły mi po spryskaniu szyby - ruszyły i stanęły w połowie szyby.
Rozebrałem układ i co stwierdziłem:

- włącznik zespolony wraz z potencjometrem w pełi sprawny
- kosta między podszybiem a wnętrzem autka czysta i styka bez problemu

nie dotarłem do samego silnika wycieraczek, zasymulowałem też działanie wycieraczek - odłączyłem kostkę podłączyłem żarówkę w miejsce silnika i podałem masę na przewód od czujnika parkowania wycieraczek - komputer podał napięcie oraz było słychać działanie przekaźnika - zatem pytanie czy takie problemy mogą być spowodowane problemem z czujnikiem parkowania wycieraczek ? czy ten czujnki podaje masę tylko na chwilę czy po zaparkowaniu masa ma być cały czas na wyjściu ?

POMOCY !
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem swego czsu podobne problemy. Przyczyną awarii wycieraczek była poluzowana masa. Po oczyszczeniu i dokręceniu problemy się skończyły Smile
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jaki rodzaj silniczka wycieraczek posiadasz ale moze juz czas na wymiane szczotek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 9:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik pomiata, jak podłączę go na krótko to śmiga że Hej ! Smile
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie wróciłem z garażu i co ustaliłem:

silnik wycieraczek OK, czujnik zaparkowania OK, włącznik OK, przekaźniki OK.
po całkowitym odłączeniu włącznika wycieraczek - ruszają ale w nieregularnych odstępach czasami raz na 1s czasami co 20s, zastąpiłem też oryginalny przełącznik oporami podpiętymi w jego miejsce (ok 60 om i ok 120 om) zero reakcji, po spryskaniu szyby wycieraczki robią jeden obrót i koniec, nie pamiętam jak było kiedyś czy po spryskaniu robiły 1 kółko czy więcej.

Proszę o jakieś wskazówki bo zaczynam się obawiać czy to nie problem z body komputerem Sad
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to ci coś pomoże, chociaż nie wiem jak to dokładnie jest u Ciebie.
Jak kiedyś rozebrałem jakiś tam silnik, bylo takie rozwiązania że wewnatrz przekładni na ostatniej zembatce było na bocznej ściance zgrubuanie współpracujace z wyłoncznkiem tak że po 1 cyklu następowało rozłonczenie zasilania. Krótki sekundowy impuls prądu powodował obrócenie silnika/zembatki i zwarcie styków tak że zilnik robuł znów pełen obrót ostatnią zembatką i sie rozłanczał. Zespolenie wyłącznika z ostatnim przełożeniem na przekładni daje to że ramie wycieraczki zawsze staje w tym smym miejscu
W takim przypadku muszą być 3 przewody zasilajace silnik (+),(-) i streowanie. Sadze wieć e albo masz kłopoty z wyłącznikiem wewnetrznym albo kłopot ze sterowaniem Sad i tu już zaczyna sie grzebanina
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Wto Sie 08, 2006 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety nie jest to problem z tym elementem, już wyżej pisałem że ten czujnik jest OK,
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Wto Sie 08, 2006 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolejny etap za mną, wymontowałem BCM i przelutowałem całą płytę, optycznie nic nie budzi zastrzeżeń. Niestety dalej to samo Sad

Czy jest możliwe uskodzenie BCM tak że tylko jest problem z wycieraczkami - wszystkie pozostałe funkcje działają bez problemu
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldorf
*
*


Dołączył: Sep 27, 2005
Posty: 32

PostWysłany: Wto Sie 08, 2006 19:04    Temat postu: Voyager 96' problem z wycieraczkami - ROZWIĄZANY Odpowiedz z cytatem

No i zawziąłem się, wszystko wskazywało jednak na BCM więc wyciągnąłem go raz jeszcze i zacząłem analizować -po godzinie BINGO jest i co się okazuje u dołu płyty komputera jest rezystor SMD 1,24k i on miał przerwę, przez ten opór dochodzi napięcie do dzielnika napięcia połączonego z rezystorem we włączniku i dalej do sterownika wycieraczek. Jest to rezystor R409 o wartości 1,24k (1241 wg opisu SMD). Wszystko działa i zakończyło się pomyślnie - a już prawie zamówiłem body komputer.
_________________
Pozdrawiam Waldek

