www.asu.pl :: Zobacz temat - Sprzedam PTS 3.1 ´94 Kanada
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzedam PTS 3.1 ´94 Kanada

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kuman
*
*


Dołączył: Jan 04, 2012
Posty: 58
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Wto Mar 19, 2013 15:51    Temat postu: Sprzedam PTS 3.1 ´94 Kanada Odpowiedz z cytatem

Witajcie,

Przyszedl czas na redukcje parku maszynowego i Ponton zostal wytypowany do tej operacji.

- Pontiac Trans Sport, rocznik 1994, silnik 3100, na polskich (Lodz) blachach
- wersja kanadyjska - licznik w km/h i milach/h, osobny nawiew na tyl i przod, radio AC Delco z kaseciakiem, fabryczna instalacja swiatel do jazdy w dzien (z czujnikiem zmierzchowym)
- przebieg 271 tys km i rosnie, autem jezdzimy w weekendy.

Auto biale z czarnym dachem i ciemnymi szybami z tylu.
Kaloryfer bialy na bokach.
W srodku popielata tapicerka, wszystko w oryginale - nie bylo klopotu z podsufitka itp.

Body w stanie OK - sa rysy na zderzakach, gdzieniegdzie laminat sie zestarzal, na masce poschodzil w paru miejscach zelkot z laminatu.
Nie ma natomiast zadnych pekniec pokolizyjnych itp.

Podwozie bez dziur, zabezpieczalem pare lat temu tyl jak reperowalem winde kola zapasowego.
Nie ma tragedii ale jest rudy.

Teraz opis tego co nie dziala:

- klime reperowalem ale nadal jest nieszczelnosc na sprezarce, gubi czynnik po jednym roku. Od 5 lat juz nie nabijam - czyli klimy nie ma.
- ogrzewanie silnika (elektryczne) - jest wtyczka w bloku silnika ale nie mam kabla - nie uzywalem
- ABS - poszedl w marcu prawy tylny czujnik ABS w piascie wiec caly system sie wylaczyl. Nie robie juz tego, jezdze bez ABS.


To co zrobilem w tym aucie (z wazniejszych rzeczy) odkad je mam:

- hamulec pomocniczy - zalozylem nowy oryginal, 2 lata temu. Dziala dobrze tylko od marca blokuje sie czasem na tej tylnej prawej piascie (nie odpuszcza do konca). Wymienilbym piaste i zalatwil w ten sposob naprawe ABS i tego hamulca w jednym ruchu.

- regeneracja rozrusznika i alternatora (grudzien 2011)

- nowe koncowki drazkow - oryginal ACDelco (kwiecien 2012)

- nowe amortyzatory tyl, z kompletem mocowan - oryginal ACDelco (kwiecien 2012)

- nowe silowniki tylnej klapy

- nowy tlumik, zalozony w kwietniu 2012

- na biezaco wymieniane oleje, swiece, filtry i pasek. Przy kazdej zmianie oleju wymieniam tez filtr paliwa. Oleje uzywam takie jak zaleca fabryka i nie ma problemow: skrzynia Dextron III, silnik mineral PetroCanada 15W30.

- wymieniony elektrozawor do lock-up w skrzyni na nowy oryginal jakies 4 lat temu

- nowy czujnik temperatury plynu chlodzacego - wymieniony jakies 5 lat temu

- wymienione 2 lata temu wszystkie weze gumowe od chlodzenia i elastyczne od wspomagania do jakich da sie dotrzec bez wyjmowania silnika. Wszystkie na oryginalach ACDelco.

- wymienione elastyczne weze hamulcowe przod i tyl na nowe.

- nowe tylne bebny hamulcowe i nowe tylne okladziny hamulcow
- obie przednie piasty oryginalne ACDelco, prawa uzywka, lewa nowka - ma teraz 3 lata.

- nowe tarcze hamulcowe i klocki 1,5 roku temu

- swiatla przednie przerobione na asymetryczne na soczewkach jakies 8 lat temu

- tylne klosze oryginaly, kierunki wyniesione na zderzak. Przechodzi przeglady bez problemu.

- podciagnalem instalacje elektryczna do haka ale nie zakladalem puszki Trzeba dospawac plaskownik przy haku do zamocowania puchy. Nic nie ciagam obecnie wiec nie kontynuowalem roboty.

- nowy akumulator - oryginal ACDelco, kupilem 2,5 roku temu chyba. Specjalnie wzmacniany na mrozy kanadyjskie, wkrecane klemy US - nie ma klopotu z utlenianiem sie klem.

- winda kola zapasowego pod podloga naprawiona i nasmarowana, na nierdzewnych gwintach - dziala.

- wymienione ostatnio poduszki gumowe pod silnikiem i skrzynia - oryginaly ACDelco.

Oddaje go z dwoma kompletami kol: zimowki na stalowych felgach i letnie na aluminiowych, pontiakowych "grzebykach" w kolorze nadwozia czyli bialych.

Letnie opony sa z zeszlego roku, kupione nowe. Rozmiar gum lato i zima to 205/70 R15

Generalnie auto jezdzi, poza ABS i klima wszystko dziala i nie sprzedawalbym go gdyby nie to, ze boje sie kosztow ewentualnych napraw w Szwecji.

Zawiodlo mnie tylko raz kiedys - poszedl wezyk od plynu chlodzacego. Wymienilem wiec wszystkie za jednym razem.

Nie bierze oleju - przynajmniej nie zdarzylo mi sie zebym musial dolewac miedzy wymianami.

Przy mojej jezdzie pali max 12 l/100 w miescie zima.
Na trasach w Szwecji pali mi srednio 8,5 litra.

