www.asu.pl :: Zobacz temat - Radio, zmieniarka - Grand Voyager
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Radio, zmieniarka - Grand Voyager

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 14:22    Temat postu: Radio, zmieniarka - Grand Voyager Odpowiedz z cytatem

Pytanie może wydać się dziwne dla tych którzy juz siedzą w Chryslerach Very Happy ....ja jestem nowicjuszem.

Jak wyłączyć radio ? Shocked Very Happy
W swoim Grand Voyagerze mam takie

nie mam tam ani symbolu ani numeru....

Po zamknięciu drzwi, światła pięknie gasną jak trzeba tylko przez całą noc świeci się ten zielony wyświetlacz radia. Jak "wyłączyć" to to ustrojstwo, żeby mi się po nocach nie świeciło i nie kusiło złodziei Evil or Very Mad

Próbowałem na różne sposoby. Wyłącznik ON-OFF znajdujący się w lewym dolnym rogu jedynie włącza i wyłącza radio. Jego dłuższe przytrzymanie też niewiele daje. Wyświetlacz wciąż świeci pokazując godzinę. Kombinowałem z oświetleniem wnętrzna, tzn wyłączałem je na amen pokrętłem przy kierownicy. Wszystko gaśnie oprócz radia - to pierwszy problem.


Drugi?
W tymże radiu oprócz przyucisku TAPE jesyt przycisk CD. Oznacza to, że można do niego podłączyć zmieniarkę. Po wciśnięciu TAPE pokazuje NO TAPE i to normalne bo kasety w środku nie ma.
Po wciśnięciu CD pokazuje NO CD... i tu kolejny problem....
Gdzie w tym samochodzie jest zmieniarka? A może jej nie mam? Przeszukałem wszystkie schowki i sprawdzałem pod siedzeniami.
Nic a nic.

Może jest zlokalizowana gdzieś pod podłogą? Shocked

A jeżeli już jej nie mam, to gdzie fabrycznie powinny być wyprowadzone przewody do zmieniarki?.... Gdzie można je zlokalizować.

Poprzedni właściciel, bądź co bądź bardzo sympatyczny starszy pan (niemicki-lekarz chirurg) niewiele wiedział o tym samochodzie. Nie miał nawet pojęcia, że ma komputer pokładowy i że siedzenia są podgrzewane... Niewiele mi pomógł w tym zakresie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
regaciarz
*
*


Dołączył: Apr 26, 2007
Posty: 57
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 16:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmieniarka jest pod siedzeniem kierowcy( przynajmniej w 2.5td widziałem z 1996roku), mam takie same radio ale nie mam zmieniarki, chyba nawet kable zostały i mam pytanie- jakie zmieniarki pasują do tego radia, tnz. do jakichś 100zł??

edit:
u mnie radio gaśnie razem z wyjeciem kluczyka
_________________
Chrysler grand voyager 3.8 automat AWD bez gazu, 1996rok- osobówka. Podróbka wersji amerykańskiej Wink mede in Austria :]
Fiat Ducato 2.0jtd krĂłtki i niski 2003rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 6:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam, Wiem.

Radio "nie gasło" bo cofałem kluczyk o jedną pozycję za daleko Very Happy . Teraz jest OK.
Zmieniarki nie znalazłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
regaciarz
*
*


Dołączył: Apr 26, 2007
Posty: 57
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli ktoś też twoją się zaopiekował Razz
_________________
Chrysler grand voyager 3.8 automat AWD bez gazu, 1996rok- osobówka. Podróbka wersji amerykańskiej Wink mede in Austria :]
Fiat Ducato 2.0jtd krĂłtki i niski 2003rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie zmieniarka jest pod fotelem pasażera Smile a tak jak przekrecałes kluczyk to własnie do trybu żeby sobie na postoju radia posłuchać, kluczyk wtedy nie powinien wychodzic, ale jak sie stacyjka wyrobi to wyjdzie Smile
u mnie nie da rady Very Happy
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z opisu wynika że niemasz zmieniarki CD
kiedyś było kilka na allegro ale strasznie drogie 300--500 zł
bo do tego radia musisz mieś orginalnom chryslera
ja kupiłem pioniera za 120 zł i okazało się że- kicha- męczyłem sie 2 dni wkońcu pojechałem po porade do audiokar i tam mi wytumaczyli albo orginał albo ALPINE specjalnie dedykowaną do tego radia chcieli 700zł z momtażem za używaną. więc dałem spokój z zmieniarką Exclamation
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszek
*
*


