www.asu.pl :: Zobacz temat - Po raz kolejny cyrk z hamulcami - juz nie mam sily
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po raz kolejny cyrk z hamulcami - juz nie mam sily

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:34    Temat postu: Po raz kolejny cyrk z hamulcami - juz nie mam sily Odpowiedz z cytatem

Mianowicie, pedal juz nie wpada, pompa wymieniona i dziala. Co prawda kupilem uzywke, nie jest tak, jakbym chcial, ale dziala.
Natomiast pojawil sie inny problem. Lewy przedni zacisk trze o wewnetrzna strone felgi przy hamowaniu. Rozbieralem to juz trzy razy, juz raz pisalem o tym na forum. Co zaobserwowalem:
Trze najbardziej rano, jak hamulce sa zimne. Jak rozgrzeja sie hamulce, tarcie ustaje, ale tylko do momenty gdy nie przyhamuje jadac do tylu, po takiej operacji problem powraca.
Gdy rozebralem wszystko klocek jest starty ukosnie, to znaczy, patrzac od przodu kola lewa strona klocka jest starta o polowe mniej niz prawa.
Zacisk nie blokuje sie o lyzwe, nie wiem czy to tak ma byc. Jak prownuje zacisk lewy i prawy to lewy jest taki sam prawy ale tak jakby zalozony do gory nogami. Rolling Eyes
Nie wiem juz co mam z tym zrobic. Zamowilem juz nowe klocki, ale boje sie, ze za chwile bedzie dokladnie to samo. Co ja mam zrobic?? Juz myslalem, ze podmienili mi zaciski w jakim warsztacie, ale przeciez nie da sie zalozyc prawego zacisku na lewa strone. Na zaciskach sa wytloczone numery, mam takie same z lewej i prawej strony - wnioskuje, ze jest to sama seria produkcji, a wiec zaciski mam oryginalne, ale moge byc w bledzie. Pomocy, bo juz mi rece opadaja.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Erto
*
*


Dołączył: May 18, 2007
Posty: 23

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kup uzywke do twojego modelu,mam na mysli mocowanie zacisku i powinno pomoc... Cos jest nie tak z mocowaniem,moze jest krzywe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez tak myslalem, ale jak sie przypatrzylem, to niemozliwe zeby samoistnie sie az tak rozgielo Sad Ale moze i masz racje, zaczne od klockow,jak nie pomoze, to kupie to mocowanie
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 7:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak poruszasz ręką zacisk to ma duży luz?
Ja mam z kolei podobną sytuację od pewnego czasu: Lewy zacisk na luz na mocowaniu tam gdzie te dwie tuleje w których jest śruba, (nie wiem jak to się nazywa), w efekcie czego jak nie hamuję to na dziurach mi się telepie, nawet jak kopnę w koło to się odzywa. Jest podejrzanie zbyt duży luz na tym mocowaniu. Orientowałem się w sytuacji i jest to do kupienia (tuleja+śruba ok 40zł w ASO). Zacisk też mam bardzo blisko felgi, i wydaje mi się że jeśli luz byłby jeszcze większy, to wskutek wysuwania się tłoczka podczas hamowania, zacisk po prostu krzywo się wysuwa, i może też u mnie zacząć trzeć. Klocków nie oglądałem u siebie, i chyba po przeczytaniu Twojego postu to zrobię, bo dopiero co wymieniłem całość, i szkoda było by to zniszczyć...
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie najprostszym sposobem byłoby zastosowanie całego zestawu naprawczego :
http://asu.pl/sklep/catalog/index.php?cPath=185_193_978

w zestawie powinny być m.in. tuleje prowadzące ze śrubami i gumkami,
jak też tłoczek który też może być przyczyną nierównomiernego zbierania klocków Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, a do mojego to chyba ze dwa razy droższe było by to.... Confused
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OSTATNIO WYMIENIALEM KLOCKI Z PRZODU
T&C 98' LIMITED
i trzy razy sprawdzalem az sie okazalo ze z jednej strony zacisk musi zaczepic sie od wewnatrz od góry a z drugiej strony od dołu poniewaz obyda L i P sa identyczne a zaczep jest tylko z jednej strony czyli w pierwszej chwili myslałem ze zle zmontowalem ale trzeba na to uwazac i nie wpychac zacisku razem z zewnetrznym klockiem bo strasznie ciezko "wycelować" no i niechcacy zalozylem za pierwszym razem tak klocek ze jeden jego "chwytak" schował sie za zacisk ale zauwazylem to przed zalozeniem kola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie o to mi chodziło, czyli u mnie wszystko OK, bo już myślałem, że mam złe zaciski. W takim razie jadę kupić klocki i zrobie to jeszcze raz.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group