Chcialbym 2000 PLN za auto i oba komplety kol.
Mozemy negocjowac np zostawie sobie alusy z oponami i auto bedzie za 1500 PLN. Temat jest otwarty.

Mam tez do niego literature: 2 tomy Factory Service Manual jesli ktos reflektuje. Oddam je za np 100 PLN.

Jestem trzecim wlascicielem (w sumie) - auto bylo sciagniete z Kanady przez goscia, ktory jezdzil nim przez chyba 4 lata.
Potem byl juz u mnie przez ostatnie 9 lat.
Mam papiery w Polsce - kopie z cla, listy przewozowe i chyba tez kopie umow kupna-sprzedazy poprzednikow.

Przyjade nim do Polski, do Lodzi, po Wielkanocy - 14 kwietnia - i zostane przez niecaly tydzien.

Piszcie, jesli macie pytania, na Priv.
Jesli czegos zapomnialem dopisac to uzupelnie ogloszenie.

Zapraszam!

Kuman
tel +46 72 244 97 02
_________________
Byl: Pontiac Trans Sport 3.1 '94 Canada (2004-2013)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Mar 19, 2013 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapodajwrzuć foty Smile
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuman
*
*


Dołączył: Jan 04, 2012
Posty: 58
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Wto Mar 19, 2013 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK, porobie zdjecia w weekend bo na razie nie mam jak: jest ciemno jak wychodze z domu i ciemno jak wracam. Shocked

Na razie zdjecia pogladowe, z ostatniego lata:
https://picasaweb.google.com/106790996134066979263/PTS?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPfXiMT5y__8dw&feat=directlink

Co do terminu kiedy mozna przyjechac i sprawdzic auto to, jak pisalem, miedzy 14 a 20 kwietnia.
_________________
Byl: Pontiac Trans Sport 3.1 '94 Canada (2004-2013)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co czytam to gazu nie ma?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 16:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samego auta juz nie ma Very Happy
Kuman teraz musi dbać o nie jak o swoje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli co sprzedany juz a bylem zainteresowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i coś ty narobił najlepszego. Taki wóz sprzedawać ehhhhh
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuman
*
*


Dołączył: Jan 04, 2012
Posty: 58
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto jeszcze jest w Szwecji i jeszcze sie nim ciesze ale Majki zaklepal je juz dla siebie.
Jesli po obejrzeniu nadal bedzie je chcial to Ponton zmieni wlasciciela.

Jak pisalem - nie sprzedawalbym gdyby ceny serwisu tutaj byly normalne czyli takie jak w Polsce.
No ale nie sa, rynek tutaj jest "zachodni" i nikt nie trzyma starych aut bo koszty czegokolwiek sa zatrwazajace.
Chodzi o robocizne.

Dla przykladu - malowanie zderzaka w blaszanym aucie.
W Lodzi blacharz bierze circa 150 - 250 PLN za element, jesli to nie metalik i nie trzeba jakos mocno klepac.
Tutaj - 8 000 SEK (4 000 PLN) Shocked
Sama roboczogodzina to kosmos.
Dlatego wszystko sie robi z ubezpieczenia no i dlatego te koszty sa tak nadmuchane.

Pisalem kiedys ze jest tu sporo starych Saabow, Volvo i amerykancow.
Ale maja je ludzie ktorzy maja swoje domy z garazami i maja miejsce i umiejetnosci zeby sobie przy nich grzebac.

W miescie kolo mnie, w Norrtälje, jest klub amerykancow. W zasadzie wszdzie sa takie kluby bo duzo tu jezdzi kwadraciakow z 70' i 80' lat.
Podjechalem do nich kiedys zeby pogadac i zapytac czy ewentualnie nie moglbym serwisowac Pontona u nich.
Niestety Ponti jest dla nich "za nowy" Cool
Wszyscy w klubie grzebia sobie przy autach jako hobby bo na codzien jezdza Volvo czy innym Saabem.
Wynajmuja od miasta hale ktora przerobili na warsztat i pomagaja obie wzajemnie przy naprawach. Taki kolektyw, cos jak Nasze Forum tylko ze bez netu.
Jakbym kupil tego Oldsa z postu ponizej to pewnie bym sie kwalifikowal do klubu Wink
_________________
Byl: Pontiac Trans Sport 3.1 '94 Canada (2004-2013)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale przynajmniej trafi w odpowiednie ręce Smile Majki na pewno nie będzie nim jeździł po lesie po drewno na ognisko Smile jak na WCAA 1 hihihi
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuman
*
*


Dołączył: Jan 04, 2012
Posty: 58
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pontiacts napisał:
z tego co czytam to gazu nie ma?


Nie ma gazu ale poprzedni wlasciciel chcial zalozyc - jest wyciecie w zderzaku tylnym, z lewej strony.
Proponowal mi przed sprzedaza ze zalozy ale wolalem zeby spuscil z ceny bo lepiej samemu to zrobic np u Luckiego.

W koncu nigdy tego nie zrobilem, wyciecie zostalo a zamiast tego naprawilem winde kola zapasowego i woze tam kolo, jak fabryka przewidziala.
_________________
Byl: Pontiac Trans Sport 3.1 '94 Canada (2004-2013)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Czw Mar 21, 2013 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i plan będzie realizowany he he auto pojedzie do Lucky.
U mnie słowo droższe od pieniędzy więc jak coś mówię to tak będzie Very Happy
No chyba że Kuman przyjedzie volvem ze znaczkiem PTSa he he
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Wto Kwi 16, 2013 8:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pączek wpadł w moje ręce Smile Palce lizać Smile)
Kuman rzetelny opis dał i się wszystko zgadza.
Autko jedzie prosto hamuje i przyśpiesza normalnie Smile
Widać że było dbane i naprawiane na bieżąco.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group