_________________________________
PLYMOUTH VOYAGER 3.3 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 14:54    Temat postu: body comp Odpowiedz z cytatem

i juz ile pieniedzy zostalo w kieszeni....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam ten sam problem z wycieraczkami w voyager 3.3 96r co kol. waldorf ,czyli chodzą tylko ze spryskiwaczem , czy możecie mi powiedzieć gdzie znajduje się BCM ,poszukuję też schematu elektryki do w/w autka .
Pozdrawiam
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BCM jest nad pedałem hamulca,musisz zdjąć plastikową tapicerkę ,pod nią jest metalowa osłona,i po zdjęciu tej osłony zobatrzysz panel z przekażnikami i bezpiecznikami,z tyłu tego panela jest przykręcony BCM (takie ustrojstwo w metalowej obudowie Very Happy)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za pomoc , może to jakaś pierdoła typu brak kontaktu na stykach . aby .
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Lip 21, 2009 8:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Waldorf szkoda ,że nie zrobiłeś kilku zdjęć bo takie zdjęcia zawsze się przydają.
Ja cokolwiek naprawiam zawsze robię fotki tak długo aż będzie dobra jakość i dobre zbliżenie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie Lip 26, 2009 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyciągnąłem bcm przelutowałem gniazda i nic .
Kolego Waldorf czy masz może schemat tej płyty ?.
kliknij aby powiększyć
sory za słabą jakośc.
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Sie 04, 2009 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w swoim aucie miałem podobny problem i w zasadzie nie poradziłem sobie z nim. Zmodernizowałem sobie tylku przekaźnik od wycieraczek i u mnie działały tylko na maksymalnych obrotach - jest to trochę uciążliwe ale można się przywknąć.

Może dobrze by było zdobyć sprawny kom do takiego auto i zobaczyć czy wszystko zadziała.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wycieraczki naprawione według podpowiedzi kolegi waldorfa
w zaznaczonym kółku znajdował się uszkodzony opornik R409 - 1,24k

wstawiłem lepsze zdjęcie , kliknij aby powiększyć .
wymieniłem na około 1,33k (nie sugerować się typem akurat taki był pod ręką ) i działa .
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany


Ostatnio zmieniony przez habs dnia Nie Wrz 27, 2009 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

habs to mi się podoba ,trochę zdjęcie jest słabej jakości a jak wiadomo szczegóły są najważniejsze.
Faktem jest ,że sporo tych usterek z wycieraczkami.
A dodam,że pewnie kolesie z serwisów wiszą nam na forum i czekają aby kogoś nieświadomego oskubac z kilku groszy i nie muszą się uczyc bo podano do stołu. Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Wrz 27, 2009 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fota słaba trochę jest to fakt, ale koło zaznaczonego oporniczka nie widzę żadnego elementu więc można na MACANEGO nawet po ciemku Laughing .
Opis usterki bardzo OK brawo.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Wrz 27, 2009 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaznaczyłem na zdjęciu miejsce rezystora obsługującego pracę wycieraczek
R409 w BCM (komputer komfortu) w chryslerach 96-00

[img=http://img406.imageshack.us/img406/6616/komputerkomfortumiejsceb.jpg]


_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KudlatyHD
*
*


Dołączył: Feb 05, 2009
Posty: 5
Skąd: Wroc³aw

PostWysłany: Wto Wrz 28, 2010 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy podpowiedzcie jeszcze tylko jak sie dobraćdo tego body control, otkręcic cała płyte z bezpiecznikami??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Wrz 28, 2010 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wpierw trzeba odkręcić plastiki od kierownicą rączkę hamulca postojowego osłonę metalową,później wspornik.

Następnie kostki 4 górne z przewodami śruby M6(odkręcasz tak długo te śruby aż kostki przestaną się wysuwać uważaj na ten blok bo ze starości może popękać) ,2 dolne kostki,4 śruby M6 mocujące cały blok,
następnie oddzielasz komputer od bloku i resztę sam se już poradzisz.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Paź 04, 2010 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PRZYDATNA informacja bo zaczynają mi szwankować wycieraczki Very Happy
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KudlatyHD
*
*


Dołączył: Feb 05, 2009
Posty: 5
Skąd: Wroc³aw

PostWysłany: Wto Paź 05, 2010 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Jakoś dobrałem się do komputerka wymieniłem rezystor i dalej ta sama padaka:( MA ktoś jakiś pomysł co to moze być. Wlutowałem 1,4k. Wycieraczki jak je podniose to chodza na spryskiwaczu, jezeli sa na szybie to bardzo powoli sie przesuwaja moze dodatkowo silniczek padł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Paź 05, 2010 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może masz zapieczone tuleje w prowadnicach.
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikol10
*
*


Dołączył: Jan 13, 2011
Posty: 15
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pon Mar 28, 2011 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Poczytałem trochę i także rozebrałem bcm z zamiarem wymiany tego pechowego rezystora, ale natknąłem się na problem. W moim przypadku przy wlutowanym oporniku miernik pokazuje 1,203 Kohm. Nie jestem pewny czy go wymieniać... jakiś tam spadek rezystancji jest, ale czy nie jest spowodowany tym że opornik jest w obwodzie?? No i czy taki spadek ma aż taki wpływ na te wycieraczki?? Tuleje są w porządku, jak już zaskoczy to wykonuje pełny obrót. Chyba że sam je wyłączę to wycieraczki stają byle gdzie... Pytanie: wymieniać czy zostawić?? W płycie z bezpiecznikami znalazlem przekaźnik ze zwęglonymi stykami. Czy wycieraczki nie są może załączane dodatkowo przez przekaźnik?? Byłbym wdzięczny za udostępnienie schematu choćby tego bcm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikol10
*
*


Dołączył: Jan 13, 2011
Posty: 15
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Wto Mar 29, 2011 16:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już po naprawie. Poprawiłęm tylko zimne luty, które tam znalazłem. Rezystor został i wszystko działa jak należy.
Pozdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44
*
*


Dołączył: May 03, 2011
Posty: 31

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 22:25    Temat postu: Wycieraczki mustang 1994. Odpowiedz z cytatem

Chodza tylko na najszybszym biegu.Na srednim i na czasowym nie.