Dołączył: Feb 13, 2007
Posty: 96
Skąd: Płońsk...

PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobno pasują jeszcze zmieniarki firmy Mitsubishi.... podobno.
To pewnie pozostałość z okresu współpracy chryslera z mitsubishi
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3L 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm u mnie jest zmieniarka od oryginalu, ale jest to sony Rolling Eyes
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 6:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taniej pewnie będzie zamontować inne radio z europy. Tylko ten rozmiar jakis taki niestandardowy, trzeba będzioe pewnie zastosować maskownicę. A jak z instalacja radia z tyłu panelu? Czy kostki pasują do innych europejskich odbiorników? Wyciągał ktoś oryginalne radio z Voyagera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszek
*
*


Dołączył: Feb 13, 2007
Posty: 96
Skąd: Płońsk...

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba dokupić przejście z fabrycznej kostki na iso..
Taki adapter znajdziesz na allegro
http://www.allegro.pl/item193848090_kostka_adapter_chrysler_grand_cheroke_iso_rozne.html
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3L 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.allegro.pl/item194728861_chrysler_zmieniarka_cd_do_chryslera.html

tutaj jest ale za jaką cene Shocked

może ktoś podpowie jak podłączyć taką nieorginalną
ale za rozsondniejszą cene Question
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mariuszek coś mi te przewody niewyglądają na przejście do zmieniarki CD
w zmieniarce są okrągłe wtyki Question
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariuszek
*
*


Dołączył: Feb 13, 2007
Posty: 96
Skąd: Płońsk...

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie są do zmieniarki bo kolega doszedł do wniosku ze może założy nowe radio i to właśnie jest przejściówka...
Ja tak to zrozumiałem Wink
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3L 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak wszystko przeanalizowałem faktycznie chyba taniej będzie założyć radio europejskie. Za 300zł można mieć dobre radio z CD i AUX na zewnąrz (moge się np podpiąć z zewnętrzną MP3). Aby podłaczyć taką zmieniarkę i tak muszę wyjmowac radio. Więc jak je wyjmę to i od razu można przełożyć.

Wtyk w tej zmieniarce pokazanej na aukcji pasuje. Przynajmniej tak wynika z serwisówki.

Denerwuje mnie natomiast jakośc głośników. na obudowie w moim aucie napisano INFINITY a brzmi gorzej niż najtańszy TONSIL. No chyba, że mam coś popaprane w instalacji albo głośniki się komuś wcześniej przytarły.

Z zawodu jestem m.in muzykiem, więc sprawa dobrego caraudio to u mnie priorytet Very Happy . Nie musi byś głośno, ale ma być selektywnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benefikus
*
*


Dołączył: May 04, 2007
Posty: 32

PostWysłany: Sro Cze 27, 2007 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DaRu czy masz może instrukcję do tego radia???
Sad napisz do mnie na maila , jesli masz :benefikus@gazeta.pl Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Czw Cze 28, 2007 9:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieststy nie mam instrukcji. Ale obsługa jest tak intuicyjna, że poradziłem sobie bez niej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Cze 28, 2007 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daru za 300zl nawet przyzwoite z usb i gniazdem kart pamieci
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Czw Cze 28, 2007 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak też zrobiłem. po drobnych perypetiach postanowiłem zmienić radio Very Happy . Napierw chciałem być mądry i oszczędny, więc rozebrałem instalacje radiową a tu zonk. Nie mam nawet przewodu do zmieniarki (o zmieniarce nie wspomnę). Genialnie postanowiłem w miejsce przewdu zrobić sobie gniazdo AUX. Troche źle podłaczyłem kabelki i spaliłem mp3kę Mad Nie będę cytował jakie słowa mi się cisnęły na usta. Uwierzyłem, w teorię "chytry dwa razy traci"....

