www.asu.pl :: Zobacz temat - Zatyka się przy szybkim ruszaniu na lpg.NEON
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatyka się przy szybkim ruszaniu na lpg.NEON

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pronto81
*
*


Dołączył: Nov 22, 2009
Posty: 5

PostWysłany: Nie Gru 06, 2009 13:18    Temat postu: Zatyka się przy szybkim ruszaniu na lpg.NEON Odpowiedz z cytatem

Witam kolegów.Mam problem z moim neonem 2.0 SOHC 97r.Założona jest 10 tys temu instalacja gazowa Stag400.Wszystklo fajnie chodziło,ale od jakis 2 miesięcy gdy chce np szybko uciec ze skrzyżowania to się zatyka i czasami tak jakby szczeli w rure.Jak się rusza w miare dynamicznie jest ok ale jak sie mu wcisnie gaz to prawie zawsze sie zatka.Tak jakby dostawał za dużo nagle gazu i nie umiał tego przepalic i za chwile juz ciągnie.BYłem u gazowników,skalibrowali no i według nich pod względem instalacji jest wszytko ok.Na Pb problemu tego nie ma.ożyłem nowe świece Autolite, nowe przewody Sentecha no i dalej nic.Poprawiło sie gdy zmniejszyłem przerwe na swiecach z 1mm na 0,8mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracaj do gazowników ,niech biorą laptopa i jazda w droge .podczas jazdy program powinien pokazać co dolega twojej instalacji ,tzn czy podczas tyego zatykania mieszanka jest za bardzo bogata,może nadniernie wzrastać ciśnienie na reduktorze w wyniku danych z mapsensora itp..
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pronto81
*
*


Dołączył: Nov 22, 2009
Posty: 5

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie w czwartek odstawiam gazownikom autko i bedą szukac.Jest jeszcze jeden problem......od pewnego czasu znika mi mocno paliwo.Próbowałem połączyc to do tych objawów mianowicie popuszczające wtryskiwacze,odłączyłem pompe paliwa,lecz efektu to nie prZyniosło dalej sie zatyka przy wcisnięciu szybciej gazu.Sprawdzałem zbiornik od dołu itd.jest suchy.Rozmawiałem z gazownikiem i rzucił jeszzce jedną możliwosc,że na centralce moze pokazywac ze auto chodzi na gazie a nie przełączy sie elektrozawór na butli i auto jezdzie na paliwie.Przez ostanie 4 dni zeszło mi 1/4 na wskaźniku paliwa.A to co udało mi sie jeszcze posprawdzac to jak mu przytkam ręką wlot powietrza na obudowie to wtedy dobrze reaguje na wcisniećie gazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pronto81
*
*


Dołączył: Nov 22, 2009
Posty: 5

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i już wszystko jasne.Byłem u gazowników.okazało sie że wzrosło mocno cisnienie na reduktorze.Prócz tego jeszcze rozwiertali dysze wtryskiwaczy gazowych i problem znikł.Powiedzieli,że jesli raz sie przestawi reduktor to wezną go wymienia na nowy.Na razie idzie autko jak burza.Pojeźdze troche i zobaczymy co sie bedzie działo.A co znikającego paliwa.....to musze jeszcze poobserwowac...a możże po prostu wskaźnik fiksuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No widzisz jednak ciśnienie,tzn że reduktor nie trzyma ciśnienia ,czytałem cos o takich problemach z reduktorami Violla czy coś tak.

a odnośnie znikania paliwa to zapodam ci cytat:

W stagu 400 można ustawić tak, żeby przełączał kilka cylindrow (wtryskiwaczy) na benzyne gdy cisnienie na reduktorze spadnie ponizej progu. Dzieje sie to bez twojej wiedzy i gdy cisnienie wroci do normy to spowrotem przestawia na gaz. Wtedy mozna sie bardzo zdziwic jak na trasie okolo 300km znika ci cwierc baku benzyny. Oczywiscie mozna ta opcje wylaczyc, ale wtedy okaze sie ze przy pierwszym lepszym depnieciu przelacza na benzyne.

Wink sprawdziłbym ustawienia w stagu ,czy gazownicy nie poszli na skruty
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pronto81
*
*


Dołączył: Nov 22, 2009
Posty: 5

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do reduktora to jest firmy Scorpion a listwa wtryskowa Valtek.Ciekawą opcje podsunołeś z tym paliwem.....tylko czy to działa też w drugą strone?Z tego co mówiligazownicy to ma byc ok 1,1 cisnienie w reduktorze a ja miałem 1,6.Podawał zbyt dużo gazu dlatego się dławił i szczelał.No jak na razie odpukac jest wszytsko ok.Miesiąc temu jak byłem u nich z tym problemem,to wyszło właśnie ze wzrosło cisnienie na reduktorze,wiec ustawili,skalibrowali i dalej był efekt ten sam.A teraz pomagikowali cos z tymi wtryskiwaczami i jest ok!!Zobaczymy,pojeździmy:)Jak sie jeszcze raz reduktor przestawi to bedą go wymieniac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Sty 03, 2010 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pronto81 napisał:
Co do reduktora to jest firmy Scorpion a listwa wtryskowa Valtek.Ciekawą opcje podsunołeś z tym paliwem.....tylko czy to działa też w drugą strone?
Zobaczymy,pojeździmy:)Jak sie jeszcze raz reduktor przestawi to bedą go wymieniac.


W drugą stonę ,tzn przy nadmiernym ciśnieniu?,w moim omegasie jest opcja którą mogę wyłączyć żeby w razie niskiego ciśnienia nie przechodzil na benzynę,to samo w wyniku wzrostu ciśnienia,tylko każdorazowe przejście sygnalizowane jest gongiem.Nie znam na tyle programu Staga by ci jednoznacznie odpowiedzieć.W moim Omegasie te funkcjie ukazują się dopiero po wpięciu do laptopa specjalnej serwisowej kostki,uaktywniaja jakby drugą ukrytą część softu.

Co do reduktora to gdy nie trzyma ciśnienia to często jest to w górę i w dół (wysokie i niskie ciśnienie)
Jeśli by wymieniali ci reduktor to polecam KME silver ,lub KME Gold (zwiekszony przepływ) nie słyszałem negatywnych opini o tych reduktorach,a mam znajomych którzy je mają i bardzo chwalą.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pronto81
*
*


Dołączył: Nov 22, 2009
Posty: 5

PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i wyszło szydło z worka.2 dni temu wymieniali mi reduktor na nowy.Na taki sam jaki był,bo w ramach gwarancji.Jak na razie autko jeździ tak jak powinno.Nic sie nie przytyka i nie dusi przy pełnym wcisnieciu gazu.Przejeźdze 1000km,pojade na regulacje no i mam nadzieje że juz bede miał spokój z niespodziankami.Dzieki za pomoc i wskazówki.pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group