www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler neon 95 skrzynia 31TH - pytanie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler neon 95 skrzynia 31TH - pytanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 17:28    Temat postu: chrysler neon 95 skrzynia 31TH - pytanie Odpowiedz z cytatem

witam zakręconych w amerykańcach Very Happy Mam następujące pytanie ( i strach za kołnierzem ) autko uzytkuję trzy lata .Teraz samochód trochę stał ( ok. 4 tyg ) i zaczął mi mocno "akcentować" uzbrojenie skrzyni do jazdy w przód. Załaczenie wstecznego jest płynne ( leciutkie szarpnięcie ) zmiana biegów podczas jazdy wydaje sie jak najbardziej prawidłowa i jest płynna bez szarpania , redukcje bezproblemowo tak w górę jak w dół. Skrzynia ma przejechane 92 tys mil , czyzby nadchodził jej czas ? Co może powodowac takie objawy i na co mam sie przygotować , a może to nie skrzynia ? Dziękuję z góry za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na dzieńdobry to olej...
kiedy zmieniany? jak wygląda? ile go jest?
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stan na "gorąco" pomiar przy pracującym silniku w normie , kolor jasny , brak zapachu spalenizny , nie wymieniany napewno przez 40 tys mil . Nie wymieniałem bo wyczytałem że jesli jest wszystko OK to wiecej mogę skrzyni zaszkodzić jak polepszyć wymianą ( duzo opinii o padnietych skrzyniach własnie po wymianie oleju ) . Ale jeżeli to olej to dlaczego szarpie tylko przy zapinaniu 1 lub 2 lub D a R jest spokojniutki ?Zaznaczam jeszcze raz szarpnięcie jest TYLKO przy uzbrojeniu skrzyni , w czasie jazdy nie występuje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stawiam na 2 tematy:
-poduszka pod skrzynia
-wolne obroty
mailem tez podobnie jak mi sie zacinalo ciegno pomiedzy skrzynia a przepustnica....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obroty są na poziomie ~ 900 , poduchę sprawdzę ale męczy mnie fakt róznicy w objawach dla D i R . Przecież dla obu kierunków jazdy poducha i obroty są takie same . Na logikę powinno jednakowo szarpać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no co ty-skrzynia raz jest wpychana w poduche ,a raz z niej wyrywana
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 6:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tych skrzyniach nalezy wymieniac olej co okolo 97tys mil przy normalnej jezdzie i co 60tys mil przy czestej jezdzie miejskiej...a z tym co mowia w wiekszosci polskich serwisow to przez niewiedze, to przez to, ze ludzie wymieniaja olej jak zaczyna sie cos dziac ze skrzynia myslac ze to pomoze, no a czesto jest za pozno i pozniej pieprzenie ze to przez wymiane oleju...pierdy i tyle.... opis jest dokladny na automat.pl w dziale chyba jak uzytkowac automat czy jakos tak....

polecam ci http://www1.autozone.com/servlet/UiBroker?UseCase=RG001&UserAction=processModel&Parameters=052

ps.a twoj problem to moga byc rowniez elektrozawory...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 8:33    Temat postu: 31TH Odpowiedz z cytatem

31TH to 3 biegowa skrzynia wiec tam nie ma elektrozaworow.... Jesli poducha i obroty sa dobe to cos w skrzyni zaczyna szwankowac (trzeba bedzie zaczac od sprawdzenia zaworkow na plycie....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Panowie , na ten moment koniec pytań . muszę sprawdzić elementy"podejrzane" , obroty wydają mi się trochę za wysokie lecz gdyby to była sprawa tylko obrotów to szarpało by i na D i na R ( bynajmniej tak sądze , nie jestem mechanikiem ale i humaniście logika nie jest obca ). Więc na pierwszy ogień poduszka . Co do wymiany oleju ( to do darryda ) też jestem zdania że wymiana oleju nie zaszkodzi natomiast ŹLE zrobiona wymiana na pewno . Wiem o czym mówisz bo czytałem na ten temat wiele , ja nie obawiam się wymiany samej w sobie tylko sposobu jej realizacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek stawiał na dwa tematy , a ja mu stawiam dwa piwa ! Very Happy za każdy temat po jednym . Uszkodzony okazał się tylny tłumik drgań silnika i szarpnięcie wynikała przemieszczania się całego zespołu silnik-skrzynia . Teraz to już sobie poradzę . Niemniej dziękuję serdecznie za wszystkie porady bo przekonałem się że "machery pl" ( oczywiście tylko niektórzy !! ) nie zawsze są kryształowi Confused i czasami lubia naciągnąć takiego technicznego lebiegę jak ja Laughing Obroty także postaram się zmniejszyć do poziomu 750 - 800 obr/min , powinno także pomóc . Neonek to przesympatyczne autko i mimo zaawansowanego wieku sprawuje mi się znakomicie , mam nadzieję że jeszcze długo mi posłuży Very Happy Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia na forum , napewno bedę tu od czasu do czasu zagladał .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group