Postanowiłem więc już nic nie psuć i zamówiłem nowe radio z kabelkami (reduktorem), maskownicą (kratką) własnie czekam na przesyłkę.

Choć co do psucia - to nie jestem pewien, bo zamówiłem SONY CDX-GT200 4x50W i teraz nie wiem czy wzmacniacz z radia nie wywali mi głośników w aucie, bo nigdzie sie nie doszukałem jakie są to głośniki i instalacja (moc) albo czy nmie spalę końcówki mocy w radiu (oporność).
Dodam, ze deklarowana przez producneta moc 4x50W to faktycznie z RMS jest jakim 4x26W. Eksperymentował już ktoś z takimi przekładkami?

Dodam że chodzi o system INFINITI w Chryslerze Grand Voyagerze 98r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak? Wie ktoś może jaką wyjściową ma oryginalne radio Chryslera Voyagera (INFINITY) ??? (Takie jak na zdjęciu u góry tematu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też powoli dojrzewam do zmiany radia na europejskie... najbardziej pasuje mi Clarion - sa dwa czarne modele w okolicy 400 zł z zielonymi napisami. Ostatnio pojawił sie jakis Pioneer za 300 zł też w tej kolorystyce.

Mam już przejściówkę i chciałem dzisiaj przymierzyć radyjko z innego auta ale zabrakło czasu... jak zrobię test to o wynikach niezwlocznie powiadomię Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Założyłem w końcu europejskie radio. Oczywiście niezbędna była przejściówka kabli i maskownica. Nauczony doświadczeniem wszystko sprawdzałem 10 razy, mierzyłem napięcia, sprawdzałem przejścia, itd. W końcu podłączyłem. Pierwsze zaskoczenie było takie, że radio w pozycji TUNER gra a w pozycji CD i AUX nie gra, choc płyta kręci i licznik czasu działa. Co zauważyłem, w momencie przełączania z TUNER na CD gdzieś pod licznikiem tyka mi jakis przekaźnik Shocked . Nie bardzo wiem o co chodzi. Potem jak wcisnąłem w radiu RESET okazało się, że wszystko zaczęło działać jak należy. A tykanie jest tylko z momencie włączania i wyłączania radia. Czyli tak jak w starym radiu.

Dalej...
W oryginalnej instalacji samochodu są 2 przewody od masy (oba były przykręcone do starego radia). Jeden to taka szeroka nieizolowana taśma, drugi w czarnej izolacji z małą kostką na końcu i oczkiem do przykręcenia. 3ci kabel masowy wychodzi z kostki-reduktora. Wszystkie 3 przykręciłem do obudowy nowego radia, tak jak nakazali w instrucji. Ciekawi mnie natomiast nastepująca sprawa. ...

Jak nie przykręciłem masy - radio nie działało - normalna rzecz.
Jak przykręciłem wszystkie masy - radio działało - też normalne
Jak przykręciłem tylko masę z tej szerokiej taśmy - działa
Jak przykręciłem tylko masę z czarnego kabla instalacji - przekaźniki zaczęły terkotać jak oszalałe... Jak dołaczam szeroką listwę - przestają.