Wymienione:
-przelacznik zespolony na nowy,
-modul wycieraczek na uzywany,ale dobry,

Bez zmian.

Podejrzewam silnik wycieraczek,za 2-3 dni bede mial nowy.

Pytanie:
1.Czy to wina silnika?
2.Jak nie silnik,to co innego?


Wszystkie inne urzadzenia,swiatla itd,dzialaja jak powinny,nie ma nigdzie zadnych zaklocen pradowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Wto Mar 20, 2012 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymontowałem bodycomp. Dodge Caravan 97.Wymienię ten rezystor ,ale przy okazji chciałbym wygrzać całą płytę komputera. Jak to najlepiej zrobić domowym sposobem ,żeby nie popłynęły luty ?
Czy w razie niepowodzenia naprawy , mogę kupić komputer od innego typu silnika ? Na oko wyglądają identycznie.
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 20, 2012 15:41    Temat postu: body Odpowiedz z cytatem

Numery części muszą się zgadzać. Poza tym jak masz immobiliser to wstawiając inny może auto nie odpalić (będzie odpalał i gasł po 2 sek.)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opornik 1.24 za 20 groszy i działa !!!!
Dzięki za pomoc
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bynio79
*
*


Dołączył: Oct 25, 2010
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lis 08, 2012 9:42    Temat postu: wycieraczki chodzą tylko na najwyższym biegu Odpowiedz z cytatem

wycieraczki chodzą tylko na najwyższym biegu witam mam jeszcze pytanie czy ta usterka też jest spowodowana tym uszkodzonym opornikiem w BCM czy to jednak jeszcze coś innego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw Lis 08, 2012 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim wypadku opornik odpowiadał za całość , wycieraczki chodziły tylko z spryskiwaczem .
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bynio79
*
*


Dołączył: Oct 25, 2010
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lis 08, 2012 19:14    Temat postu: wycieraczki chodzą tylko na najwyższym biegu Odpowiedz z cytatem

to co wywalać ten BCM czy jeszcze coś sprawdzić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bynio79
*
*


Dołączył: Oct 25, 2010
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lis 08, 2012 20:17    Temat postu: wycieraczki chodzą tylko na najwyższym biegu Odpowiedz z cytatem

jeszcze jedno jakbym podłożył body kompa bo mam takiego samego tylko niewiem czy on jest z imo czy bez ponieważ u mnie napewno niema imo to co będzie się działo i czy moge bez obaw go podłożyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Nie Lis 11, 2012 8:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mialem ten problem i miejscowy elektryk/elektronik samochodowy poradzil sobie bez problemu i w miare tanio.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Pią Mar 15, 2013 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po jakimś czasie od naprawy BCM , pojawił się problem ze sporadycznym samowolnym włączaniem się tylnej wycieraczki .Czy to może być przyczyna innej części elektronicznej BCM ,czy coś związane z poprzednią , jego naprawą ? Ale kilka miesięcy nic takiego się nie robiło.
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cobra2525
*
*


Dołączył: Jun 22, 2013
Posty: 1

PostWysłany: Sob Cze 22, 2013 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy pomóżcie mam problem z wycieraczkami pewnego dnia staneły i nie chcą ruszyć, spryskiwacz działa ale wycieraczki nawet nie drgną na krótko dzialają. rozebrałem komputer i spradwdziłem rezystor jest ok, i nie wiem co dalej robić co sptradzić jak, manetki od wycieraczej i kierunow mam dwie sztuki wymieniałem i na zadnej nie działa.

POMOCY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzisiaj zauwazylem ze podczas jazdy potrafia mi sie wlaczys same z siebie wycieraczki przedniej szyby a druga rzecz to wszystkie wskazania licznika spadaja na zero i spowrotem wracaja tam gdzie byly
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Lip 08, 2013 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Wina lezy w zimnych lutach i temperaturze otoczenia ( wysokiej) w srodku auto się nagrzewa bardziej niż w chlodne dni i wszystko się rozchodzi materia jak jest zimna to się kurczy. Jak się rozejdzie to zimne luty daja znac o sobie. Wywalic i przelutowac albo wygrzac....
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Lip 09, 2013 9:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok a gdzie znajde elektronike ktora odpowiada za zimne luty Very Happy ??
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group