Do czego zatem służy ów czarny kabel "niby masowy" wychodzący obok szerokiej taśmy. Czy przykręcac go do radia, czy może lepiej odłączyć i zaizolować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

im wiecej masy tym lepiel. najprawdopodobniej tasma to masa obudowy, a czarny kabel to masa zasilania elektroniki radia. pomiedzy obudowa ,a masa elektroniki moze byc kondensator przeciwzakloceniowy. rowniez w radiu moze byc na wejsciu zasilania filtr przeciwzakloceniowy. podlacz lepiej wszytkie mozliwe masy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK. Dzieki. Tak też zrobiłem
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DaRu... wspólpracuje to dobrze ze wzmakiem infiniti?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 7:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak to współpracuje ze wzmacniaczem Infiniti, tego nie wiem. Bo o ile się nie mylę, to radio korzysta z własnej końcówki mocy. Żadnych dodatkowych wzmacniaczy nie podłączałem.

W każdym razie jeżeli chodzi o jakośc dźwięku, to jest ona lepsza niż z oryginalnym radiem. Wynika to m.in z tego, że radio które zamontowałem ma 3zakresowy equalizer a fabryczne tylko 2. Daje to większą możliwość regulacji parametrów dźwieku. Końcówka 4x50W (2x26RMS) jak na razie nie pali mi głośników Very Happy ... Wadą systemu Infiniti montowanego w Voykach jest jego kalibracja. Poprostu montowane tam głośniki (mimo iż na pozór markowe) z natury brzmią nie najlepiej. Jak na moje ucho za dużo środka (400Hz-1kHz) a za mało tzw "górki" (powyżej 2kHz). Rozwiązaniem jest zamontowanie dobrego korektora lub wymiana radia. Co prawda "wyciągnięcie górek" jest tam nie w pełni zadowalające ale da się przeżyć... Bas natomiast daje się tam pięknie wysterować. To z kolei jest wielka zaleta tego systemu, ponieważ własnie z basem z reguły wystepują największe problemy. Myślę że w Voykach z Infiniti montowanie dodatkowego subbwofera, dla średnio wymagających audiofilów - jest zbędne.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli ma wyjscie z przedwzmacniacza to mozesz sobie dowolny wzmacniacz podlaczyc
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Jesli ma wyjscie z przedwzmacniacza to mozesz sobie dowolny wzmacniacz podlaczyc
.. Wyjście to to ma, ale nie podłączone. Almado pytał natomiast jak to działa ze wzmacniaczem Infiniti. Domniemam, że chodzi mu jakiś dodatkowy wmacniacz zamontowany gdzieś w samochodzie.... u mnie chyba takowego nie ma. Gdyby to był jakiś europejczyk to byłbym pewien że nie ma, ale w amerykańcach gdzie wszystko jest inne Very Happy dlatego nigdy, niczego nie jestem pewien. Very Happy

Podłączyłem się "normalnie" do oryginalnych kostek używając oczywiście przejściówek do standardu ISO. Przy takim podłączeniu głośniki są zasilane bezpośrednio z końcówki mocy radia. Nie sądzę aby i tak wzmocniony sygnał szedł jeszcze do jakiegoś dodatkowego wzmacniacza w samochodzie, bo to nie logiczne. Zresztą gdyby tak było, to pewnie moja instalacja audio już dawno by sie spaliła.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lip 13, 2007 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozna tez kupic taki system ktory podpina pod wyjscie glosnikowe jako przelotka i z tego wylazi sygnal na wzmacznicz po niskiej.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gregorek
*
*


Dołączył: Jan 19, 2005
Posty: 14
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to co powiem od siebie nie jest wielkim odkryciem ale jako że i ja mam małego bzika na punkcie samochodowego audio może kiedyś komuś sie przyda. Mianowicie, wspomniany w któryms poście nie izolowany gruby przewód to rzeczywiście masa ale tak naprawde to masa od głośników, jako że (i tu nie jestem pewien do końca), głośniki mają dobudowane zwrotnice rozdzielające sygnał. Być może nie u wszystkich tak jest. Ja mam Caravana z 1996 roku z zestawem Infinity Accustic 10 i ośmioma miejscami posadowienia głośników. Zagadzam się również w wypowiedzią któregoś z kolegów, że na fabrycznym radiu nie da się uzyskać poprawnego odsłuchu. Znalałem i na to rozwiązanie (w moim odczuciu sensowne, chociaż samochód nabrał dodatkowej wagi o kilka kilogramów) - wygłuszyłem drzwi matami oraz pozostałe miejsca (podszybie - straszna walka z wiatrakami jako że niestety trzeba było zdemontować cały kokpit), boki w tylnej części kabiny oraz słupki za ostatnimi szybami przedziału pasażerskiego. W tym momencie, co prawda powróciłem do radia orginalnego (nosiłem się z zamiarem odsprzedaży autka, bo mnie niemiłosiernie wkurzyło dwu czy trzykrotnie) ale wspaniałomyślnie sie z nim przeprosiłem i powróce do radyjka, które gralo a była to Alpine CTA-1505 (sterownik) ze zmieniarką na kabelku optycznym (ci jak coś zrobią to przynajmniej z glową), polecam bo warto się z tym radyjkiem zaprzyjażnić, a ceny na allegro nie są już mocno wygórowane zważywszy, że i sama jednostka nie jest już najmłodsza. Wracając do tematu, wygłuszenie dało duży skok w jakości odsłuchu, radyjko daje duże możliwości regulacji zarówno środka, nie mówiąc już o wysokich czy niskich tonach. Przy takiej izolacji akustycznej subwoofery stają się zbędne. Cóż jeśli ktoś nastawia się na dużą dozę basu z tytułu słuchania muzyki z tym elementem jako priorytet to głośniki Infinity a przynajmniej te montowane w Chryslerach tego mogą nie wytrzymać. Moc tych głośników jest niewielka, mam na myśli moc znamionową, która jest ustawiona na poziomie, jeśli dobrze pamietam z literatury (internet) na jakieś 25 W. Przy obecnych głośnikach Infinity gdzie moc RMS zaczyna sie od 100 tamta wartość jest śmiesznie mała ale i czasy w kórych mój vanik byl produkowany są już odlegle. Tak więc nie nastawiam się na salę koncertową w aucie ale to co w chwili obecnej może mi zaproponować mój samochód jest o wiele lepsze niż w co poniektórym aucie nowym, nawet tym z górnego przedziału cenowego, a ponieważ pracuje u dealera jednej z bardziej znanych firm samochodowych, wiem o czym mówię. Reasumując. Polecam, jeśli ktoś chciałby posłuchać czystego brzmienia i ma możliwość wysterowanie w swojej jednostce audio muzyki, takiej jaką lubi - wygłuszenie tych wszystkich miejsc gdzie znajdują się głośniki w zależności od swojej wersji auta, wymiane na inną jednostkę audio niż fabrycne radio, kostki ISO oraz zaślepki pasują do fabrycznej instalacji, nie trzeba nic ciąć, przycinać, kombinować z kablami. Ten samochód daje duże pole do popisu jeśli chodzi o akustyke pomieszczenia a czy warto to już pozostawiam do osądu we własnym zakresie. Ja uważam, że tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 1:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wygłuszyłem ostatnio trzy auta, jedno sprzedałem i wiem z doświadczenia że znacznie to wygłusza hałas z zew. szczególnie buczeie, drżenie i piski. Audio zachowuje się znacznie lepiej więc warto wygłuszać.
Niestety kasy w tym roku na wygluszenie voyka już nie będzie, ale w przyszłym... kto wie Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kryhu
*
*


Dołączył: Sep 23, 2007
Posty: 3

PostWysłany: Nie Wrz 23, 2007 10:39    Temat postu: problem Odpowiedz z cytatem

mam problem z radiem odlonczylem go od akumulatora i teraz caly czas mi pisze "please 2h" mozna cos zrobic aby nie czekac tych 2 godzin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Wto Paź 02, 2007 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuj jeszcze raz odłączyć akumulator i po podłączeniu ponownym powinno zażądać kodu. Czekaj 2 godziny - wywala po tym gdy wpiszesz kilkakrotnie nieprawidłowy kod.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 - 05r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group